;
coinex

بهترین اساتید کنکور 1401 ؛ تضمین یک رتبه خوب با اساتید خوب

آمادگی برای کنکور راه ها و مراحل مختلفی دارد که در تکراتو به چندین مورد پرداخته ایم. این جستار تکراتو اما به معرفی بهترین اساتید کنکور 1401 اختصاص دارد.

هرساله و با نزدیک شدن به ایام کنکور تب کنکور دم به دم داغ تر میشود و داوطلبانی که به آینده و موفقیت از راه تحصیل امید دارند، به هر ابزاری که بتواند به آنها کمک کند چنگ میزنند.

البته در این میان کم نیستند آنهایی که باید مرتب به خاطرشان بیاورید که امسال سال کنکور است و فلان تاریخ تاریخ برگزاری کنکور است. اما آنهایی که به کنکور و قبولی در دانشگاه های برتر به چشم دروازه موفقیت آینده مینگرند، بالطبع همواره پیگیر  اخبار ، تکنیک های آموزشی و منابع برتر کنکور نیز هستند.

برهمین اساس و همانطور که تا این لحظه اخبار و مسائل مرتبط با کنکور را در تکراتو پوشش داده بودیم در این گفتار نیز به معرفی بهترین اساتید کنکور 1401 خواهیم پرداخت.

بهترین اساتید کنکور 1401

تضمین یک رتبه خوب با اساتید خوب

کنکور برای عده زیادی از افراد گذرگاه موفقیت و تضمین آینده شغلی محسوب میشود. بر همین اساس تلاش برای موفقیت و کسب رتبه مناسب و دلخواه در این آزمون سراسری بالطبع برای همگان مهم است.

ما در تکراتو تا بدین لحظه برخی از مهمترین مسائل مرتبط با کنکور 1400 مانند برگزاری کنکور نظام قدیم در سال 1400 و بهترین منابع کنکور 1400 منابع این آزمون را بررسی کرده بودیم. اما از همین حالا باید به استقبال سال آینده شمسی رفت. همانطور که چندی پیش بهترین منابع کنکور 1401 را به شما معرفی کردیم، در این جستار به معرفی بهترین اساتید کنکور 1401 خواهیم پرداخت.

انتخاب کلاس های آموزشی مناسب، خرید دی وی دی های آموزشی و بهره گیری از سایر منابع همانطور که تا حد زیادی به نام و برند شرکت ها بستگی دارد، به نام اساتید برتر و شناخته شده هر حوزه نیز بستگی تام دارد. بر همین اساس است که بحث بهترین اساتید کنکور 1401 اهمیت پیدا میکند. با ما در بهترین اساتید کنکور 1401 همراه باشید تا  بهترین دبیران کنکور 1401 ، بهترین اساتید کنکور ایران ، بهترین دی وی دی کنکور 1401 و بهترین کلاس آنلاین کنکور 1401 را به شما معرفی کنیم.

اهمیت انتخاب کلاس و بهترین اساتید کنکور 1401

بهترین اساتید کنکور 1401

در نظر بگیرید که ما در این گفتار تفاوتی بین شیوه های مختلف استفاده از محضر بهترین اساتید کنکور 1401 قائل نیستیم. خواه آموزش آنلاین باشد، خواه تهیه دی وی دی های آموزشی و یا کلاس های حضوری. در نتیجه به تمامی اساتیدی که در هر حوزه شناخته شده و مطرح هستند اشاره خواهیم کرد.

بالطبع با پایان امتحانات سال یازدهم مسیر کنکور نیز به طور جدی پیش پای همه باز میشود و در این میان یکی از سوالات متداول دانش آموزان شرکت در کلاس های کنکور است به خصوص که طی سال گذشته کلاس های آنلاین و دی وی دی های آموزشی نیز مثل همیشه با قدرت و خوب عمل کردند. اما چگونه بهترین دبیران کنکور 1401 و بهترین کلاس آنلاین کنکور 1401 را باید شناخت؟

فراتر از تبلیغات گسترده ای که هر یک از موسسات مسئول این آموزش ها انجام میدهند، شما در یک نگاه از بالا و بدون درنظر گرفتن تبلیغات باید چند نکته مهم و اساسی را در انتخاب بهترین کلاس های کنکور و البته بهترین اساتید کنکور 1401 در نظر داشته باشید تا انتخاب بهتری داشته باشید. اما این نکات چیستند؟

کلاس های کنکور معمولا هزینه ی بالایی دارد و زمان زیادی از شما می گیرد پس قبل از انتخاب حتما به نکات زیر توجه کنید و شتاب زده عمل نکنید. به عنوان اولین و شاید مهمترین نکته باید به شما بگویم که هرگز درگیر تبلیغات کلاس های کنکور نشوید.

درگیر شعارهای تبلیغاتی موسسات کنکور نشوید،هیچ کلاس کنکور و در مجموع هیچ امکانات آموزشی بدون تلاش شما معجزه نخواهد کرد. گرچه ممکن است کلاس های کنکور برای برخی از داوطلبان و تعداد محدودی از دروس در شرایط خاص مفید باشد اما به تبلیغات به هیچ وجه اعتماد نکنید. انتخاب بهترین دی وی دی کنکور 1401 هیچ شعاری نمیخواهد.

تبلیغات این حوزه بیش از هرچیز بر همین شعارهای تحریک کننده بنیان دارد که معمولا از هیچ پشتوانه ای از واقعیت برخوردار نیستند. ممکن است جملاتی مانند با ما در کنکور 100 بزنید یا اساتید ما سوالات کنکور را پیش بینی میکنند برای هرکسی تحریک کننده باشد.

آمار دادن موسسات از تعداد رتبه های تک رقمی هم که دیگر بسیار باب شده است و ادعای بهره مندی از بهترین اساتید کنکور ایران نیز قدیمی است. در این مواقع سعی کنید در بیشتر مواقع منطقی تصمیم بگیرید نه احساسی. معمولا حتی این رزومه های آموزشی اگر قابل قبول و واقعی باشند، به هیچ وجه یک مدرک قابل استناد نیست.

بهترین اساتید کنکور 1401

یک آموزشگاه خوب و البته بهترین اساتید کنکور 1401 انتخاب را به خود شخص میسپارند. اجبار بیش از حد به شرکت در جلسات رایگان و تبلیغاتی و همچنین ترغیب دانش آموز سال دوازدهم به ثبت نام کلاس های متعدد و برجسته کردن اساتید در قامت بهترین اساتید کنکور ایران نشانه های خوبی برای یک آموزشگاه نیست.

خیلی از داوطلبان در یک یا نهایت دو درس به کلاس کنکور نیاز دارند و نیازی به شرکت در کلاس های کنکور متعدد ندارند اگر کسی این پیشنهاد را به شما می دهد به فکر گسب درآمد خود است نه موفقیت شما. به علاوه فراموش نکنید که الزاما انتخاب یک استاد خوب برای یک درس به معنای انتخاب سایر اساتید یک موسسه نیست. در واقع شما برای استفاده از بهرین اساتید کنکور 1401 باید از منابع مختلف، موسسات و شیوه های متفاوتی استفاده کنید.

به علاوه در هر موسسه و با هر استادی که انتخاب میکنید پیش از حضور در کلاس به خوبی آشنا شوید. مطمئن شوید اسامی متفاوت نباشد. متاسفانه برخی از موسسات بخاطر جذب بیشتر در تبلیغات خود از اسامی استاد های مطرح استفاده می کنند اما در واقع با استاد دیگری قرارداد بسته اند.

گول صداوسیما را در انتخاب بهترین اساتید کنکور 1400 نخورید!

همانطور که تبلیغات در سطح شهر و شبکه های مجازی ممکن است، حضور در صداوسیما نیز برای شناخته شدن موثر است. مقصود من تبلیغات مشخص نهادهای آموزشی نیست. مقصودم آن دسته افرادی است که به عنوان اساتید مطرح هر حوزه خود را در صداوسیما معرفی میکنند و آیتم های تبلیغاتی خود را در برنامه های معروف صداوسیما جا میدهند.

باور کنید حضور در صداوسیما به هیچ وجه ملاک اعتبار نیست و صداوسیما هم مانند هر بستر دیگری با چیزی جز پرداخت هزینه تبلیغات و قراردادهای اقتصادی کاری ندارد. در نتیجه فیلتر و اعتبارسنجی خاصی در این باره به عمل نیامده است. تقریبا تمامی برنامه های کنکوری صدا و سیما تبلیغاتی است و روند اجرای و تبلیغ با پیام های بازرگانی تفاوت چندانی ندارد.

ویژگی های بهترین اساتید کنکور 1401

بهترین اساتید کنکور 1401

پیش از پرداختن به بهترین اساتید کنکور 1401 بد نیست کمی با ویژگی ها و معیارهای یک استاد خوب آشنا شویم. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی و استفاده از دی وی دی های آموزشی در کنار بهره گیری از توانایی های یک مشاور کنکور خوب میتواند تا حد زیادی در برنامه ریزی خوب و در نهایت موفقیت شما موثر باشد.

البته شما باید با بهترین اساتید بهترین دبیران کنکور 1401 و البته بهترین کلاس آنلاین کنکور 1401 به خوبی آشنا باشید. برای کمک هرچه بیشتر به داوطلبان برای کسب موفقیت در کنکور 1401 تعدادی از بهترین اساتید را در این بخش معرفی می کنیم اما در هر صورت باید خودتان مشخصات اساتید را بررسی نموده و یک معلم خوب برای خودتان انتخاب نمائید.

بهترین دبیران کنکور 1401 که در این بخش معرفی میکنیم، معمولا تنها بر روی یک درس متمرکز هستند و برای آن درس بهترین کیفیت تدریس را ارائه میکنند. این اساتید معمولا خودشان در کنکور موفق بوده اند و تجربه خوبی در رشته تخصصی خود دارند.

توصیه میکنیم در مورد هر یک از اساتیدی که در ادامه به عنوان بهترین دبیران کنکور 1401 معرفی میکنیم با یک جستجو در اینترنت به نمونه ویدیوهای آموزشی یا اطلاعات و کارنامه تدریس آنها دسترسی پیدا کنید. این موضوع میتواند در انتخاب استاد موثر باشد.

اگر استادی شاگردهای موفق قبلی دارد با اطمینان بیشتری می توانید ایشان را انتخاب نمائید. اگر می خواهید در ریاضی بالای 80 درصد بزنید (به عنوان مثال) بهتر است با معلمی کلاس داشته باشید که خود ایشان هم بالای 80 درصد را در ریاضی کنکور زده است. در ادامه تعدادی از بهترین مدرسین کنکور 1401 معرفی می شود.

بهترین اساتید کنکور 1401

بهترین اساتید کنکور 1401

در ادامه بهترین دبیران کنکور 1401 را در دسته بندی های مختلف تحصیلی و تخصصی به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مدرسین کنکور 1401 ریاضی

سعید صابری: مدرس مدارس دو زبانه و اینترنشنال – مدرس کلاس های فوق برنامه ورودی علامه حلی، سلام و طباطبایی- مولف کتب آموزشی مختلف

سعید طیبی: مدال طلای المپیاد دانش آموزی کشوری ریاضی 1388 – -مدال برنز جهانی المپیاد ریاضی، IMO

الهام همایونی: ده سال سابقه تدریس خصوصی و تدریس در دانشگاه و دبیرستان فارغ التحصیل نمونه از دانشگاه صنعتی اصفهان

شقایق ولی پور: برگزیده المپیاد کشوری ریاضی سال 81 با 14سال سابقه تدریس

پارمیدا بهرامی: (رتبه 86 کنکور ریاضی) ، رزومه کاری: قبولی با رتبه 2 رقمی

بهترین مدرسین کنکور 1401 درس فیزیک

مهدی باباخانی:  مدرس برنامه های تلویزیونی و مدرس برتر گاجینو و مدرس DVD های آموزشی مخ از موسسه گاج و مدرس کلاس های آنلاین کانون فرهنگی آموزش و گاجینو

سید سعید زرکامی: دانش آموخته «ممتاز» دبیرستان «نمونه دولتی صنیعی فر» منطقه 15 در مقطع متوسطه دوم و کنکور

فیروزی: رتبه 24 کنکور سراسری

بهترین مدرسین کنکور 1401 درس شیمی

ساسان اسماعیل پور: استاد شیمی کنکور و پایه قلمچی ، کسب درصدهای بالای 70 در کنکور توسط 100 ها دانش آموز کلاس های گروهی و کارگاه های شیمی در تهران و شهرستان‌ها

علی اسحاقی: رتبه سه در کنکور کارشناسی ارشد – مولف کتاب تست کنکور کارشناسی ارشد شیمی فیزیک- انتشارات آزاده

مریم نایب زاده: عضو انجمن شیمی ایران

سعید تیزرو: رتبه 270 کنکور سراسری ، مدرس پروازی آموزشگاه های گاج و گزینه 2

شهرام همایون فر: مولف و مشاور علمی سری کتابهای شیمی مولر

سعید اکبری: درصد شیمی تضمینی بالای 90 توسط فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران با رتبه دورقمی

بهترین مدرسین کنکور 1401 درس عربی

مهتاب مشاک: کارشناس ارشد زبان و ادبیات عرب، کسب رتبه ی اول استعدادهاى درخشان دانشگاه خوارزمى (دولتى)

راشین مبشری: کارشناسى ارشد زبان و ادبیات عرب – دکترای زبان و ادبیات فارسى – (فارغ التحصیل نمونه از دانشگاه سراسری مازندران)

محمد مهدی حقی: عربی کنکور در ۱۰ الی ۱۵ جلسه – رتبه برتر کنکور سراسری ریاضی سال ۹۲ – درصد عربی در کنکور: ۹۰%

بهترین اساتید ادبیات کنکور 1401

مصطفی اسلامی: رتبه 2 کنکور کارشناسی ارشد، رتبه 7 المپیاد ادبی کشوری سال ۱۳۹۳ ،دانشجوی دکتری ادبیات فارسی دانشگاه تهران

مجید درویش: مدرس و استاد دانشگاه دارای 26 سال سابقه تدریس

نصرت اله خاکیان: عروض و قافیه، ادبیات فارسی کنکور و زبان فارسی کنکور با 27 سال سابقۀ تدریس در آموزش و پرورش

بهترین اساتید زبان انگلیسی کنکور 1400

پیمان خسروتهرانی: تدریس بر پایه متد learner’s enjoyment – توسط فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران و رتبه سه رقمی کنکور 87

بهترین اساتید زیست کنکور 1400

محمد رضا رستمی: دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران، رتبه 55 کنکور سراسری، برگزیده المپیاد زیست شناسی

محمد تقوایی: رتبه 106 کنکور تجربی و جز 10 رتبه برتر زیست کشور، مولف کتابهای زیست ، تکنیکی ترین جزوات

سید حسن بدیعی نامقی:  26 سال تجربه موفق رسمی در مدارس و آموزشگاه ها – با روش نقشه سازی ذهنی و نشانه شناسی تست – تدریس کنکور زیست شناسی با تضمین

جعفر فرزانه: دارنده بیش از 1200 ساعت گواهینامه آموزش ضمن خدمت تخصصی زیست شناسی ، حضور کنفرانس های ملی زیست شناسی و ارائه مقالات علمی

سید علی روحانی: تدریس خصوصی زیست شناسی کنکور به صورت حضوری یا آنلاین توسط رتبه 133 کنکور تجربی 95 با درصد زیست شناسی 87

آشنایی با مدرسین بهترین دی وی دی های آموزشی کنکور

بهترین اساتید کنکور 1401

داوطلبین رشته ریاضی بالطبع از این بخش این مقاله بیشتر خشنود خواهند بود. در این بخش به معرفی برخی از بهترین مدرسین دی وی دی های آموزشی خواهیم پرداخت. برای آشنایی با شیوه کار و تدریس هریک از اساتید با یک سرچ ساده به سادگی میتوانید به ویدیوهای آموزشی آنها در آپارات دسترسی داشته باشید. البته این بخش به چندین درس مهم و موثر پردخته است.

محمدحسین صابری : درس حسابان

محمدحسین صابری دبیر ریاضی دبیرستان های معروف پایتخت از جمله دبیرستان علامه حلی، ادیب فرزانه، تلاش، نگرش، قیاس و راه اندیشه بوده اس و مولف کتاب حسابان دوزادهم انتشارات خیلی سبز نیز هست.

رسول محسنی منش: ریاضی دهم و حسابان پایه

رسول محسنی منش از دیگر اساتید برجسته رشته ریاضی و حسابان پایه است و دبیر نمونه دبیرستان تیزهوشان، علامه حلی و مولف بسیار از کتاب های ریاضیات است که از جمله میتوان به کتاب های ریاضی دهم خیلی سبز، کتاب های ریاضی یازدهم، کتاب آزمون ریاضیات تجربی، کتاب هندسه دهم، گسسته و جبر و احتمال، هندسه ۱ و هندسه ۲ انتشارات خیلی سبز و همچنین مولف کتاب آبی هندسه ۲ کانون فرهنگی آموزش اشاره کرد.

رضا شریف خطیبی : هندسه

استاد رضا شریف خطیبی مولف کتاب IQ هندسه پایه کنکور گاج (نظام جدید)، مولف کتاب پرسمان هندسه ۲ گاج سال سوم ریاضی (نظام قدیم) و ویراستار کتاب هندسه تحلیلی نشر دریافت است. فیلم های آموزشی هندسه یازدهم توسط استاد رضا شریف خطیبی تدریس شده است.

علاوه بر این، یک مجموعه هم با عنوان مجموعه فیلم آموزش هندسه پایه (دهم و یازدهم) با همکاری استاد شریف خطیبی و دکتر دوست حسینی و گلزاری تولید شده که شامل ۷۰ ساعت آموزش و ۳۰ ساعت حل تمرین و سوال است.

توجه:

اگر صاحب کسب و کار آموزشی هستید که در راستای بهبود کیفیت مطالعه دانش آموزان فعالیت می‌کنید، ما می‌توانیم شما را بیشتر با دانش آموزان مرتبط کنیم. برای ارتباط و همکاری با تکراتو در این خصوص از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

همانطور که مسئله کنکور در سال آینده از اهمیت بالایی برخوردار است، بحث اقتصاد و معیشت نیز اهمیت دوچندانی پیدا کرده است و بر همین اساس توصیه میکنیم وام ازدواج 1400، پیش بینی قیمت اینترنت در سال 1400، اضافه کاری در سال 1400، سود بانکی در سال 1400، بهترین مشاغل سال 1400، پیش بینی قیمت یورو در سال 1400، پیش بینی قیمت سکه در سال 1400، عرضه اولیه های 1400، دستمزد روزانه در سال 1400، آینده ایران در سال 1400 و پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400 را ببینید.

همچنین همانطور که باید بدانید سال آینده با یک انتخابات ریاست جمهوری نیز طرف هستیم، پس حتما با کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 آشنا شوید. علاوه بر این بحث کمبود معلم در سال 1400 میتواند برای دانشجویان تربیت مدرس جالب توجه باشید.

نظر شما در خصوص بهترین اساتید کنکور 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (31 نظر)

    اموزشگاه فرزانه 20
    بهترین اموزشگاه تو کرج هستش
    ازمون رایگان داره اقساط بلند مدت داره
    استاداش عالیه کلی رتبه برتر هرسال داره
    اگ مبخاید تو کنکور و درسا موفق بشید این اموزشگاه انتخاب کنید
    34234643
    09199170976

    پاسخ

    سلام دوستای خوبم بهترین مشاوره کنکوری تو کرج فرزانه بیست که ایشون به روش ۴Gمشاوره هاشون برگزار می کنند و خیلی خیلی تونستم به هدفی که می خوام برسم و بی نهایت از زحماتشون ممنونم

    پاسخ

    سلام دوستای خوبم بهترین مشاوره کنکوری تو کرج فرزانه بیست که ایشون به روش ۴Gمشاوره هاشون برگزار می کنند و خیلی خیلی تونستم به هدفی که می خوام برسم و بی نهایت از زحماتشون ممنونم 🌷🌷🌷🌷

    پاسخ

    اموزشگاه علمی فرزانه بیست فوقع العاده اس بهترین اساتید داره من که بهترین نتیجه گرفتم جا داره از همین جا از استاد و مشاوره خوبم استاد فراهانی تشکر کنم بی نهایت سپاسگزارم

    پاسخ

    سلام من سال گذشته شاگرد استاد پیمان فراهانی در اموزشگاه فرزانه بیست بودم تودرس ریاضی خیلی مشکل داشتم وبه کمک ایشون که ریاضی به سبک داستان و fzpبرگزار می کنندتونستم درصد خوبی تو کنکور کسب کنم

    پاسخ

    سلام من سال گذشته شاگرد استاد پیمان فراهانی در اموزشگاه فرزانه بیست بودم تودرس ریاضی خیلی مشکل داشتم وبه کمک ایشون که ریاضی به سبک داستان و fzpبرگزار می کنندتونستم درصد خوبی تو کنکور کسب کنم

    پاسخ

    عربی کنکور فقط استاد شلالوند👌🏻

    پاسخ

    اموزشگاه علمی فرزانه بیست فوقع العاده اس بهترین اساتید داره من که بهترین نتیجه گرفتم جا داره از همین جا از استاد و مشاوره خوبم استاد فراهانی تشکر کنم بی نهایت سپاسگزارم

    پاسخ

    تدریس استاد فراهانی در اموزشگاه فرزانه بیست عالیه .با متد fzp و شیوه ی داستانی ریاضی و فیزیک رو تدریس میکنند.جوری تدریس میکنند که حتی کسانی که از ریاضی و فیزیک متنفرید به درس علاقه مند میشید

    پاسخ

    ریاضی
    استاد فراهانی
    اموزشگاه فرزانه بیست
    ریاضی به روش داستانی و fzp
    برای اطلاعات بیشتر
    شماره تماس: ۰۹۱۹۹۱۷۰۹۷۶

    پاسخ

    سلام من سال گذشته شاگرد استاد پیمان فراهانی در اموزشگاه فرزانه بیست بودم تودرس ریاضی خیلی مشکل داشتم وبه کمک ایشون که ریاضی به سبک داستان و fzpبرگزار می کنندتونستم درصد خوبی تو کنکور کسب کنم.

    پاسخ

    اموزشگاه فرزانه بیست در کرج کادر اموزشی و مشاوره ای خیلی قوی دارند.تدریس استاد فراهانی با متد fzp و شیوه ی داستانی در درس ریاضی و فیزیک بی نظیره.

    پاسخ

    تدریس استاد فراهانی در اموزشگاه فرزانه بیست عالیه .با متد fzp و شیوه ی داستانی ریاضی و فیزیک رو تدریس میکنند.بیان شیرین و دل چسبی دارند.

    پاسخ

    تدریس استاد فراهانی در اموزشگاه فرزانه بیست عالیه .با متد fzp و شیوه ی داستانی ریاضی و فیزیک رو تدریس میکنند.جوری تدریس میکنند که حتی کسانی که از ریاضی و فیزیک متنفرید به درس علاقه مند میشید من شمارشون رو میزارم حتما ی بار کلاساشون رو شرکت کنید تا متوجه کیفیت کار بشید.09199170976 استاد پیمان فراهانی
    شماره اموزشگاه: 02634234643

    پاسخ

    من سال پیش شاگرد اقای فراهانی بودم به جرات میتونم بگم یکی از بهترین اساتید ریاضی در کرج هستن.

    پاسخ

    من شاگرد استاد پیمان فراهانی بودم ایشون بهترین استادی بود ک من دیده بودم واقعا خیلی خوب و با جدید ترین روش تدریس میکنن 👌👌👌👌

    پاسخ

    سلام بهترین استاد در کرج مهندس فراهانی هستن با مشاوره خوب ودرس دادن خوب میتونید بهترین شرایط واسه خودتون رقم بزنید .

    پاسخ

    سلام به نظر من استاد فراهانی حرف اول تو ریاضی می زنه چون تکنیک های منحصر به فرد خودش داره و به روش داستانی و fzpکلاس هاشون برگزار می کنند من که واقعا ازشون ممنونم .

    پاسخ

    سلام من اموزشگاه فرزانه ۲۰ میرم و از همه استاداش راضی ام خیلی خوب و با تجربه ان اقای فراهانی واقعا استاده خوبیه

    پاسخ

    سلام. من از تجربه‌ی خودم میگم. کلاسهای تقویتی و مشاوره آقای فراهانی و آموزشگاه فرزانه بیست فوق العاده عالی بود. حدود دوسال من شاگردشون بودم و تونستم با برنامه‌های کاربردی و اصولی ایشون موفق بشم و ازشون خیلی ممنونم. پیشنهاد می‌کنم که از برنامه‌ها و کلاسهاشون غافل نمونید

    پاسخ

    سلام من دوسال شاگرد اقای فراهانی بودم وبه کمک ایشون تونستم بهترین تکنیک های ریاضی یاد بگیرم چون ریا ضی ایشون به سبک داستانی و fzp تدریس می کنند واقعا بی نظیرن .

    پاسخ

    اساتید اموزشگاه فرزانه ۲۰ بی نظیر هستن
    و به نظرم داشتن مشاوره خوب برای موفقیت کنکور خیلی شرطه
    مشاور من اقای فراهانی بودن ک در اموزشگاه فرزانه ۲۰ کرج هستن
    من با کمک ایشون نتیجه گرفتم و امیدوارم هرکجا هستن سلامت باشن

    پاسخ

    سلامم
    من تو اموزشگاه فرزانه بیست که تو کرجه درس خوندم این اموزشگاه هم از نظر مشاوره و هم از نظر اساتید عالیه و من واقعا نتیجه ی دلخواهمو کسب کردم🙏🏻😊

    پاسخ

    بهترین استاد ریاضی استاد فراهانی هستن فوق العاده روش تدریسشون عالیه من واقعا پیشرفت کردم

    پاسخ

    سلام بهترین استاد در کرج مهندس فراهانی هستن با مشاوره خوب ودرس دادن خوب میتونید بهترین شرایط واسه خودتون رقم بزنید .

    پاسخ

    اموزشگاه فرزانه بیست یکی از بهترین آموزشگاه های کرجه
    که استاداش مخصوصا اقای فراهانی استاد ریاضی شون عالین
    من تو این سه سال واقعا ازشون راضی بودم و اینکه نحوه ی تدریسشون بینظیره

    پاسخ

    سلام جا داره از اینجا از استاد خوبم اقای قراهانی تشکر کنم خیلی خیلی استرس داشتم برای امتحان ریاضیم با کمک ایشون تونستم به هدفم برسم

    پاسخ

    سلام من دوسال شاگرد مهندس پیمان فراهانی بودم تودرس ریاضی خیلی مشکل داشتم وبه کمک ایشون که ریاضی به سبک داستان و fzpبرگزار می کنندتونستم خیلی خوب تکنیک های ریاضی یاد بگیرم ممنونم ازشون واقعا فرزانه بیست عالی

    پاسخ

    من استاد پیمان فراهانی کلاس ریاضی و مشاوره شاگردشون بودم و واقعا عالیییی بودن چون ریاضی رو به روش داستانی و fzp تدریس میکردن و روش های منحصر به فرد خودشون رو داشتن

    پاسخ

    استاد امیرحسین شلالوند ،برترین مدرس و مولف عربی کنکور هستن

    پاسخ

    سلام من دوسال شاگر اموزشگاه فرزانه بیست کرج هستم واقعا جا داره از اینجا از استادهای خوب و عالیم تشکر کنم واقعا از زحماتشون ممنونم ایشالاه بتونم جبران کنم

    پاسخ