;
coinex

نخستین نما از گلکسی زد فولد 3 منتشر شد!

هنوز زد فولد 2 جا پای خود را محکم نکرده که سامسونگ به فکر نسل بعدی این گوشی است. نخستین نما از گلکسی زد فولد 3 منتشر شد! با ما باشید.

محبوبیت گوشی های منعطف به تدریج در حال افزایش است و با ارزان‌تر شدن هزینه تولید، در آینده مشتریان بیشتری هم جذب آن‌ها خواهند شد. رونمایی از گلکسی زد فولد ۲ نشان داد که این گوشی خیلی بهتر از مدل اورجینال شده و باید منتظر ارتقای طراحی در نسل سوم نیز باشیم.

نخستین نما از گلکسی زد فولد 3 منتشر شد

گوشی تاشو Galaxy Z Fold 3 می تواند یک نوار سبک در لولا ایجاد کند که به عنوان یک LED اعلان غول پیکر عمل کند. اکنون گفتن این که سامسونگ نوآوری درستی ندارد صحیح نیست چرا که، این شرکت در حال بهبود قابلیت های خود با هر نسل است. خصوصا که گوشی های تاشوی این کمپانی بسیار جذاب و منحصر به فرد به نظر میرسند.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ Galaxy Z Flip 2 با تراشه Snapdragon 875 می تواند بالاترین عملکرد را داشته باشد. سامسونگ می تواند از دوربین درون سوراخ نمایشگر کوچکتر استفاده کند.

یکی از تغییراتی که در قسمت خارجی ایجاد خواهد شد، شامل اضافه شدن یک میله نور LED است که به عنوان یک نشانگر LED کار می کند و این دقیقاً روی لولا خواهد بود. در صورتی که به خاطر ندارید، Galaxy Z Fold 2 رنگ های لولایی قابل تنظیم را ارائه داده است، بنابراین سامسونگ اکنون قدم منطقی بعدی را برمی دارد.

نخستین نما از گلکسی زد فولد 3

اکنون می توان همه اینها را به عنوان یک شایعه پرچم گذاری کرد و نادیده گرفت، اما سامسونگ الکترونیک یک برنامه ثبت اختراع برای “دستگاه الکترونیکی شامل نشانگر” ثبت کرد. این اسناد 44 صفحه ای سپس توسط WIPO (سازمان جهانی مالکیت معنوی) در اول اکتبر منتشر شد. منبع ما اطلاعات و نمودارهای نشان داده شده در پرونده را گرفته و ساخت خود را در مورد نحوه کار ایجاد کرده است.

اکنون واضح است که این فقط یک رندر است، اما با استفاده از اطلاعاتی که در مستندات سامسونگ ارائه شده، گفته می شود Galaxy Z Fold 3 اولین دستگاهی است که از این ویژگی برخوردار است. راستش را بخواهید، کاملاً امکان پذیر است ، حتی اگر در نهایت کمی ضخیم تر شوند ، و واقعا خوب به نظر می رسد. آخرین پرچمدار سامسونگ با نشانگر LED سری Galaxy S9 بود و سامسونگ آن را رسما از دستگاه های آینده حذف کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نخستین نما از گلکسی زد فولد 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر