;
coinex

لپ تاپ NUC M15 اینتل رسما رونمایی شد

امروز بالاخره از لپ تاپ NUC M15 اینتل رسما رونمایی شد. NUC M15 لپ تاپی مقاوم با سخت افزاری قدرتمند است که قرار است رقبا را به چالش بکشد.

اینتل یک لپ تاپ جدید را رونمایی کرده است که شما نمیتوانید از آن استفاده کنید. علت این است که این لپ تاپ در جقیقت قرار است نقش مرجع را برای شرکت های کوچک بازی کند.

اساسا لپ تاپ های سری NUC یا «واحدهای پردازش آینده» برای عرضه مستقیم به بازار تولید نمیشوند. بلکه هدف از تولید آنها ایجاد امکانی برای تولید کنندگان کوچکتر است تا با پیکربندی های و تغییرات خاص خود، امکان رقابت بیشتری با برندهای مطرح چون hp داشته باشند. در حقیقت NUC M15 نقش طراحی مرجع و الگوی اصلی برای تولیدکنندگان را بازی میکند.

لپ تاپ NUC M15 اینتل رسما رونمایی شد

اینتل NUC M15 به نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با رزولوشن 1080p مجهز شده که اطراف آن حاشیه‌های چندانی دیده نمی‌شود. پردازش داده‌ها بر عهده پردازنده نسل یازدهمی Core i5-1135G7 یا i7-1165G7، گرافیک مجتمع Iris Xe و ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم است. به گفته اینتل باتری ۷۳ وات ساعتی با یکبار شارژ انرژی لازم برای ۱۶ ساعت استفاده مداوم را تامین خواهد کرد.

این لپ‌تاپ از نظر درگاه‌های ارتباطی به پورت‌های تاندربولت ۴، USB 4 با قابلیت شارژ دستگاه، دو درگاه USB-A 10Gbps، جک ۳.۵ میلیمتری و در نهایت HDMI مجهز شده است. ضخامت دستگاه تنها ۱.۴ سانتی متر است و وزن آن هم از ۱.۶۵ کیلوگرم فراتر نمی‌رود.

لپ تاپ NUC M15 اینتل رسما رونمایی شد

اینتل در لبه زیرین تاچ‌پد یک نوار LED جالب تعبیه کرده که حین کار با اپ ویندوز الکسا به رنگ آبی در می‌آید. کمپانی سازنده برای ارتقای کیفیت صوتی M15 را به چهار میکروفون مجهز کرده است. وبکم نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و با ویندوز Hello سازگاری دارد بنابراین می‌توان از آن برای احراز هویت بهره برد.

اینتل NUC M15 قرار است از اوایل سال آینده و با قیمتی بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار، بسته به پیکربندی سخت‌افزاری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ NUC M15 اینتل رسما رونمایی شد ! نظر شما در خصوص لپ تاپ جدید اینتل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر