;
coinex

هکرها باگی مهم در اکوسیستم بیت کوین کشف کرده اند

شرکت تتر که یک ایمیل اخاذی از سوی هکرها دریافت کرده می گوید ممکن است هکرها باگی مهم در اکوسیستم بیت کوین کشف کرده باشند. با ما باشید.

اخیرا تتر ایمیلی دریافت کرده است که در آن هکرها تهدید کرده اند در صورتی که صادر کنند استیبل کوین تتر مبلغ 500 بیت کوین را به آدرسی مشخص پرداخت نکند، اطلاعات حساس این شرکت را افشا خواهند کرد.

آنطور که حساب توییتری رسمی تتر اعلام کرده است، هکرها تهدید کرده اند که اگر باج درخواستی پرداخت نشود، اطلاعات و مدارکی را افشا می کنند که به کل اکوسیستم بیت کوین ضربه خواهد زد.

هکرها باگی مهم در اکوسیستم بیت کوین کشف کرده اند

تتر اما حالا اعلام کرده که این باج درخواستی که در زمان نگارش این خبر ارزشی معادل 23.8 میلیون دلار دارد را پرداخت نخواهد کرد. تتر در این باره توییت کرده است:

امروز درخواست باجی به مبلغ ۵۰۰ بیت کوین به آدرس bc1qa9f60pved3w3w0p7snpxlnh5t4uj95vxn797a7 دریافت کردیم. ارسال‌کننده گفته است اگر این مقدار بیت کوین را تا فردا دریافت نکند، مدارکی برای عموم منتشر خواهند کرد که به اکوسیستم بیت کوین ضربه می‌زند. این کار را انجام نمی‌دهیم.

هکرها باگی مهم در اکوسیستم بیت کوین کشف کرده اند

البته تتر به این موضوع اذعان کرده که هنور نمیداند با چه وضعیتی روبرو است و این ممکن است یک دروغ ساده و یا اقدامی به واقع بزرگ و خطرناک باشید:

مشخص نیست این اخاذی ساده‌ای است که از شرکت‌های رمزارز می‌شود یا افرادی به‌دنبال تضعیف تتر و کل جامعه[ی رمزارز] هستند. به‌هرحال، کسانی که به‌دنبال ضربه‌زدن به تتر هستند، ناامیدتر خواهند شد.

تتر بر این باور است که بدترین مشکلاتش را زمانی‌ پشت‌سر گذاشته است که با دادستان کل نیویورک به‌توافق رسید. در پرونده‌ی یادشده، تتر به پرداخت ۱۸/۵ میلیون دلار جریمه و گزارش دوره‌ای درباره‌ی ذخایرش محکوم شد و به تردیدهای قانونی چندساله‌ی این شرکت پایان داد. این شرکت اظهار کرده است کاری اشتباه انجام نداده است که باعث برخورد دستگاه قضایی نیویورک شده باشد.

ارزش ارزهای دیجیتال طی سال 2020 رشد صعودی خاصی داشته و حالا در اوایل سال جدید میلادی بدون شک بحث مربوط به بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 از اهمیت قابل توجهی برخوردار گشته است.

بر همین اساس توصیه می کنیم حتما نگاهی به پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 ، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص باگی مهم در اکوسیستم بیت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر