;
coinex

تمرینات سخت بری لارسون برای Captain Marvel 2 را ببینید

قسمت اول کاپیتان مارول با اقبال خوبی روبرو شد و همین موضوع عاملی شده در آغاز تمرینات سخت بری لارسون برای Captain Marvel 2 که احتمالا در سال جاری ساخته میشود.

با گذشت نزدیک به دوسال از اکران اولین قسمت Captain Marvel ، حالا محبوبیت این شخصیت و فیلم آن سبب شده تا ساخت دنباله دوم این فیلم در دستور کار برای سال 2021 قرار بگیرد.

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول به زودی برای سال جدید با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 آغاز میشود. البته همانطور که باید بدانید امسال نه فقط در فهرست بهترین فیلم های 2021 نمایندگان مارول را داریم، بلکه در میان بهترین سریال های 2021 نیز نمایندگانی از دنیای سینمایی مارول خضور خواهند داشت.

سریال هایی که به گفته کوین فایگی تماشای آنها برای درک فیلم های این مجموعه در سال جدید الزامی است. البته مارول هیچگاه در ژانر ابرقهرمانی تنها نیست و باید منتظر اکران بهترین فیلم های دی سی 2021 نیز باشیم.

تمرینات سخت بری لارسون برای Captain Marvel 2 را ببینید

حالا به تازگی بری لارسون ستاره معروف MCU‌ که در نقش کاپیتان مارول ایفای نقش کرده است، خبر از آغاز تمریناتش برای سال جدید داده است. او در یوتیوب گفته:

همان‌طور که ممکن است بدانید، Captain Marvel 2 در حال طی کردن مراحل آغاز تولیدش است. چیز زیادی به‌غیراز این نمی‌توانم بگویم اما مشغول آماده شدن برای آن هستم.

فیلم نخست کارول دنورز را دنبال می‌کرد که تبدیل به یکی از قدرتمندترین قهرمانان کائنات می‌شود. او در میانه‌ی جنگی کهکشانی میان دو نژاد بیگانه قرار دارد و در این حین پای زمین نیز به این جنگ باز می‌شود.

تمرینات سخت بری لارسون برای Captain Marvel 2 را ببینید

وقایع فیلم دهه‌ها قبل از رخ دادن وقایع فیلم Iron Man محصول ۲۰۰۸ رخ می‌دهد. فیلم Captain Marvel یک ماجراجویی به‌تمام‌معنا در دوره‌هایی از تاریخ دنیای سینمایی مارول که قبلاً دیده نشده بودند، بود.

آنطور که مشخص است امسال دنیای سینمایی مارول یک پیوستگی خاص میان سریال هایی چون لوکی (LOKI) ، شی هالک (She-Hulk) و البته وانداویژن (WandaVision) که اولین سریال های این جهان سینمایی هستند با فیلم های جدید ایجاد کرده است.

در نتیجه شما برای دیدن و البته مهتر از آن درک خط داستانی برخی از بهترین عناوین در فهرست بهترین فیلم اکشن 2021 و بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 که در جهان سینمایی مارول اکران میشوند، ناگزیر به تماشای این سریال ها هستید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تمرینات سخت بری لارسون برای Captain Marvel 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر