;
coinex

توسعه نسل جدید کنترلر و هدست واقعیت مجازی برای PS5

نسل جدید کنترلر و هدست واقعیت مجازی برای PS5 در حال توسعه است.  این نوشتار به بررسی آنچه در خصوص این هدست‌های VR می‌دانیم پرداخته است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

هیدیاکی نیشینو (Hideaki Nishino) جزئیات اندکی در خصوص سل جدید هدست های واقعیت مجازی سونی در بلاگ این شرکت قرار داده است. نسل بعدی هدست های واقعیت مجازی پلی استیشن به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ 2021 رزولوشن بالاتر، میدان دید وسیع‌تر، ردیابی و ورودی بهتر خواهند داشت و تنها با استفاده از یک سیم به PS5 متصل خواهد بود. در ادامه با اخبار بازی تکراتو همراه باشید.

توسعه نسل جدید کنترلر و هدست واقعیت مجازی برای PS5

کمپانی سونی که این روزها عملکرد چندان موفقی در توسعه گوشی ندارد و حتی بهترین گوشی های سونی 2021 نیز چنگی به دل نمی‌زند، کماکان یکی از قدرت‌های کنسول‌‌ها و گجت‌های گیمینگ به شمار می‌رود. سونی در حال توسعه نسل جدیدی از کنترلرهای واقعیت مجازی است که احتمالا قابلیت‌های کنترلر وایرلس دوالسنس (DualSense wireless controller) را در آن با هم ادغام خواهد کرد.

کنترلر و هدست واقعیت مجازی برای PS5
کنترلر واقعیت مجازی برای PS5

نیشینو در خصوص کنترلرهای جدید می‌گوید:

در مورد سیستم‌های VR جدیدمان هنوز خیلی چیزها هست که باید توسعه دهیم. بنابراین رونمایی آن به سال 2021 نمی‌رسد. اما می‌خواهیم این وعده را به طرفداران بدهیم که تیم توسعه کارش را برای ارائه جهان‌های جدید برای کاوش واقعیت مجازی به شما شروع کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین عینک های واقعیت مجازی در سال 2020

جزئیات بیشتری از این کنترلرهای جدید منتشر نشده است اما کمپانی ژاپنی وعده داده از ارگونومی فوق‌العاده‌ای در آن استفاده خواهد کرد. متاسفانه باید شما را باخبر کنیم که نسل جدید سیستم‌های VR برای تجربه بهترین بازی های پلی استیشن 5 در سال 2021 ممکن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2021

سونی انتظار دارد توسعه دهندگان توسعه کیت‌ها را به زودی به جریان بیاندازند و در نتیجه ما انتظار داریم در جریان سال میلادی 2021 تیزرهای بیشتری از توسعه نسل جدید کنترلر و هدست واقعیت مجازی برای PS5 مشاهده کنیم.

کنترلر و هدست واقعیت مجازی برای PS5

جیم رایان رئیس PS نیز به واشینگتن پست گفته است:‌

با درنظر گرفتن اینکه این نخستین یورش ما به سوی VR است، این شانس را داریم که آموخته‌هایمان را به کار ببندیم. یکی از شفاف‌ترین تصاویری که از این تکنولوژی جدید می‌توانیم ارائه دهیم این است که ما به سوی توسعه این ستاپ تک سیمه خیلی ساده حرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:‌

منبع:

نظر شما در خصوص کنترلرها و هدست های واقعیت مجازی PS5 چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این زمینه به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر