;
coinex

مهدی هاشمی با کدام فیلم به جشنواره فجر 99 می‌رود؟

جشنواره فجر 99 با وجود محدودیت های کرونایی برگزار خواهد شد. حالا سوال برای ما این است که مهدی هاشمی با کدام فیلم به جشنواره فجر 99 می‌رود؟

به تازگی اخباری منتشر شده که حکایت از آماده شدن فیلم طبقه یک و نیم برای جشنواره فجر 99 دارد. آنطور که از شواهد امر برمی‌آید در فیلم جدید نوید اسماعیلی که نویسندگی فیلمنامه را حسین نمازی بر عهده داشته است، شاهد نقش آفرینی مهدی هاشمی، یکی از بازیگران محبوب و موفق سینمای ایران خواهیم بود.

ما پیش از این برایتان از فیلم پایان فیلمبرداری قهرمان اصغر فرهادی گفته بودیم. آنطور که اخبار رسمی حاکی است، اصغر فرهادی به جشنواره فجر 99 نمیرسد. در نتیجه احتمالا یکی از بهترین فیلم های 2021 را در جشنواره فجر 99 نخواهیم دید.

مهدی هاشمی با کدام فیلم به جشنواره فجر 99 می‌رود؟

حالا به نقل از روابط عمومی پروژه طبق یک و نیم، این فیلم با بازی مدی هاشمی که او را با سریال های مناسبتی میشناسیم و احتمالا در سریال های نوروز 1400 هم حضور دارد، مراحل پایانی کار را از سر میگذارند.

این فیلم که مراحل فیلمبرداری و تدوین را گذارنده در حال آماده شدن برای حضور در جشنواره فجر 99 است.

مهدی هاشمی با کدام فیلم به جشنواره فجر 99 می‌رود؟

این فیلم یک کمدی اجتماعی با فضایی خاص است که اولین فیلم سینمایی نوید اسماعیلی در مقام کارگردان محسوب می‌شود و داستان آن در یک کارخانه می‌گذرد که مدیرمالی آن یک روز با ورود به محل کار، متوجه اتفاقاتی غیرمنتظره می‌شود که همین سرآغاز ماجراهای دیگر است.

مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، مهران رجبی، امیرمحمد متقیان، اسدالله یکتا، اصغر حیدری، مهدی موسوی، مریم فرجی و رامتین پورقاسمیان همراه با مانی سقاباشی به‌عنوان بازیگر خردسال، بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه مهدی هاشمی با کدام فیلم به جشنواره فجر 99 می‌رود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر