;
coinex

رشد خیره کننده تعداد بازیکنان فعال بازی امانگ آس (Among Us)

چندی پیش برایتان از محبوبیت بازی امانگ آس گفته بودیم. حال براساس بررسی Superdata بازیکنان فعال بازی امانگ آس به بیش از نیم میلیارد رسیده است.

چندی پیش برایتان از نتیجه وضعیت قرنطینه ناشی از پاندمی کرونا گفتیم. این وضعیت در ساده ترین وضعیت برای ما نوعی ایزوله و دوری از جمع های دوستانه و خودمانی را به همراه آورده است.

اما همین وضعیت شاید عاملی شده در جذاب تر شدن ارتباطات از راه دور، تماس های ویدیویی و صد البته بازی های دسته حمعی با دوستان به صورت آنلاین!

در  بررسی و دانلود اپلیکیشن پلاتو یکی از این عناوین را که طی ایام محدودیت های کرونایی به شدت محبوب شد به شما معرفی کردیم. اما یکی دیگر از بازی هایی که در این دوران به شدت محبوب شد بازی امانگ آس بود که پیشتر در آموزش و دانلود بازی Among Us به آن پرداخته بودیم.

حقیقتا خودمان هم گمان نمیکردیم این بازی به محبوبیت خیلی بالایی برسد اما آمارها حکایت از محبوبیت فوق العاده بازی طی ماه نوامبر دارد. با ما باشید.

رشد خیره کننده تعداد بازیکنان فعال بازی امانگ آس (Among Us)

مرکز تحقیقاتی Superdata اعلام کرده که Among Us در ماه نوامبر امسال «تقریبا» نیم میلیارد بازیکن فعال داشته است. البته به خاطر داشته باشید که نسخه‌ی موبایل بازی رایگان است و نسخه‌های پی سی و همچنین نینتندو سوییچ آن که به‌تازگی منتشر شده، هر دو ۵ دلار قیمت دارند. همین موضوع باعث می‌شود که دسترسی به بازی آسان‌تر و تعداد کاربران آن به‌شدت زیاد شود.

بااین‌حال، حتی با درنظر گرفتن سهولت دسترسی، دستیابی یک بازی آنلاین به چنین تعدادی از کاربر در یک ماه شگفت‌انگیز است. طبق گزارش Superdata، این به این معنی است که آمانگ آس توانسته تبدیل به محبوب‌ترین بازی تا به امروز از لحاظ تعداد بازیکنان ماهیانه شود.

رشد خیره کننده تعداد بازیکنان فعال بازی امانگ آس (Among Us)

بازی Among Us درحال‌حاضر روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی و تمام دستگاه‌های اندرویدی و iOS دردسترس است. نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و گیم پس آن نیز در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

همچنین از نقشه‌ی جدیدی به نام Airship (کشتی هوایی) در مراسم گیم اواردز امسال رونمایی شد که قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر ‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوصرشد خیره کننده تعداد بازیکنان فعال بازی امانگ آس (Among Us) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر