;
coinex

چهار شگفت انگیز در فاز چهارم مارول حضور خواهند داشت؟

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول با آثار بسیار موردانتظاری به زودی آغاز میشود. حالا خبر میرسد چهار شگفت انگیز در فاز چهارم مارول حضور خواهند داشت.

یکی از مهمترین فیلم های موردانتظار مارول بدون شک فیلم ابدی ها (Eternals) به کارگردانی کلوئی ژائو کارگردان چینی است. مارول در سال 2021 وارد فاز چهارم داستان های سینمایی خود میشود و عناوینی که تاکنون به عنوان بهترین فیلم های مارول در سال 2021 مطرح شده اند بسیار جذاب به نظر میرسد.

به تازگی اطلاعاتی درباره برخی شخصیت های این فیلم در حال انتشار است که حاکی از ارتباط بزرگی میان «ابدی‌ها» با «گالاکتوس»، «سیلور سرفر» و «چهار شگفت‌انگیز» بودند. با ما در بررسی این موضوع همراه باشید.

چهار شگفت انگیز در فاز چهارم مارول حضور خواهند داشت؟

در فهرست بهترین فیلم های 2021 نباید عناوین پرشمار و البته موردانتظار مارول را از یاد برد. از مینی سریال های شی هالک و وانداویژن که از همین الان مشتاقان زیادی دارند تا بلک ویدو یا بیوه سیاه که زندگی یکی از مرموزترین شخصیت های اونجرز را برایمان روایت میکند.

بسیاری از عناوین مارول در سال آینده در زمره بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 و البته بهترین فیلم های اکشن 2021 قرار میگیرند. اما ارتباط اترنالز با 4 شگفت انگیز در کجاست؟

طبق توضیحات منتشر شده منشأ قدرت‌های خاص اعضای Eternals منبع قدرت جدیدی در دنیای سینمایی مارول به نام انرژی کیهانی است. برای مثال ایکاریس قدرت جذب انرژی کیهانی و خارج کردن آن از چشمانش به‌صورت یک اشعه را دارد، مکاری با استفاده از انرژی کیهانی دارای سرعتی بسیار زیاد است، دروگ با استفاده از انرژی کیهانی توانایی کنترل ذهن افراد را دارد و غیره.

چهار شگفت انگیز در فاز چهارم مارول حضور خواهند داشت؟

خب برای توضیح اینکه چگونه “انرژی کیهانی” می‌تواند به «چهار شگفت‌انگیز»، «موج‌سوار نقره‌ای» و «گالاکتوس» مرتبط باشد باید سری به اوریجین یا سرگذشت شخصیت‌های اولین خانواده‌ی کتاب‌های مصور مارول بزنیم.

رید ریچاردز، جانی استورم، سوزان استورم و بن گریم هر چهار نفر فضانوردانی بودند که به سفری فضایی رفتند و در آنجا مورد اصابت چیزی به نام «اشعه‌های کیهانی» قرار گرفتند و قدرت‌های ابر انسانی‌شان را به دست آوردند.

مشابه به آن‌ها، موجود عظیم‌الجثه‌ای که به خورده‌ی سیاره‌ها مشهور است یعنی گالاکتوس نیز قدرت‌هایش را از “Power Cosmic” یا همان “قدرت کیهانی” گرفته است. این انرژی یکی از قدرتمندترین منابع قدرت در کل تاریخ کامیک و مسئول خلق شدن «سیلور سرفر» و سایر هرالدهای گالاکتوس است.

فراتر از سریال های محبوب مارول در سال آینده احتمالا بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 نیز میتواند برای همه ما جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حضور چهار شگفت انگیز در فاز چهارم مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر