;
coinex

فروش گلکسی بادز پرو پیش از عرضه رسمی آن توسط سامسونگ!

این طبیعی است که با نزدیک شدن به تاریخ عرضه و رونمایی رسمی شایعات نیز افزایش پیدا کنند. اما فروش گلکسی بادز پرو پیش از عرضه رسمی آن توسط سامسونگ چطور؟

مدتی هست که منتظر معرفی جدیدترین هدفون سامسونگ برای سال 2021 هستیم. از زمان حذف جک هدفون در گوشی های آیفون، استقبال عموم کاربران از هدفون های بیسیم بیشتر از گذشته شد و به تدریج هنزفری های سیمی راه انقراض را در پیش گرفته اند.

سامسونگ چندی بعد از اپل، به طراحی و عرضه چندین مدل هنزفری بیسیم رو آورد که در تکراتو برخی از آنها را به شما معرفی کرده بودیم. حالا گلکسی بادز پرو در راه است. اما پیش از عرضه رسمی آن توسط شرکت کره ای، این مدل به فروش رسیده است!

فروش گلکسی بادز پرو پیش از عرضه رسمی آن توسط سامسونگ!

تا پیش از این برخی رندرهای مطبوعاتی از گلکسی بادز پرو دیده بودیم، و البته که انتظار داریم این محصول با عرضه یکی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 عرضه شود.

اما حالا فردی مدعی است که دو جفت از سری جدید هدفون های سامسونگ را در اختیار دارد و یکی از آنها را به قیمت 180 دلار به فروش گذاشته است.

شاید جالب ترین موضوع قابل برداشت از این تصایر جعبه خرده فروشی Galaxy Buds Pro باشد که دارای طرح رنگی متفاوت با هدفون های قبلی است. جعبه دیگر سفید نبوده و رنگ سیاه دارد، بنابراین به هیچ وجه کسی نمی تواند این محصولات را با محصولات اپل اشتباه بگیرد.

علاوه بر این، پشت جعبه چند ویژگی شایعه شده مربوط به Galaxy Buds Pro، مانند سیستم بلندگوی دو طرفه و رتبه بندی بهبود یافته IPX7 را تایید می کند. برای یادآوری باید بگویم که Galaxy Buds Plus و Galaxy Buds Live دارای امتیاز IPX2 هستند.

جعبه خرده فروشی همچنین ANC (لغو فعال نویز) و عمر باتری را با حداکثر 18 ساعت پخش موسیقی با یک بار شارژ (همراه با کیس) تأیید می کند.

انتظار میرود گلکسی بادز پرو در کنار گلکسی اس 21 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 با هم عرضه شوند. البته ممکن است سامسونگ نماینده خود برای بهترین تبلت های 2021 را هم در کنار این دو محصول رونمایی کند.

اگر شما هم از موسیقی گوش کردن با کیفیت خوب لذت میبرید سری به بهترین هدفون های 2021 بزنید. البته که گیمرها باید به بهترین هدست گیمینگ 2021 هم نگاهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش گلکسی بادز پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر