;
coinex

شکایت بازیگر معروف از نتفلیکس جنجالی شد

شکایت بازیگر معروف از نتفلیکس به خاطر عدم رعایت پروتکل‌ها بهداشتی برای ویروس کووید-19 جنجالی شد. برای دانستن جزئیات بیشتر با ما همراه شوید.

در روزهای ابتدایی همه‌گیری ویروس کووید-19 شکایت کارگران از صاحبان مشاغل به دلیل عدم حفاظت از آنها در برابر ویروس به حدی زیاد بود که بسیاری از شرکت‌ها برای فرار از جریمه با مراجع قانونی و دولتی به لابی پرداختند.

شکایت بازیگر معروف از نتفلیکس جنجالی شد

این شکایت نهایتا در 15 ژانویه به هالیوود و شرکت ‌های فیلمسازی نیز رسید و تیموتی هرل تبدیل به اولین بازیگری شد که از کارفرمای خود یعنی نتفلیکس بخاطر عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی شکایت کرد. این شکایت از نتفلیکس درحقیقت به خاطر برنامه سرگرمی زنده The Drive Into Experience انجام شد.

در این برنامه تلویزیونی  به مخاطبان اجازه داده می شد تا وسایل نقلیه خود را به شهر خیالی هاوکینز جایی که مجریان صحنه در فصل سوم این برنامه طراحی کرده بودند، بیاورند. هرل بخاطر اینکه فیلمبرداری این برنامه در فضای بسته انجام می شد و احتمال ابتلا به ویروس کووید-19 را افزایش می داد شکایتی را به اداره ایمنی و بهداشت شغلی کالیفورنیا ارائه کرد.

هرل می گوید او و دیگر بازیگران از علاوه بر ترس از ابتلا به کووید-19 در شرایط فیلمبرداری نسبت به مسمویت ناشی از مونوکسید کربن به دلیل موجود وسایل نقلیه نیز شکایت دارند.

شکایت بازیگر معروف از نتفلیکس جنجالی شد

نتفلیکس درمقابل ادعا کرده است که از شروع کار این برنامه تلویزیونی ایمنی مخاطبان حاضر در برنامه و تیم اجراکننده بالاترین اولویت آن‌ها بود و اقداماتی از جمله کنترل کیفیت هوا برای محافظت از سلامتی و رفاه همه افراد حاضر در محل انجام شده است.

این روزها همه نتفلیکس می‌بینند. با شروع همه گیری کرونا بهترین سریال های نتفلیکس 2021 به عنوان بهترین سریال های 2021 جا افتاده‌اند. نتفلیکس این روزها به مخاطبان در همه جای دنیا توجه می‌کند. کافی است نگاهی به بهترین سریال های کره ای 2021 و بهترین سریال های ترکی 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021.

غول سرگرمی نتفلیکس در آخر بیانیه دفاعی خود از این صحبت به عمل آورده که مفتخر است بگوید رعایت این پروتکل‌ها منجر به ضبط کاملا ایمن شده و هیچکس تا به حال در این برنامه به ویروس کووید-19 مبتلا نشده است.

بزرگترین شرکت استریمینگ دنیا همچنین بهترین فیلم های 2021 از جمله بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین فیلم های کمدی 2021 و بهترین فیلم های ترسناک 2021 را به چنگ خود درآورده است.

بیشتر بخوانید:‌

.

منبع: hollywoodreporter

نظر شما درباره شکایت بازیگر معروف از نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر