;
coinex

بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی کدامند؟

دانلود فیلم و سریال های جدید این روزها با مشکلات زیادی روبرو است. با ما در معرفی و بررسی بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی همراه باشید.

همه ما به یاد داریم روزگاری را که یک وبسایت تاینی موویز دسترسی همه سینمادوستان به جدیدترین و بهترین فیلم های روز دنیا را تامین میکرد. دوبله و زیرنویس اختصاصی تاینی موویز حتی بعضا از صداوسیما نیز پیشی میگرفت. اما آن روزگار خوب با فیلتر شدن وبسایت تاینی موویز در سال 1396 به پایان رسید. پس از تاینی موویز سیل مسدودسازی سایر وبسایت هایی که به عنوان جانشین های نصفه نیمه آن قد علم کردند نیز آغاز شد و تا سال جاری و همین الان نیز ادامه دارد.

علت اصلی فیلترینگ سایت های دانلود فیلم را معمولا بدون ممیزی بودن فیلم و محتوای غیراخلاقی برخی آثار یاد کرده اند. با وجود اینکه برخی سایت ها نسبت به ممیزی این بخش های آثار سینمایی اقدام کردند نیز، باز بحث فیلترینگ متوقف نشد و طی سال های اخیر برخی از وبسایت ها مانند دیبامووی نیز مسدود شده اند.

اما مشکل از کجاست؟‌ این روزها و با این وضعیت برای دانلود فیلم و سریال چه باید کرد؟ در بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی به این موضوع و معرفی برخی از بهترین وب سایت دانود فیلم بدون ممیزی به صورت رایگان و اشتراکی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی

وزیر ارتباطات درباره این موضوع همواره اظهار بی اطلاعی میکند و در موقعیت های گوناگون این موضوع را یادآور شده که تصمیم گیری در این باره و اجرای اینگونه تصمیمات با او و وزارتخانه نیست.

آنچه جریان مسدودسازی سایت های دانلود فیلم را قوت بخشیده به میان آمدن سرویس های اشتراک ویدیو یا VOD هایی است که تایید نهادهای نظارتی را هم به همراه دارند و با تبلیغات گسترده در رسانه های مختلف و سطح شهر توانسته اند در شرایط که دسترسی به سایت های دانلودی محدود شده، برخی مخاطبین دائمی پیدا کنند.

اما از جمله مشکلاتی که این سرویس ها دارند هم محدودیت آرشیوی و به روز نبودن محتوا است و هم در درجه دوم ممیزی قسمت های زیادی از فیلم که حتی بعضا ارتباطی با شئونات اخلاقی جامعه ندارد.

طرفه اینکه این سرویس ها در شناخت نیاز و سلیقه عمومی توانایی خوبی دارند اما توجهی به کیفیت محتوا ندارند. همین چندی پیش بود که برایتان از سریال های ترکی فیلیمو گفتیم که بیشتر آنها در سبد برنامه های شبکه جم قرار دارد و در حقیقت از جمله بهترین سریال های شبکه جم هستند.

پخش بهترین سریال های ترکی البته تنها اقدام این سرویس ها نیست و سعی میکنند همواره فهرستی از بهترین فیلم های 2021 و بهترین سریال های 2021 را نیز به مخاطبان ارائه دهند.

اما هرچه که باشد طبعا بسیاری از افراد دانلود فیلم ها را به صورت کامل و بدون ممیزی ترجیح میدهند. در نتیجه همین موضوع تصمیم گرفتیم امروز و در این گفتار فهرستی از بهترین سایت ها دانلود فیلم و سریال خارجی را به شما معرفی کنیم.

البته ذکر برخی نکات پیش از شروع بحث الزامی به نظر میرسد. اول اینکه عموم این سایت ها همچنان مسدود هستند، اما در صورتی که با ابزار تغییر آی پی به آدرس آنها سر بزنید میتوانید از آرشیو آنها استفاده کنید. البته برخی از سایت ها نیز در قبال موضوع مسدودسازی، تغییر آدرس و دامنه را پی میگیرند که در هر مورد به شما توضیح خواهیم داد.

بحث دیگر اینکه همه سایت های این فهرست امکان دانلود رایگان ندارند و برای استفاده از آرشیوها ثبت نام، ایجاد اشتراک و طبعا پرداخت مبلغی مشخص ضروری است. آنچه در مورد همه این سایت ها یکسان و صادق است، کیفیت کار و محتوای مناسب شان است. با ما همراه باشید.

وارز / Warez

وبسایت وارز / Warez-ir
بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور

وارز را به عنوان یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی با یک آرشیو قوی میشناسند. استفاده از این سایت برای دانلود انواع فیلم و سریال را به شما توصیه میکنیم. البته این نکته را در نظر بگیرید که استفاده از آرشیو وارز نیاز به خرید اشتراک دارد و هزینه اشتراک ماهانه آن 12500 تومان است. البته که میتوانید خرید اشتراک های بلند مدت را نیز در نظر بگیرید. آدرس این سایت نیز win3 دات best میباشد که با ابزار تغییر آی پی در دسترس است و میتوانید با آن بهترین فیلم های مارول در سال 2021 یا بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 را دانلود کنید.

نایت مووی / NightMovie

وبسایت نایت مووی / NightMovie
بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور

به عنوان یکی بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی نام نایت مووی را باید شنیده باشید. این وبسایت که در زمره وبسایت های قدیمی ففعال در این حوزه است با آرشیوی جامع به ارائه محتوای با کیفیت میپردازد.

به مانند مورد قبل، استفاده از آرشیو نایت مووی نیز نیاز به خرید اشتراک دارد و هزینه اشتراک ماهانه آن 20 هزار تومان است. از مزایای نایت مووی زیرنویس فارسی چسبیده و هماهنگ فیلم و البته اراه انکودهای گوناگون است.

آدرس این وبسایت 5nightmovie دات top است. استفاده از این سایت به عنوان یک مرجع جامع دانلودی ممکن است اما بهترین فیلم های اکشن 2021 و بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 در اینجا آرشیو کاملی دارند.

30 نما / 30nama

30 نما / 30nama
بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور

30 نما نیز به عنوان یکی از آخرین قربانیان مسدودسازی در زمره برترین ها و بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی محسوب میشود. آرشیو جامع و به روز و امکان تماشای آنلاین فیلم و سریال در کنار انکودهای گوناگون سینما را بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور جلوه میدهد.

به هر صورت برای استفاده از این وبسایت و آرشیو فوق العاده ناگزیر به استفاده از ابزار تغییر آی پی برای دسترسی به آدرس 30nama دات کام و البته خرید اشتراک هستید. مبلغ اشتراک ماهانه در این وبسایت 27500 تعیین شده است. با پرداخت این هزینه و خرید اشتراک میتوانید دسترسی خود به ترسناک ترین فیلم های 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 را تضمین کنید.

کینگ مووی / kingMovie

کینگ مووی / kingMovie
بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور

نام کینگ مووی را معمولا در بین دوبله فارسی های اختصاصی اش از آثار مطرح سینمایی شنیده ایم. عمر کینگ مووی اگرچه به قدمت وبسایتی چون نایت مووی نمیرسد، اما در همین مدت زمان هم به خوبی توانسته جای پای محکمی براش خودش ایجاد کند.

آرشیو کینگ مووی البته به خوبی موارد قبلی نیست اما همواره به روز رسانی میشود و سرعت خوبی در این موضوع را شاهدیم، در نتیجه شما برای دانلود بهترین فیلم های دی سی 2021 هیچگونه مشکلی نخواهید داشت.

استفاده از این سایت هم مشمول تهیه اشتراک میشود. هزینه اشتراک ماهانه کینگ مووی 15 هزارتومان تعیین شده که با توجه به وضعیت سایت قیمت معقول و ارزانی است. آدرس سایت mykingmoviz دات best میباشد.

والا مووی / ValaMovie

والا مووی / ValaMovie
بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور

به عنوان یک وبسایت رایگان دانلود فیلم و سریال،‌ والا مووی را باید در زمره بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی در شمار آورد. البته که رایگان بودن دانلود و استفاده از آرشیو برخی کاستی ها را در پی دارد.

از مزایای این سایت اما ارائه دوبله فارسی فیلم و سریال و البته امکان پخش آنلاین و تماشای آنلاین آثار را باید ذکر کرد. اما استفاده از این سایت را به عنوان یک گزینه رایگان توصیه میکنیم. آدرس این سایت valamovie دات club است. همچنین هرگز بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 را از دست ندهید.

مستر مووی / MrMovie

مستر مووی / MrMovie
بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور

به عنوان یک مورد جدید در بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی ، مستر مووی در مدت کوتاهی توانسته به یک وب سایت شناخته شده و مطرح تبدیل شود که فاصله چندانی با بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور رایگان ندارد.

ارائه انکودهای گوناگون و البته سرعت آپدیت محتوا از مهمترین ویژگی های این سایت است که با آدرس mrmovie5 دات space و به شرط استفاده از ابزار تغییر آی پی در دسترس است. فراموش نکنید دانلود فیلم از این سایت نیاز به هیچگونه پرداخت هزینه و خرید اشتراک ندارد. توصیه ما این است که بهترین فیلم های کره ای 2021 را از دست ندهید.

دیجی موویز / DigiMovies

دیجی موویز / DigiMovies
بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور

به عنوان یکی دیگر از بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی به صورت رایگان باید از دیجی موویز با آرشیو خوب و به روز یاد کرد. دیجی موویز هم رایگان است و استفاده از آن نیاز به خرید اشتراک ندارد.

از جمله ویژگی های خوب این سایت که با آدرس digimoviez دات کام و البته با استفاده از ابزار تغییر آی پی در دسترس است میتوان به امکان پخش آنلاین آثار و همچنین زیرنویس فارسی چسبیده اشاره کرد. توصیه میشود بهترین انیمیشن های 2021 را از دست ندهید.

مای موویز / MyMoviz

مای موویز / MyMoviz
بهترین سایت دانلود فیلم بدون سانسور

آخرین مورد در فهرست بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی نیز یک وبسایت رایگان با آرشیو خوب به نام مای موویز است. از آنجا که شناختی نسبت به این وبسایت ندارم نظر قطعی نمیتوانم بدهم اما تا آنجا که اطلاعات من یاری میکند، علاوه بر دانلود رایگان، زیرنویس فارسی چسبیده و پخش آنلاین آثار از مزایای دیگر این سایت است.

شما میتوانید از آدرس mym0viz دات fun به این وبسایت دسترسی پیدا کنید و از جدیدترین آثار روز دنیا به صورت رایگان بهره مند شوید. در ادرس این سایت به عدد صفر دقت کنید و با حرف O انگلیسی اشتباه نگیرید. همچنین بهترین فیلم های عاشقانه 2021 را از دست ندهید.

بهترین سایت های دانلود رایگان فیلم و سریال خارجی در یک نگاه

  1. وارز / Warez
  2. نایت مووی / NightMovie
  3. 30 نما / 30nama
  4. کینگ مووی / kingMovie
  5. والا مووی / ValaMovie
  6. مستر مووی / MrMovie
  7. دیجی موویز / DigiMovies
  8. مای موویز / MyMoviz

نظر شما در خصوص بهترین سایت های دانلود فیلم و سریال خارجی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    ببخشید این سایت های که شما گفتید آیا سانسور میکنند یا نه همینش مهمه

    پاسخ

    با سپاس از شما،
    اگر تاینی موویز عزیز و همیشه ماندگار در قلب ایرانی‌ها بود می‌گفتم برترین سایت دانلود فیلم فقط تاینی موویز و دیگر هیچ،
    ولی الان که متأسفانه نیست، برترین سایت‌ها کینگ مووی، نایت مووی و 30نما هستند. همچنین یکی از سایت‌های خوب دانلود رایگان که متأسفانه امکانات خوبی نداره سایت فیلم2مدیا هست.

    پاسخ