;
coinex

گلکسی S21 بدون درگاه کارت حافظه جانبی عرضه خواهد شد

این روزها بازار شایعات مربوط به گلکسی اس 21 به شدت گرم است. آخرین شایعات میگوید حداقل یکی از مدل های گلکسی S21 از کارت حافظه پشتیبانی نخواهد کرد.

مدت مدیدی است که بازار شایعات گلکسی اس 21 داغ است! تقریبا آنقدر افشاگری و تصویر از این پرچمدار منتشر شده که با کنار هم گذاشتن تمام اطلاعات میتوان به یک دید کلی نسبت به گلکسی اس 21 رسید.

کاری که ما پیشتر در تکراتو کردیم و یک معرفی نامه برای گلکسی اس 21 نگاشتیم. دیروز هم برایتان از قطعیت عرضه اس 21 با قلم S Pen گفتیم.

حالا اما شاید آخرین اطلاعات بازمانده از یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 منتشر شده است که باهم به بررسی آن خواهیم پرداخت.

گلکسی S21 بدون درگاه کارت حافظه جانبی!

با وجود قدرت نمایی خوب شیائومی و هوآوی طی سال گذشته، سامسونگ با سری جدید محصول خود باید به رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021  برود که به نظر میرسد به خوبی برای رقابت سال آینده آماده هستند.

بر اساس گزارش WinFuture سامسونگ Galaxy S21 دارای یک صفحه نمایش 6.2 اینچی Dynamic AMOLED 2x بوده، در حالی که این مورد برای  Galaxy S21 Plus همین پنل اما در اندازه 6.7 اینچی است.

هر دو دستگاه از پنل های FHD+ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، استاندارد HDR10 +، روشنایی حداکثر ۱۳۰۰ نیت، پوشش گوریلا گلس ویکتوس (که شیائومی می 11 هم به آن مجهز است) و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر استفاده می کنند.

گلکسی S21 بدون درگاه کارت حافظه جانبی!

طبق گزارشات، آنها از پردازنده Exynos 2100 همراه با ۸ گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند. ظاهرا هیچ نشانه ای از پشتیبانی مموری کارت microSD در هیچ یک از این دو گوشی دیده نمی شود.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود تراشه Exynos 2100 دارای یک هسته پردازنده Cortex-X1 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز، سه هسته پردازنده Cortex-A78 با فرکانس 2.8 گیگاهرتز و چهار هسته پردازنده Cortex-A55 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است.

گزارش شده است که گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس دارای رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ است. در بخش اتصالات این تلفن ها می توان به 5G ، قابلیت دو سیم کارته (nano SIM + eSIM) به همراه GPS ، Wi-Fi 6 ، UWB، بلوتوث 5.0 ، NFC و پورت USB Type-C اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی S21 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر