;
coinex

انیمیشن روح (Soul) رکورد بینندگان سریال آفیس را شکست

تردیدی در این باره وجود نداشت که انیمیشن روح  (Soul) شرکت پیکسار و دیزنی مخاطبان بسیار گسترده ای را در کشورهای مختلف جذب خواهد کرد.

انیمیشنی که نام کیهان کلهر نوازنده چیزه دست ایرانی را در فهرست دست اندکاران تولید موسیقی اش میتوان دید،‌ حالا با اقبال گسترده ای مواجه شده است.

دراینباره خبرگزاری ددلاین گزارش داده است که این انیمیشن از روز 21 دسامبر تا 27 دسامبر با ثبت 1.669 میلیارد دقیقه بازدید رکورد زده است. این رکورد کلی آفیس را با 1.435 میلیارد دقیقه پشت سر گذاشت.مجموعه دیگری از دیزنی به نام Mandalorian پس پایان یافتن فصل دوم خود فقط 1 میلیارد دقیقه بازدیده را ثبت کرد و در جایگاه پنجم قرار گرفت.

انیمیشن روح (Soul) رکورد بینندگان سریال آفیس را شکست

نتفلیکس نیز با درام علمی-تخیلی جورج کلونی به نام آسمان نیمه شب با 1.1 میلیارد دقیقه بازدید و مجموعه تاریخی Bridgerton با 1.2 میلیارد بازدید به ترتیب مکان های چهارم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنان مشخص نیست فیلم Wonder Woman چقدر بازدید داشته است، چراکه شرکت وارنر مدیا داده‌های مربوط به بازدید را تا هفته آینده منتشر نخواهد کرد.

انیمیشن روح (Soul) به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های 2021 به خاطر چند فاکتور واضح توانسته است که گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید. از جمله این فاکتورهای می توان مخاطب کودک آن که البته بزرگسالان را نیز به خود جلب می‌کند، باشد. همچنین برخلاف لایو اکشن مولان برای دیدن انمیشن روح نیاز به پرداخت هزینه اضافی نبودید.

انیمیشن روح (Soul) رکورد بینندگان سریال آفیس را شکست

در هر صورت این یک پیروزی بسیار مهم برای شرکت دیزنی بود، چراکه علاوه بر جذب مخاطب گسترده توانست ببیندگان زیادی را از طریق دیزنی پلاس جذب کند. درحقیقت این پلتفورم جدید استریمینگ بسیار برای این شرکت بزرگ و با سابقه مهم است و قرار است در سال جدید برخی از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و سریال های این جهان سینمایی مانند وانداویژن، لوکی، فالکون و سرباز زمستان و البته شی هالک در آن به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 به نمایش در بیایند.

البته اما همچنان این سوال باقی خواهد ماند که آنانی که بخاطر این انیمیشن این پلتفورم را دنبال کردند، آیا در ادامه نیز در آنجا باقی خواهند ماند و یا این جذب گسترده صرفا امری گذرا و تصادفی بوده است؟ به هر صورت باید منتظر آینده بود. باید بدانیم که برخی از بهترین فیلم های 2021 در دسته بندی های بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021،‌بهترین فیلم های کمدی 2021 و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 به دیزنی تعلق دارند و میتوانند مخاطبان زیادی را جلب کنند.

همچنین علاقه مندان سینما در سال جدید با ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 نیز سرگرم خواهند بود. همچنین فراموش نکنید که در ژانر قهرمانی و بعد از سینمای مارول سری به بهترین فیلم های دی سی 2021 بزنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: engadget

نظر شما درباره انیمیشن روح  (Soul)  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر