;
coinex

اطلاعات جدیدی از اوپو فایند ایکس 3 افشا شد

پرچمدار سال 2021 اوپو با نام اوپو فایند ایکس 3 به زودی معرفی خواهد شد. حالا اطلاعات جدیدی از این محصول فاش شده است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

همانطور که میدانید در حال حاضر و با سقوط آزاد هوآوی، اوپو بزرگترین تولید کننده موبایل در چین محسوب میشود. به مانند سایر برندهای چینی، اوپو نیز طی سالیان اخیر رشد خیره کننده ای داشته و حالا در سال 2021 میلادی، از عرضه کنندگان بهترین گوشی های چینی 2021 است که حتی برخی محصولاتش تنه به تنه بهترین گوشی های 2021 میزنند.

حالا نماینده سال 2021 این کمپانی یعنی اوپو فایند ایکس 3 در آستانه عرضه و رونمایی رسمی قرار دارد و ما اطلاعات جدیدی از جزئیات آن به دست آورده ایم.

اطلاعات جدیدی از اوپو فایند ایکس 3 افشا شد

اوپو فایند ایکس 3 در آینده نزدیک رونمایی می شود و حالا شاهد انتشار اطلاعاتی جدید درباره آن هستیم که از تجهیز این محصول به نمایشگر LTPO خبر میدهد. این خبر را یکی از منابع موثق دنیای فناوری یعنی Ice Universe در توییتر منتشر کرده و به برخی از اطلاعات این محصول اشاره کرده است.

به گفته این منبع، علاوه بر جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021، سری اوپو فایند ایکس 3 اولین گوشی های مجهز به نمایشگر LTPO خواهند بود. این فناوری منجر به دسترسی اسمارتفون های اوپو به نرخ رفرش ریت منغیر از 5 تا 120 هرتز می شود.

اطلاعات جدیدی از اوپو فایند ایکس 3 افشا شد

بنابر اطلاعات این منبع، اوپو فایند ایکس 3 از نمایشگر E4 سامسونگ با قابلیت پشتیبانی ار زنگ 10 بیتی بهره میبرد. این موضوع محصول جدید اوپو را به اولین موبایل های مجهز به نمایشگر LTPO پس از محصولات سامسونگ بدل می کند.

از دیگر مشخصات فنی این محصول که در این گزارش به آنها اشاره شده است میتوان به دو دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 اشاره کردو همچنین فایند ایکس 3 از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 65 وات استفاده می کند.

اوپو حالا و در قامت بزرگترین تولید کننده موبایل در چین، برای رقابت با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های وان پلاس، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 آماده نشان میدهد.

این شرکت بدون شک حالا باید تلاش کند محصولاتی را در دسته های بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های میان رده 2021 و بهترین باتری گوشی 2021 ارائه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی اوپو فایند ایکس 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر