;
coinex

لپ تاپ جدید شیائومی به زودی عرضه خواهد شد

بلافاصله پس معرفی جدیدترین چیپست های اینتل در CES 2021 مشخص شد که لپ تاپ جدید شیائومی به زودی عرضه خواهد شد. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

به دنبال رونمایی و معرفی جدیدترین چیپست های اینتل در رویداد CES 2021 بود که شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد لپ تاپ ردمی بوک پرو با این پردازنده عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود لپ‌تاپ نسل جدید ردمی بوک پرو شیائومی با بهر‌مندی از پردازنده سری «H» تایگر لیک با چیپست ۱۰ نانومتری H35 و گرافیک مجتمع Xe که قدرتمندتر از سری «U» است، در دسترس کاربران قرار گیرد.

پردازنده های جدید اینتل همگی مجهز به 4 هسته و دارای هشت رشته هستند که تا فرکانس 50 گیگاهرتز را پشتیبانی میکنند. طبق گفته اینتل، ‌در نیمه اول سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۰ مدل از بهترین لپ تاپ های 2021 با پردازنده‌های جدید این شرکت به بازار عرضه خواهند شد.

لپ تاپ جدید شیائومی به زودی عرضه خواهد شد

به نظر میرسد لپ‌تاپ ردمی بوک پرو شیائومی نیز یکی از این دستگاه‌ها خواهد بود که با بهره‌مندی از پردازنده جدید به بازار عرضه می‌شود. لپ‌تاپ‌های این سری قیمت مناسبی دارند و در زمره بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021 قرار میگیرند.

البته و در عین حال از نظر عملکرد در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده‌اند و با وزن سبکی که دارند، انتظار می‌رود بتوانند فروش خوبی را در سال جدید میلادی برای خود رقم بزنند.

لپ تاپ جدید شیائومی به زودی عرضه خواهد شد

درباره تاریخ رونمایی این لپ تاپ باید گفت این احتمال هم وجود دارد که شیائومی ردمی بوک پرو را همزمان با کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۲۱ رونمایی کند که تاریخ برگزاری آن حدودا نزدیک به تاریخ کنگره جهانی موبایل بارسلونا ۲۰۲۱ است. کنگره جهانی موبایل بارسلونا قرار است از ۵ تا ۷ اسفندماه (۲۳ تا ۲۵ فوریه) برگزار شود.

به علاوه در سال 2021 و برای شیائومی در میان بهترین تبلت های 2021 و بهترین هدفون های 2021 نیز نمایندگانی خواهیم داشت. البته که این شرکت در حوزه بهترین گوشی های 2021 نیز به کار خود ادامه میدهد که ما فهرست بهترین گوشی های شیائومی 2021 را در اختیار شما قرار داده بودیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص لپ تاپ جدید شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر