;
coinex

نخستین تصاویر از گلکسی اس 21 پلاس را ببینید

گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس صفحه نمایشی مسطح خواهند داشت، برای مشخص شدن خوب یا بد بودن این مسئله باید تا زمان عرضه به بازار صبر کرد.

چندی پیش شیائومی از یکی از مهمترین گوشی های خود یعنی شیائومی می 11 رونمایی کرد که انتظار میرود از بهترین گوشی های بازار در سال 2021 باشد.

اما بقیه کمپانی ها نیز بی تفاوت نیستند. به احتمال قریب به یقین سامسونگ در سری اس با تغییرات قابل توجهی به بازار سال جدید وارد میشود.

پیش از این در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ 2021 از سری گلکسی S21 یاد کرده بودیم.

نخستین تصاویر از گلکسی اس 21 پلاس را ببینید

شرکت کره ای سامسونگ پس از سال ها استفاده از صفحه نمایشی منحنی که مشخصه و وجه ممیزه سری‌ های Galaxy S بود، ناگهان یک قدم به عقب برداشته است و سری جدید خود را به صورت مسطح ارائه خواهد کرد.

ما پیشتر رندرهایی از سری گلکسی اس 21 را دیده ایم اما این تصاویر از گلکسی اس 21 تصاویر متفاوتی را از این سری به نمایش خواهد گذاشت.

همه ما می دانیم که یک برنده واقعی و واضح میان طرفداران صفحه نمایش تخت و صفحه نمایش خمیده وجود ندارد هر دو این نمایشگرها دارای موافقان و مخالفانی هستند.

لبه های خمیده حاشیه های کناری را عملا از این می برند اما به نسبت قیمت نسبتا بازده کمی دارند همچنین برخی از اشکالات کاربردی در این نوع صفحه نمایشگر وجود دارد که این مسئله را کاربران گلکسی نوت که از قلم S Pen  استفاده می کنند، با آن بسیار آشنا هستند.

هر دلیلی که سامسونگ برای فلت کردن صفحه نمایش گلکسی اس 21 پلاس داشته باشد، نباید از یاد برد که این تغییر بسیار بزرگ است که از سال 2016 تا به حال اتفاق نیافتاده بود.

با این وجود اگرچه صفحه نمایش فلت سری گوش های گلکسی اس 21 پلاس می تواند دارای ایراد قدیمی این نوع صفحه نمایش ها یعنی حاشیه های اضافی باشد اما با توجه به فناوری ها مواد اولیه پیشرفته تر امکان داشتن صفحه نمایشی بدون حاشیه و بدون انحنا فراهم است.

برخی حتی ممکن است داشتن یک حاشیه سیاه و سفید نازک را در اطراف گوشی هوشمند تلفن خود دوست داشته باشند، اما در هر صورت با قضاوت از روی عکس های سری گلکسی S21 پلاس به نظر می رسد، ایراد قدیمی این نوع صفحه نمایش تقریبا از بین رفته است.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص گلکسی S21 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر