;
coinex

نیل پاتریک هریس بازیگر ماتریکس 4 : فیلم این بار بلاک باستری نیست

نیل پاتریک هریس بازیگر ماتریکس 4 می گوید اینباره سری جدید این فیلم، بلاک باستری نخواهد بود، برای دانستن جزئیات بیشتر با ما همراه شوید.

نیل پاتریک هریس، که بازیگر تازه وارد در فیلم ماتریکس به حساب می آید، از فیلم برداری و فیلمنامه ماتریکس چهار غافلگیر شده و گفته احساس نمی کند که درحال بازی برای یک فیلم بزرگ بلاک باستری است. با ادامه این نوشتار تکراتو همراه باشید.

نیل پاتریک هریس بازیگر ماتریکس 4 : فیلم این بار بلاک باستری نیست

از بازیگرانی که در این فیلم جدید ماتریکس ایفا نقش خواهند کرد می توان به ستاره های قدیمی این فیلم از جمله کیانو ریوز( نئو) کری-آن ماس (ترینیتی) و جادا پینکت اسمیت (نیوبا) اشاره کرد.

علاوه بر حضور نیل پاتریک هریس به عنوان یک بازیگر تازه وارد، پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، یحیی عبدالمتین و جاناتان گروف نیز در این فیلم حضور دارند.

فیلمبرداری ماتریکس چهار در سال 2020 شروع شد، اما به دلیل همه گیری برای مدتی متوقف گشت اما نهایتا با جنجال های مختلف به پایان رسید، قرار است این فیلم در 22 دسامبر 2021 به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

درحالی که فقط 11 ماه تا انتشار این فیلم مانده است، اما همچنان اطلاعات بسیار کمی درباره آن وجود دارد، درواقع به جز انتشار پوستری جدید برای فیلم، هیچ کار تبلیغاتی برای سر زبان افتادن این فیلم توسط استودیو برادران وارنر صورت نگرفته است.

نیل پاتریک هریس بازیگر ماتریکس 4

بسیاری امیدوار بودند که تریلر رسمی از فیلم در مسابقه Super Bowl  منتشر شود، اما هرگز این اتفاق نیافتاد. برخی حتی این شایعه را پخش کردند که براداران وارنر گویی می خواهند فیلم را پخش نکنند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2021

ستارگان این فیلم از جمله هریس بارها برای افشا برخی جزئیات تحت فشار قرار گرفتند، اما با اینحال ما چیزی زیادی درباره آن نمی دانیم، نیل پاتریک هریس تنها از این صحبت کرده که نحوه شلیک ها در این فیلم با سه گانه قبلی بسیار متفاوت است.

فیلم ماتریکس 4 از شبکه HBO Max بخش خواهد شد. درست است که بهترین فیلم های HBO در سال 2021 طرفداران بسیاری دارند، اما این دیزنی پلاس است که این روزها یکه تازی می‌کند. سرویس تازه تاسیس دیزنی پلاس که طی سال جاری بهترین فیلم های مارول در سال 2021 را در کنار سریال های این دنیای سینمایی یعنی  وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان،‌ لوکی و شی هالک پخش خواهد کرد با مجموعه از  بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین انیمیشن های 2021، بهترین فیلم های عاشقانه 2021 و بهترین سریال های عاشقانه 2021 حالا در مدت زمانی کوتاه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

منبع: screenrant

نظر شما درباره اظهار نظر نیل پاتریک هریس بازیگر ماتریکس 4  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر