;
coinex

نخستین رخ نمایی گلکسی A72 سامسونگ؛ میان رده‌ای قابل اعتماد

به تازگی اطلاعات پردازنده سامسونگ گلکسی A72 به عنوان نسل جدیدی از گوشی های سری A‌ این کمپانی منتشر شده است. با ما همراه باشید.

پیشتر در بهترین گوشی های سامسونگ 2021 برایتان از برنامه های مهم سامسونگ برای عرضه میان رده ها در سال جدید گفته بودیم. البته به نظر میرسد سامسونگ علاوه بر اضافه کردن چند عنوان بر بهترین گوشی های سری A‌ ، قصد دارد یکی دو خانواده میان رده جدید نیز تاسیس کند.

اگر با تکراتو همراه بوده باشید، باید بدانید که طی سالهای گذشته بازار میان رده ها در میان بهترین گوشی های 2021  از اهمیت خاصی برخوردار بوده است. البته بنابر آمارها دو کمپانی چینی با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 توانسته اند به خوبی در بازار میان رده ها جا باز کنند تا حدی که سامسونگ را نیز به فکر استفاده از پتانسیل میان رده ها انداخته اند.

نخستین رخ نمایی گلکسی A72 سامسونگ

گوشی گلکسی ای ۷۲ در راه است و ظاهرا دو مدل ۴G و ۵G دارد. به تازگی نتایج بنچمارک سامسونگ Galaxy A72 4G با مشخصات کلیدی روی پایگاه داده گیک‌بنچ قرار گرفت.

مدل ۵G این گوشی دارای شماره مدل SM-A726B است؛ اما سامسونگ Galaxy A72 4G با شماره مدل SM-A725F در گیک‌بنچ ظاهر شد. در فهرست نتایج می‌توانیم ظرفیت ۸ گیگابایتی رم و نام سیستم عامل اندروید ۱۱ را ببینیم.

نخستین رخ نمایی گلکسی A72 سامسونگ؛ میان رده‌ای قابل اعتماد

همچنین اطلاعات مربوط به پردازنده از وجود تراشه اسنپدراگون ۷۲۰G خبر می‌دهد که قرار است قدرت‌بخش Galaxy A52 4G هم باشد.

به هر صورت A72 در کنار A32 و A52 در سال 2021 قرار است نماینده های سامسونگ در میان رده ها باشند. البته که کمپانی کره ای با عرضه سامسونگ گلکسی F42 و برادر بزرگتر آن یعنی گلکسی F62‌ برنامه های زیادی برای میان رده ها دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی A72 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر