;
coinex

آپدیت جدید واتساپ ؛ پیام‌های ناپدید شونده و رفع پر بودن حافظه گوشی

پیامرسان واتساپ به عنوان یکی از بزرگترین و پرمخاطب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیاست. با ما باشید تا نگاهی به آپدیت جدید واتساپ داشته باشیم.

اپلیکیشن واتساپ گرچه از جمله محبوب ترین و پر استفاده ترین اپلیکیشن های پیامرسان دنیاست، اما هنوز در برخی امکانات خاص کمبودهای زیادی نسبت به رقبای کمتر شناخته شده خود دارد.

برای مثال و خصوصا برای ما ایرانیان،‌ واتساپ کیلومترها با اپلیکیشن محبوب تلگرام و امکانات بی نظیر آن فاصله دارد. اما به هر صورت واتساپ میکوشد در رقابت با بقیه، در ارائه امکانات و قابلیت های جدید تلاش هایی داشته باشد.

با ما در ادامه این خبر باشید تا به دو مورد از جدیدترین قابلیت های واتساپ که در آخرین آپدیت آن ارائه شده است بپردازیم.

آپدیت جدید واتساپ : پیام‌های ناپدید شونده و رفع پر بودن حافظه گوشی

ذخیره‌ فایل‌هایی مثل ویدیو‌ها، تصاویر، گیف‌ها و اسنادی که در واتساپ رد و بدل می‌کنیم به سرعت حافظه گوشی را می ‌بلعند. پاکسازی این فایل‌ها از گوشی به صورت جداگانه کاری پر دردسر و زمانبر است و به همین خاطر واتساپ سیستم مدیریت حافظه جدیدی را برای رهایی از این فایل‌ها معرفی کرده است.

هدف واتساپ از بازطراحی سیستم مدیریت حافظه کمک به کاربران در پیدا کردن و حذف فایل‌هایی است که فضای زیادی را در حافظه گوشی اشغال کرده‌اند. به گفته این شرکت ارائه قابلیت به کاربران شروع شده و برای دسترسی به آن می‌توانند از منوی تنظیمات وارد بخش ذخیره سازی و داده شده و گزینه مدیریت حافظه را انتخاب کنند.

آپدیت جدید واتساپ

این شرکت در آپدیت جدید واتس اپ ویژگی “پیام های ناپدید شونده” یا “Disappearing Messages” را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد متن ها و رسانه هایی را که پس از ۷ روز ناپدید می شوند، برای یکدیگر ارسال کنند.

ناپدید شدن پیام ها فقط برای یک گپ خاص قابل فعال سازی است. باید روی نام مخاطب ضربه بزنید و سپس ویژگی را پیدا کنید و سپس فقط روی روشن / خاموش ضربه بزنید.

پس از فعال شدن، پیام ها به طور خودکار از موضوع گپ حذف می شود اما اگر گزینه پشتیبان گیری فعال باشد، این احتمال وجود دارد که پیام ها حذف نشوند و در حافظه گوشی باقی بمانند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت جدید واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر