;
coinex

ترسناک ترین گریم های هالیوودی را ببینید

ما همواره در فیلم های با گریم های عجیب و سنگینی مواجه میشویم، اما تا به حال به ترسناک ترین گریم های هالیوودی فکر کرده اید؟ با ما باشید.

ما در فیلم های زیادی که میبینیم با گریم های عجیب و متنوعی روبرو میشویم. اما باید اذعان کرد گریم بازیگران فیلم های ترسناک همواره از پیچیده ترین و سنگین ترین گریم هاست.

پیچیدگی گریم ها البته در درجه اول حکایت از توانایی تیم های چهره پردازی دارد که بدون استفاده از جلوه های ویژه و تنها با گریم، چهره هایی ساده را به چهره هایی ترسناک بدل کرده اند.

حال امروز قصد داریم برخی از ترسناک ترین گریم های هالیوودی را با چهره واقعی افراد به شما نشان دهیم. این گریم ها همگی کار تیم های حرفه ای چهره پردازی هستند. در گزینش این مجموعه محدودیت زمانی خاصی را در نظر نگرفتیم، اما به لحاظ ژانر بیشتر با عناوین ترسناک سروکار داشتیم. با ما باشید.

ترسناک ترین گریم های هالیوودی را ببینید

گریم بازیگران فیلم های ترسناک از جمله بازیگر نقش دلقک فیلم آن (It) و نقش راهبه فیلم احضار روح (The Conjuring) جز فوق‌العاده‌ترین گریم‌ها محسوب می‌شوند، اما چهره واقعی این بازیگران با نقش‌هایشان چه تفاوتی دارد؟

برای درک بهتر عملکرد تیم های چهره پرداز امروز برخی از ترسناک ترین گریم های هالیوودی را با چهره واقعی بازیگران آن نقش برایتان گردآوری کرده ایم.

حالا باید ببینیم در میان بهترین فیلم های 2021 نیز خبری از گریم های سنگین و پیچیده هست؟ البته که من چنین انتظاری را از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 ندارم. اما شاید وضعیت در مورد بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و یا جدیدترین و بهترین فیلم های اکشن 2021 متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ترسناک ترین گریم های هالیوودی چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر