;
coinex

موتورولا هفته آینده یک گوشی 5G معرفی خواهد کرد

موتورولا قرار است در روز 26 ژانویه از اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 870 که یک گوشی 5G  نیز است را رونمایی کند. این تراشه اخیرا توسط کوالکام عرضه شده است.

اسنپدراگون 870 طراحی تقریبا مشابه اسنپدراگون 865 را دارد، تنها تفاوت آن این است که 3 درصد سریع‌ تر از مدل نام برده شده است. سری SoC جدید  از اسنپدراگون 865 تا 888 متغیر خواهد بود.

اگر تا چندی پیش با نگاه به قیمت بهترین گوشی های موتورولا، محصولات این کمپانی را در رده بهترین گوشی های میان رده 2021 قرار میدادیم، حالا با رونمایی از برخی پرچمداران قدرتمند باید منتظر حضور نمایندگان موتورولا در میان بهترین گوشی های 2021 باشیم.

موتورولا هفته آینده یک گوشی 5G معرفی خواهد کرد

طبق گزارشات بدست آمده از موتورولا این گوشی جدید در بازار چین به عنوان edge s معرفی خواهد شد. در بازارهای دیگر، این گوشی جدید احتمالا به عنوان جدیدترین عضو خانواده G معرفی خواهد شد. نام اصلی این مدل XT2125 است که پیشتر پنداشته می شد مجهز به اسنپدراگون 865 پلاس خواهد بود.

اگر بخواهیم براساس تصاویر لو رفته از این گوشی قضاوت کنیم، باید گفت طراحی این تلفن همراه هوشمند جدید به شدت از طراحی Moto G 5G Plus وام گرفته است.

شایعات از این موضوع خبر دادند که نمایشگر این گوشی 6.7 اینچی با وضوح Full-HD + (1080 × 2520) باشد، همچنین دوربین های جلو این گوشی تلفن همراه جدید 16 و 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

از دیگر ویژگی های دوربین این تلفن همراه جدید می توان به سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، ماژول اولترا واید 16 مگاپیکسلی اشاره کرد.

موتورولا هفته آینده یک گوشی 5G معرفی خواهد کرد

اسنپدراگون 870 احتمالا با 6 گیگابایت، 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم و 128 و یا 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. این گوشی همچنین به یک باتری 5 هزار میلی آمپری مجهز خواهد بود که قابلیت شارژ سریع 20 واتی دارد.

گزارشات مطرح کردند که این دستگاه همراه با سنسور اثر انگشتی در کنار گوشی ارائه خواهد شد. همچنین این تلفن همراه هوشمند از اندروید 11 پشتیبانی خواهد کرد و میتواند یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 باشد.

جزئیات قیمت این گوشی همچنان مشخص نیست، اما کوالکام می گوید اسنپدراگون 870 گوشی های زیر 800 دلار را تامین خواهد کرد. حالا به نظر میرسد موتورولا با عرضه این محصول و سایر پرچمداران خود علاوه بر رقابت در بازار میان رده با حضور بهترین گوشی های سری M سامسونگ، سعی میکند در یک چالش جدید با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 نیز به رقابت بپردازد.

به علاوه به نظر میرسد در سال جدید باید منتظر نمایندگان موتورولا در میان بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره یک گوشی 5G جدید موتورولا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر