;
coinex

ویلن جدید دنیای سینمایی مارول مشخص شد

ویلن جدید دنیای سینمایی مارول  مشخص شد، برای دانستن جزئیات بیشتر درباره شخصیت شرور فیلم کاپیتان مارول 2 تا پایان با تکراتو همراه شوید.

برای سال جدید میلاید در ژانر ابرقهرمانی علاوه بر بهترین فیلم های دی سی 2021 با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 نیز مواجهیم که در کنار سریال های مارول به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 از این سرویس پخش خواهند شد.

فیلم کاپیتان مارول 2 به عنوان یکی از بهترین فیلم های 2021 با کارگردانی نیا داکوستا با سختی درحال پیشرفت است، چراکه در مراحل تولید مشکلات عدیده ای پیش آمده است اما اکنون بازیگران فیلم کاپیتان مارول برای نقش آفرینی دور هم جمع شده اند، به گفته ددلاین، زاو اشتون اکنون به عنوان شخصیت شرور فیلم تعیین شده است.

ویلن جدید دنیای سینمایی مارول مشخص شد

مگان مک دانل نویسنده سریال وانداویژن ، به عنوان نوبیسنده این فیلم محبوب و جذاب نیز معرفی شده است. مطابق معمول تیم مارول جزئیات داستان اصلی را فعلا تا پخش فیلم پنهان نگه داشته است، با اینحال ما می دانیم شخصیت حاضر در وانداویژن یعنی تیونا پاریس به عنوان شخصیت بالغ مونیکا رمبیون حضور دارد.( به نظر می رسد با توجه به شایعات، او ممکن است با کارول مشکلاتی داشته باشد.)

ویلن جدید دنیای سینمایی مارول

همه باید منتظر بمانیم تا ببینیم که آنتاگونیست این فیلم یعنی اشتون چگونه در متن این ماجرا قرار می گیرد، در اولین فیلم، کارول دانورز فردی است که درگیر جنگ میان دو نژاد کری و اسکارلز می شود، زنده ماندن او بعد از یک انفجار، به او قدرت باورنکردنی داده و او تبدیل به کاپیتان مارول می شود، به این شیوه قهرمانی جدید در جهان جذاب مارول شکل گرفت.

همانطور که احتمالا می دانید اشتون بخاطر بازی در فیلم کمدی Fresh Meat  و فیلم Velvet Buzzsaw  شناخته شده می باشد. فیلم اول کاپیتان مارول در سال 2019 اکران شد و در سراسر جهان 1.13 میلیارد دلار درآمد کسب کرد، اکنون قرار است که فیلم جدید این قهرمان جدید یعنی کاپیتان مارول 2 در 11 نوامبر سال 2022 اکران شده و در پرده نقره ای به نمایش درآید.

به علاوه توصیه میکنیم بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021، ترسناک ترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

منبع: empireonline

نظر شما درباره ویلن جدید دنیای سینمایی مارول  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر