;
coinex

رایان کاجی 9 ساله پردرآمدترین یوتیوبر سال 2020 شد

رایان کاجی 9 ساله پردرآمدترین یوتیوبر سال 2020 شد. او در کانال خود به جعبه گشایی و بررسی اسباب بازی های مختلف میپردازد. با ما در ادامه خبر همراه باشید.

یک پسربچه 9 ساله از جعبه گشایی و بررسی انواع اسباب بازی و بازی های مختلف توانسته به پردرآمدترین یوتیوبر 020 بدل شود. رایان اهل تگزاس است و از طریق کانال یوتیوب خود به نام Ryan’s World نزدیک به 30 میلیون درآمد کسب کرده است.

بر این اساس باید گفت رکورد کسب درآمد از یوتیوب توسط این پسربچه 9 ساله برای سال 2020 ثبت شد. البته در حوزه رکورد ممکن بود همین اواخر شاهد شکسته شدن رکورد لایو اینستاگرام باشیم که ممکن نشد.

اما اگر سری به رکورد کامنت اینستاگرام بزنید میبینید در این حوزه رقابت سختی وجود دارد. به علاوه رکورد لایک اینستاگرام از آن دسته رکوردهایی است که چند وقت یکبار جابجا میشود.

رایان کاجی 9 ساله پردرآمدترین یوتیوبر سال 2020 شد

ما قبلا از بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی گفته بودیم. اگر همراه تکراتو بوده باشید از پربازدیدترین ویدیوهای یوتیوب با بیش از 35 میلیارد بار مشاهده نیز اطلاع دارید.

اما در حال حاضر بحث ما بر سر رکورد شکنی یک یوتیوبر 9 ساله در کسب درآمد است! رایان کاجی همچنین یک قرارداد فاش نشده اما چند میلیون دلاری نیز برای ساخت سریال خود با Nickelodeon منعقد کرده است.

رایان کاجی 9 ساله پردرآمدترین یوتیوبر سال 2020 شد

کاجی که یک «کودک اینفلوئنسر» به شمار می آید، اولین بار در مارس ۲۰۱۵ و بعد از تماشای دیگر کانال های بررسی اسباب بازی در یوتیوب شروع به تولید ویدیوهای یوتیوبی کرد.

او آن زمان از مادر خود پرسیده بود: «چطور است من در یوتیوب نیستم در حالی که دیگر بچه ها همه در یوتیوب حضور دارند؟». خانواده رایان کاجی که نام خانوادگی واقعی خود را از گوان به کاجی تغییر داده اند اکنون مدیریت ۹ کانال یوتیوبی را بر عهده دارند.

کانال یوتیوبی Ryan’s World پرطرفدارترین کانال این خانواده بوده که ۴۱.۷ میلیون مشترک و بیش از ۱۲.۲ میلیارد بازدید دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص پردرآمدترین یوتیوبر سال 2020 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر