;
coinex

حمله به کنگره آمریکا: روسیه لپ تاپ به سرقت رفته پلوسی را می‌خرد؟

برخی شایعات از این صحبت کردند که ممکن است زنی که در حمله به کنگره آمریکا نقش داشته است، لپ تاپ نانسی پلوسی را از دفتر سخنگوی مجلس دزدیده باشد.

اطلاعات لپ تاپ سخنگوی مجلس نمایندگان علاقه مندان زیادی دارد و به نظر میرسد از همین حالا برخی سرویس های جاسوسی فعالیت خود برای خرید این لپ تاپ را آغاز کرده اند. طبق گزارشات بدست آمده این زن تلاش کرده است، لپ تاپ به سرقت برده شده را به سرویس های اطلاعاتی روسیه بفروشد. برای دانستن جزئیات بیشتر با تکراتو همراه شوید.

حمله به کنگره آمریکا: روسیه لپ تاپ به سرقت رفته پلوسی را می‌خرد؟

اف بی آی درحال تحقیق درباره ادعای شریک عشقی سابق این زن پنسیلوانیایی یعنی رایلی ویلیامز است که فعلا تنها متهم به بی نظمی و ورود به ساختمانی ممنوعه است.

طبق اسناد دادگاه، شریک عشقی سابق ویلیامز که خود را w1 نامیده است با اف بی آی تماس گرفته و از هدف عشق سابق خود برای ارسال این لپ تاپ به روسیه پیش یکی از دوستانش خبر داده است، با اینحال w1 اذعان کرده است که این برنامه با موفقیت پیش نرفته و ویلیامز یا هنوز لپ تاپ در اختیار دارد یا آن را نابود کرده است.

معاون خانم پلوسی، درو همیل، تایید کرده است که یک لپ تاپ از اتاق سخنگوی مجلس نمایندگان در پایتخت به سرقت رفته است که البته اضافه کرد پلوسی از این لپ تاپ فقط برای نوشتن سخنرانی ها و خواندن از روی آن استفاده می کرده است.

حمله به کنگره آمریکا: روسیه لپ تاپ به سرقت رفته پلوسی را می‌خرد؟

مادر ویلیامز به خبرنگار ITV News گفته که دخترش خیلی ناگهانی طرفدار سیاست های ترامپ و شعارهای راست افراطی در آمریکا شده است. او نیز همچنین گفته است که دخترش در فیلم های حمله درحالی که فریاد می زده که بریم طبقه بالا بریم طبقه بالا دیده است. ویلیامز گویی قصد داشته است دیگران را نیز به همراه به سمت دفتر پلوسی هدایت کند.

در هر صورت باید تا پایان تحقیقات منتظر خبرهای قطعی ماند، اگر این مسئله تایید شود اتهامات و مجازات سنگین تری در انتظار این زن خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: engadget

نظرات شما درباره حمله به کنگره آمریکا و سرقت لپ تاپ نانسی پلوسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر