coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نظر جان سینا در خصوص فیلم سریع و خشن 9

جان سینا به تازگی در صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی اقدام به دعوت طرفداران به تماشای فیلم سریع و خشن 9 در سینماها کرده است.

با وجود تعطیل بودن بسیاری از سالن های سینما به دلیل شیوع ویروس کرونا، جان سینا معتقد است Fast & Furious 9 دلیلی است که مردم باید به خاطرش به سینما بروند.

این فیلم که طی سال جدید میلادی رونمایی میشود به عنوان دنباله سری محبوب سریع و خشن، طرفداران زیادی دارد و میتواند یکی از پرفروش ترین و بهترین فیلم های 2021 باشد.

نظر جان سینا در خصوص فیلم سریع و خشن 9

از زمان پایان The Fate of the Furious محصول ۲۰۱۷، طرفداران مشتاقانه منتظر اکران سریع و خشن ۹ (با عنوان رسمی F9) بوده‌اند.

این فیلم یک بار برای اکران در ماه مه سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما وقتی بیماری همه‌گیر کرونا صنعت سینما را کاملاً مختل کرد، کمپانی یونیورسال اکران آن را یک سال به تعویق انداخت. در حال حاضر، F9 در تاریخ ۲۸ مه سال ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) به سینماها می‌آید و با دو قسمت دیگر در آینده ادامه خواهد یافت.

نظر جان سینا در خصوص فیلم سریع و خشن 9

علاوه بر حضور اعضای معمول خانواده سریع و خشمگین، مانند دومنیک تورتو با بازی وین دیزل، F9 عضو جدیدی را به گروه اضافه می‌کند، جان سینا در نقش جیکوب برادر هرگز دیده نشده دام.

با این وجود شاید جالب‌ترین نکته این باشد که Fast & Furious 9، کاراکتر مورد علاقه طرفداران یعنی هان با بازی سانگ کانگ (Sung Kang) را باز می‌گرداند. سال‌ها تصور می‌شد که هان مرده است، اما اولین تریلر Fast & Furious 9 بازگشت پیروزمندانه او را خبر می‌دهد.

بین قیام هان از مرگ، برادر شرور دام، و شیرین کاری‌های شوکه‌کننده معمول F9، این فیلم آماده است تا یک اثر موفقیت‌آمیز و از بهترین فیلم های اکشن 2021 باشد.

البته در سال 2021 برای تامین ژانر اکشن باید روی بهترین فیلم های مارول در سال 2021 هم حساب کنیم. به علاوه طرفداران ژانر وحشت از ترسناک ترین فیلم های 2021 لذت خواهند برد و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 میتواند طرفداران خود را راضی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم سریع و خشن 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر