;
coinex

اینستاگرام پاپ مجددا عکس یک مدل نیمه برهنه را لایک کرد

اکانت اینستاگرامی رهبر کاتولیک های جهان این ایام فعالیت های عجیبی داشته است. به تازگی اینستاگرام پاپ مجداد عکس یک مدل نیمه برهنه را لایک کرده است.

حساب پاپ در اینستاگرام بار دیگر عکسی از یک مدل بیکینی پوش را لایک کرد، این مسئله پس از انتشار بررسی های واتیکان درباره اتفاق مشابه که در اینستاگرام پاپ رخ داده بود و او عکسی از یک مدل برزیلی نیمه لخت را لایک کرده بود، اتفاق افتاد.

اینستاگرام پاپ مجددا عکس یک مدل نیمه برهنه را لایک کرد

فردی که عکس او توسط حساب پاپ اینستاگرام لایک شده بود در توییتی به این مسئله واکنشی طنز آمیز نشان داد و گفت : «اینستاگرام پاپ عکس مرا لایک کرده است، این به معنی است که من به بهشت خواهم رفت.»

کاربران شبکه های اجتماعی نیز به مانند این مدل به شوخی در این مورد پرداخته و اسکرین شات این لایک اینستاگرام در فضای مجازی همچنان در حال گردش است.

اینستاگرام پاپ مجددا عکس یک مدل نیمه برهنه را لایک کرد

صفحه رسمی پاپ در اینستاگرام معمولا تصاویر، فیلم ها و سخنرانی های پاپ را به اشتراک می گذارد. لایک پاپ در اینستاگرام اولین بار توسط خود مدل مورد نظر در ماه نوامبر گزارش شد. با این حال، پس از توییتی که در روز 22 دسامبر وایرال شد، توجه رسانه های بزرگ و کوچک به آن جلب گشت.

مدل برزیلی شوخی با مزه دیگری نیز در توییتر انجام داد که توجه بسیاری از کاربران این شبکه را به خود جلب نمود، او در توییتی نوشت: «ممکن است مادر من از عکس های باسنم متنفر باشد اما پاپ با لایک خود این مسئله را جبران کرده است.»

واتیکان پس این اتفاق گفته است که تحقیقاتی را برای آگاهی از چگونگی لایک کردن این صفحه آغاز کرده است، واتیکان در بخشی از گزارش خود نوشت: «ممکن است این لایک توسط «هولی سی» انجام شده باشد، ما از اینستاگرام در اینباره توضیح خواسته ایم.»

لایک حساب رسمی پاپ پس از یک روز حذف شد. حساب رسمی پاپ دارای 7.5 میلیون دنبال کننده است. حساب اینستاگرام او توسط گروهی از افراد مدیریت می شود و خود او هیچ دخالتی در اینکار ندارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: Independent

نظر شما در خصوص اینستاگرام پاپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر