;
coinex

تاریخ اکران و تریلر جیمز باند جدید ؛ زمانی برای مردن نیست (No Time to Die)

سری فیلم های جیمز باند همواره از محبوب ترین فیلم های زمان خود بوده اند. با ما در تاریخ اکران و تریلر جیمز باند جدید : زمانی برای مردن نیست همراه باشید.

سری فیلم های جیمز باند از قدیمی ترین و البته محبوبترین فیلم های تاریخ سینماست. از شان کانری گرفته و فیلم Dr. No تا همین دنیل کریگ و فیلم «برای مردن زمانی نیست»، بازیگران و داستان‌های زیادی بیش از ۵۰ سال است که شخصیت جیمز باند را به تصویر کشیده‌اند.

وقتی در ۱۹۶۲ اولین فیلم جیمز باند ساخته شد، کمتر کسی تصور می‌کرد ماجراجویی‌های این مامور مخفی بریتانیایی سال‌ها طول بکشد. اما حالا از آن تاریخ مدت زیادی گذشته و ما با آخرین سری فیلم جیمز باند : زمانی برای مردن نیست مواجهیم. با ما در تاریخ اکران و تریلر جیمز باند جدید همراه باشید.

تاریخ اکران و تریلر جیمز باند جدید

زمانی برای مردن نیست

شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن بسیاری از پروژه های سینمایی، سال 2020 را به سال نسبتا کم فروغی در نظر سینمادوستان و از آن مهمتر سال کم درآمدتری برای مجموعه سینماها و سینماداران بدل کرد. حال همه بی صبرانه منتظر آغاز سال جدید میلادی بودیم تا با اکران بهترین فیلم های 2021 که برخی از آنها همان آثار به تعویق افتاده سال 2020 هستند، دلی از عزا در‌آوریم. امروز قصد داریم از تاریخ اکران و تریلر جیمز باند جدید به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 برایتان بگوییم. اگر از علاقه مندان به دنیای مامور 007 هستید با ما در ادامه همراه باشید.

هرآنچه از 25 امین سری جیمز باند می‌دانیم

No Time To Die

اطلاعاتی که درباره‌ی نقش بازیگران این فیلم بیرون آمده خبر از این حکایت دارد که دنیل کریگ با هفت‌تیر مدل Walther PPK ‌اش برای آخرین بار در نقش جیمز باند در فیلم زمانی برای مردن نیست No Time To Die بازی می‌کند. همکاران قدیمی او در مجموعه‌های قبلی جیمز باند، از جمله بن ویشاو در نقش کیو، نائومی هریس در نقش مانی پنی و ریف فاینز در نقش ام نیز او را همراهی می‌کنند.

دیگر بازیگرانی که برای بازی در این فیلم برگشتند عبارتند از: روری کینیار در نقش تانر، رئیس ستاد سرویس اطلاعات مخفی، جفری رایت در نقش فلیکس لیتر که بار دیگر نقشش در فیلم‌های کازینو رویال و ذره‌ای آرامش را احیا کرد، او با بازی دوباره در این نقش به یکی از بازیگرانی بدل شد که سه بار نقش جاسوس سی‌آی‌ای را در زندگی‌اش بازی کرده.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

لئا سیدو هم بار دیگر دنیل کریگ را در این فیلم همراهی می‌کند، او با حضور دوباره‌اش در کنار جیمز باند با روند حضور دختران یک‌بار مصرف در زندگی جیمز باند مقابله می‌کند. کریستف والتز در نقش بلوفلد، نابغه‌ی اسرارآمیز دوباره در این فیلم حضور دارد.

از چهره های جدیدی که در این سری از فیلم های جیمز باند خواهیم دید میتوان به رامی ملک، که در نقش تبهکار بزرگ در این فیلم حضور پیدا می‌کند اشاره کرد. او به تازگی به خاطر بازی در فیلم بوهمین راپسودی Bohemian Rhapsody، 2018، در نقش فردی مرکوری، جایزه‌ی اسکار را از آن خود کرد. او در این فیلم در نقش سافین بازی می‌کند، مالک تاکید می‌کند که شرارت سافین در این فیلم به هیچ فرقه و ایدئولوژی و مذهبی مرتبط نیست.

بیشتر بخوانید: نامزدهای اسکار 2021

چهره‌ی او در این فیلم پوشیده از جراحت و زخم است و یک ماسک هم به صورتش خواهد داشت. او در این فیلم کنار بازیگرانی چون دیوید دنسیک و بیل مگنوسن بازی خواهد کرد ــ همچنین در فراخوان‌های اولیه‌ی انتخاب بازیگر زمانی که دنی‌ بویل قرار بود کارگردانی این فیلم را انجام دهد، آن‌ها برای نقش مکمل مرد به دنبال کسی بودند که اصل و نسبش به فرقه‌ی تبهکار مائوری (افرادی بومی اهل پولینزی نیوزلند) برگردد.

نخستین تریلر رسمی زمانی برای مردن نیست (No Time To Die) را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید

جیمز باند: زمانی برای مردن نیست (No Time To Die)
تاریخ اکران و تریلر جیمز باند جدید

دومین تریلر رسمی زمانی برای مردن نیست (No Time To Die 2021) را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید

تاریخ اکران و تریلر فیلم جیمز باند
تاریخ اکران و تریلر جیمز باند جدید

تاریخچه جیمز باند

سری فیلم های جیمز باند یک مجموعه فیلم است که بر اساس شخصیت خیالی جیمز باند مامور ام آی 6 خلق شده است. جیمز باند شخصیت اصلی داسان بلندی بود که یان فلیمینگ پدید آورده بود و با کد 007 نامگذاری شده بود. نسخه های اولیه این مجموعه فیلم بر اساس همین داستان بلند فلیمینگ و البته برخی از داستان های کوتاه تولید شد ولی بعدها خط داستانی منحصر به خود را پیدا کرد.

مجموعه فیلم های جیمز باند به عنوان یکی از طولانی ترین سری فیلم هایی است که تاکنون تولید شده و تولید آن از سال 1962 آغاز شده است و تا به امروز نیز ادامه داشته است. البته بین سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ یک وقفه شش ساله به وجود آمد. تا امروز شرکت ئی‌اوان، ۲۴ فیلم از این سری با میانگین تقریبی یک فیلم در هر دو سال، ساخته بود. به‌طور معمول، مکان ساخت این فیلم‌های این مجموعه، در استودیو پین وود است و تاکنون شش بازیگر در قالب جیمز باند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تاریخ اکران و تریلر فیلم جیمز باند ؛ زمانی برای مردن نیست
تاریخ اکران جیمز باند

 

حالا بالاخره بیست و پنجمین عنوان از مجموعه فیلم های جیمز باند اکران خواهد شد.  البته در فرآیند تولید این فیلم مشکلات دست‌وپاگیر بسیاری وجود داشت. تولید فیلم در سال 2016 کلید خورد، اما کارگردان‌های احتمالی برای تولید این فیلم همچون کریستوفر نولان، دنی ویلنوو و دنی بویل از کارگردانی این فیلم کناره گرفتند.

زمان اکران چندین بار به تعویق افتاد، این تغییرات بر عوامل تاثیر گذاشت و به همین علت فیلم‌نامه بارها بازنویسی شد. بنابراین، فیلمی که هم‌اکنون ساخته شده یک فیلم تمام‌عیار ابر جاسوسی است که کارگردان سریال کاراگاه حقیقی True Detective به نام کری فوکوناگا آن را به سرانجام رساند.

تاریخ اکران و تریلر فیلم جیمز باند ؛ زمانی برای مردن نیست
تاریخ اکران جیمز باند

 

احتمالا در یکی از پرطرفدارترین دسته بندی ها باید با ژانر ابرقهرمانی کار خود را با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم های دی سی 2021 آغاز کنیم. البته که در این میان نمیتوان از خیر بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 گذشت. ترسناک ترین فیلم های 2021 هم میتواند برای طرفداران خاص ژانر وحشت جذاب باشد، اگرچه خود من کمتر به سراغش میروم. انیمه بازارن هم در سال 2021 اوقات خوبی را با بهترین انیمه های 2021 خواهند داشت. به علاوه فراموش کردن بهترین انیمه های زمستان 2021 که عموما ادامه انیمه های محبوب گذشته هستند نیز میتواند اشتباه بزرگی باشد.

از خیر سریال هم که کمتر کسی به این سادگی میگذرد! حالا که همه به خاطر برخی محدودیت ها در خانه گرفتار شده این، بعضا با معضل کمبود فیلم مواجه میشویم و در اینجا بهترین سریال های 2021 میتواند به داد ما برسد. البته که طرفداران پلتفرم نتفلیکس میتوانند به تنهایی به بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 اکتفا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ اکران و تریلر جیمز باند جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر