;
coinex

مشخصات وان پلاس 9 افشا شد

پرچمدار سال 2021 وان پلاس از گوشی های مورد انتظار در سال جدید است و حالا اطلاعات جدیدی از مشخصات وان پلاس 9 افشا شده است. با ما باشید.

به تازگی اطلاعاتی از جدیدترین پرچمدار سال 2021 وان پلاس در اپلیکیشن AIDA64 رویت شده است که براساس آن برخی شایعات درباره مشخصات فنی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو که پیشتر به آنها پرداخته بودیم را تایید می کند.

البته که فاصله چندانی تا عرضه این محصولات به بازار نداریم، ولی همواره پیگیری اخبار و شایعات بهترین گوشی های 2021 ادامه دارد و ما نیز به تناسب اهمیت و جذابیتی که محصولات این برند چینی دارد در بهترین گوشی های وان پلاس  به محصولات این کمپانی پرداخته بودیم.

مشخصات وان پلاس 9 افشا شد

همانطور که گفتیم وان پلاس 9 فاصله چندانی تا رونمایی رسمی ندارد اما همواره اطلاعات و تصاویری از این محصول به عنوان یکی از بهترین گوشی های چینی 2021 در مدت اخیر منتشر شده است. امروز اما برخی مشخصات سخت افزاری این گوشی در اپلیکیشن AIDA64 رویت شده است.

بر این اساس مدل معمولی وان پلاس 9 به نمایشگری 6.55 اینچی با وضوح تصویر Full HD پلاس مجهز شده که نرخ نوسازی آن به مانند عموم محصولات روز بازار به 120 هرتز می رسد.

این محصول مطابق با انتظارات از تراشه اسنپدراگون 888 استفاده میکند و از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است. مدل پرو این محصول اما از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است.

مشخصات وان پلاس 9 افشا شد

بنابر این اطلاعات، دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 48 مگاپیکسلی است ولی اطلاعات از چندگانه بودن یا سایر اطلاعات ماژول دوربین این محصول نداریم. البته از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم ذکری در این اطلاعات آمده است که آنرا به یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 بدل میکند.

بهره گیری احتمالی وان پلاس 9 از باتری 4500 میلی آمپرساعتی و شارژر فست شارژ 65 واتی آنرا به یکی از بهترین باتری گوشی 2021 بدل میکند. این محصول به احتمال زیاد در ماه مارس عرضه می شود.

این محصول به عنوان پرچمدار جدید وان پلاس بالطبع رقیب سرسختی برای بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات وان پلاس 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر