;
coinex

فروش موی دختر 9 ساله به دلیل نیاز مالی برای خرید گوشی!

یک تصویر از یک آگهی در پلتفرم های آگهی آنلاین حکایت از فروش موی دختر 9 ساله توسط مادرش برای خرید گوشی دارد. با ما در بررسی ابعاد این موضوع همراه باشید.

اپیدمی کرونا اگر در هر کشوری اثرات اقتصادی زیان باری برجا گذاشت، در ایران این اثرات اقتصادی میل به فلاکت بارتر شدن از همیشه نشان میدهد.

ما چندی پیش برایتان از اهمیت نیاز به خریدن ابزار هوشمند اعم از تبلت و موبایل در دوران کرونا گفته بودیم. اما هیچوقت گمان نمیکردیم وضعیت در ایران به جایی برسد که چنین موضوعاتی را شاهد باشیم.

البته که هنوز درباره صحت و سقم این آگهی و واقعیت نیاز مالی به نتیجه مشخصی نرسیده ایم اما در ادامه آنچه میدانیم را با شما به اشتراک میگذاریم.

فروش موی دختر 9 ساله به دلیل نیاز مالی برای خرید گوشی!

زمانی که برایتان از راهنمای خرید گوشی دست دوم گفتیم و بهترین قیمت گوشی دست دوم شیائومی در بازار را به شما معرفی کردیم گمان نمیبردیم که وضعیت اینقدر عجیب باشد. تصور ما کمی کاهش بودجه خرید برای افراد بود.

به تازگی اما تصویری از یک آگهی تبلیغاتی در فضای مجازی در حال انتشار است که یک مادر مو‌های دختر ۹ ساله‌اش را برای خرید موبایل جهت تحصیل مجازیِ فرزندش به فروش گذاشته است.

در متن این آگهی که هنوز صحت و سقم ادعای آن تایید نشده است آمده:

سلام موی طبیعی دخترمه 75 سانته بدون موخوره. یه ملیون پول برای گوشیش کم دارم که از درساش عقب نی افته واسه همین میفروشم لطفا اگر خودتون خواهرومادر دارید الکی مزاحم نشید

فروش موی دختر 9 ساله به دلیل نیاز مالی برای خرید گوشی!

بالطبع در این چنین موقعیتی فرد نمیتواند به بهترین گوشی های 2021 فکر کند، بلکه شاید به ارزان ترین گوشی های بازار ایران راضی باشد تا مشکل تحصیل فرزندش رفع شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش موی دختر 9 ساله به دلیل نیاز مالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر