;
coinex

گلکسی اس 30 با قلم S Pen ارائه می‌شود ؛ پایان دوران گلکسی نوت؟

گلکسی اس 30 با قلم S Pen ارائه می‌شود تا برای اولین بار سری اس از خانواده گلکسی با قلم هوشمند ارائه شوند. به نظر میرسد باید با سری نوت خداحافظی کنیم.

یکی از ویژگی‌هایی که خانواده گلکسی نوت را از دیگر فبلت‌ها متمایز می‌سازد، قلم S-Pen آن است. با اینکه چینی‌ها و حتی اپل برای کپی کردن سری گلکسی نوت سامسونگ تلاش زیادی کرده‌اند، اما هنوز S Pen بهترین و کاربردی‌ترین قلم در دنیای گوشی‌ها است.

اولین بار که قلم S Pen سامسونگ عرضه شد، کارکرد بسیار ساده‌ای داشت اما حالا با گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت +10 پلاس، پیشرفته‌تر از هر زمان دیگری است.

گلکسی اس 30 با قلم S Pen ارائه می‌شود

نسل بعدی گوشی های سری اس سامسونگ، گلکسی اس 21 یا گلکسی اس 30 نام دارند که تصور میشود اوایل 2021 رونمایی شوند. تازه ترین گزارش منتشر شده توسط The Elec حاکی از آن است که این سری نیز در سه مدل تولید خواهند شد اما تفاوتی که در این سری از پرچمدارهای سری اس ایجاد شده، پشتیبانی از قلم  S Pen است.

بیشتر بخوانید:

برای شروع، به عنوان یک گزارش از Heraldcorp درباره گلکسی نوت ۲۱ ادعا شده جانشین سری نوت 20 فعلی است. گفته می شود عملکرد مشابه S Pen از سری Galaxy Note از نظر استراتژیک در Galaxy S21 گنجانده شده است که قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ ارایه شود.

این گزارش همچنین ادعا کرد که سری Galaxy Note در سال آینده متوقف نخواهد شد. با این حال، این شرکت با انتقال ویژگی های خود به سری Galaxy S در حال آماده سازی برای خروج از سری Note است. این گزارش همچنین حاکی از آن است که این یک استراتژی بازاریابی توسط سامسونگ برای جلب مشتری در سری Galaxy S است.

گلکسی اس 30 با قلم S Pen

سامسونگ گلکسی S21 با نام رمز Unbound شناخته می شود، همچنین انتظار می رود که در سه نوع مختلف از جمله Galaxy S21 ،Galaxy S21 Plus و Galaxy S21 Ultra به بازار عرضه شود. این گزارش همچنین افزود که این سه مدل با قابلیت ورودی S Pen پشتیبانی می شوند. با استناد به منابع صنعتی، این گزارش همچنین ادعا کرد که:

“سامسونگ الکترونیک در حال توسعه یک مولفه دیجیتایزر است که ورودی S Pen را برای استفاده در Galaxy S21 سال آینده پیاده سازی می کند.”

توجه داشته باشید که این شرکت هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد سری های آینده Galaxy Note و Galaxy S به اشتراک نمی گذارد. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که این اطلاعات را با تردید بررسی کنید و منتظر اعلام رسمی شرکت باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی اس 30 با قلم S Pen چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر