;
coinex

دانلود اپلیکیشن Wombo ؛ برنامه وومبو برای ساخت سلفی آوازه خوان

دانلود اپلیکیشن Wombo را در این نوشتار تکراتو از دست ندهید. برنامه سلفی آوازه خوان چیزی شبیه به دیپ نوستالژی که پیشتر بررسی کردیم. این مطلب را دنبال کنید تا از این برنامه بیشتر بدانیم.

این روزها بازار اپلیکیشن های تحرک سازی بسیار داغ شده است به گونه ای که شرکت های بزرگ جهان سعی میکنند که در این زمینه ایده پردازی کرده و دست به اقدامات و طرح های جدید بزنند.به تازگی ما از کار اپ و سایت Deep Nostalgia خیلی به هیجان آمده بودیم. با دیپ نوستالژیا می‌شد یک عکس پرتره را متحرک کرد. کاربران بسیاری در فضای مجازی از کار با آن لذت بردند و آن را به اشتراک می‌گذاشتند.

اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که دیدن کیم جونگ-اون در کارائوکه و در حال آواز خواندن ممکن است چگونه باشد اکنون می‌توانید به آرزوی خود برسید! حالا ویدیوهای اپلیکیشن Wombo نیز از راه رسیده و ترند شده اند. احتمالاً برایتان سوال پیش آمده باشد که چگونه این ویدیوها درست شده اند. این برنامه نیز یکی دیگر از ا‌پ‌های هوش مصنوعی بوده که به کمک آن می‌توانید سلفی آوازه خوان درست کنید. در ادامه این نوشتار با دانلود اپلیکیشن وومبو (Wombo) با تکراتو همراه باشید.

دانلود اپلیکیشن Wombo

برنامه سلفی آوازه خوان

اپلیکیشن تازه‌ای که چند روزی است خیلی داغ شده، اپلیکیشن وومبو Wombo نام دارد. این برنامه ماه گذشته در کانادا راه اندازی شد و از آن زمان بیش از ۲ میلیون بار در Apple Appstore و Google Play دریافت شده است. به احتمال زیاد این روزها سرگرم دیدن ویدیوهای جالب دیپ فیک با هوش مصنوعی اپلیکیشن MyHeritage بودید.

شما می‌توانستید عکس پدربزرگ یا مادربزرگ خود یا هر عکس دلخواه دیگر را بدهید و یک ویدئوی چند ثانیه‌ای ساده تحویل بگیرید که در آن شخص کمی جهت سرش را تغییر می‌دهد و به گوشه‌ای می‌نگرد و حالت صورتش کمی عوض می‌شود یا لبخند ریزی می‌زند. چیزی مانند فیلم زیر:‌

به لطف برنامه‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های هر کس یا هر چیزی که از دور شبیه چهره است را به لبخوانی تبدیل کنند، ویدیوهای عجیبی از لبخوانی آهنگ‌های معروف منتشر شده است. اپلیکیشن Wombo یک برنامه دیگر مبتنی هوش مصنوعی است که سلفی‌های آوازه‌خوان می‌سازد، آن هم با دقتی که نظیرش را تا حالا ندیده بودید. ویدئوهای یک برنامه دیپ فیک در حالی وایرال شده که هوش مصنوعی و توانایی ساخت فیلم‌های جعلی از افراد واقعی، ترس بسیاری از متخصصان را برانگیخته اما برخی می‌گویند این برنامه منجر به آگاهی‌سازی خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن Wombo
دانلود اپلیکیشن Wombo

در یک سال اخیر اپلیکیشن دیپ فیک در زمینه تحریک سازی تصاویر و فیلم توانسته بود عملکرد قابل قبولی را از خود داشته باشد و استقبال گسترده ای از آن صورت گرفت. اگر این چند روز در تایملاین توییتر چرخیده باشید حتما چند مورد از این سلفی‌های آوازه‌خوان را دیده‌اید.

مدیرعامل این شرکت می‌گوید:

ایده این برنامه هنگامی که با همکارم روی پشت بام در حال سیگار کشیدن بودیم به ذهنم رسید.

به عقده بسیاری از کاربران تکنولوژی دیپ فیک انقلابی در ساخت فیلم های جعلی بود که میتوان با ان کارهای کاربردی زیادی انجام داد. اما فناوری هوش مصنوعی و دیپ فیک، اصلا نمی‌خواهد در همین جا متوقف شوند و ما به زودی با هجوم اپلیکیشن‌های تفریحی و شاید کاربردی تغییر چهره و تبیدل چهره به ویدئو روبرو خواهیم شد.

با فناوری جدیدی که این اپلیکیشن به وجود آورده است، عکس شما هماهنگ با آهنگ حرکت خواهد کرد و تکان خوردن لب‌ها کاملاً همزمان با آهنگ پخش شده است و دقت بسیار بالایی دارد. فناوری پیشرفته Wombo سلفی‌های ثابت شما را تبدیل به یک آوازه‌خوان پر جنب و جوش می‌کند، طوری که آهنگ با حرکات لب کاراکتر کاملا همگام یا به اصطلاح سینک باشد.

آموزش کار با اپلیکیشن Wombo

با دانلود اپلیکیشن وومبو سلفی ها و عکس ها آواز خواهند خواند. از این تکنولوژی لذت ببرید و فیلم های خاطره انگیز درست کنید. برنامه های بسیاری مشابه Wombo  وجود دارد که کاملا برای تلفن های اندرویدی نیز طراحی شده‌اند. با این حال، بیشتر آنها بی فایده هستند و به درستی کار نمی کنند. اما این یکی کاملا به درستی کار می‌کند.

کاری که این اپلکیشن می‌کند چند گام جلوتر از دیپ نوستالژیا است، به این ترتیب که می‌توانید از خودتان یک عکس بگیرید یا یک عکس پرتره دلخواه به آن بدهید. در عین حال آموزش کار با Wombo به شدت ساده است، به طوری‌که فقط نیاز دارید که یک سلفی گرفته و آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و خروجی بگیرید. به عبارت بهتر در گام دوم در فهرست ترانه‌ها، یکی را انتخاب می‌کنید، مثلا ترانه I Will Survive را. البته کیفیت خروجی این برنامه بسیار پایین بوده و پیکسلی است.

دانلود اپلیکیشن Wombo

آهنگ معروف در وومبو وجود دارد که کاربران می‌توانند انتخاب کنند و با عکسی از صورت هر کس که میخواهند یک ویدئو بسازند. برای ساخت آن فقط باید یک عکس بگیرید و سپس روی دکمه یا گزینه Create کلیک کنید. با این حال، نیازی به ضبط کل فیلم نیست. فقط مطمئن شوید که یک صوت یا موسیقی بهتر و مناسب را انتخاب کرده اید. پس از انجام تمام مراحل کار، به سادگی آن را در گالری ذخیره کرده یا صادر کنید.

سازندگان این برنامه با کمک فیلم برداری از اجرای هر آهنگ توسط یک شخص حرکات خاص چشم، صورت و لب را تحلیل کرده و به عنوان پس‌زمینه با کمک هوش مصنوعی محرک‌سازی تصاویر بارگذاری شده را انجام دادند. جالب است که اپلکیشن به صورت بسیار هوشمند حرکات لب و چهره و تکان خوردن سر یا حتی گردن را تنظیم می‌کند.

سپس می توانید از طریق آن محتوای جالب و وایرال بیشتری بسازید. نه تنها تصاویر خودتان بلکه می توانید آن چیزهای سرگرم کننده را برای افراد دیگر نیز بسازید. شما فقط باید یک عکس را وارد برنامه کنید و تمام. اما به غیر از این کاربردهای تفریحی، این دسته اپلیکیشن‌ها و ابزارها وقتی تکامل پیدا می‌کنند، چه کاربردی می‌توانند داشته باشند؟ به چند مورد از آنها در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • ساخت آواتار دوقلو: چند عکس باکیفیت و ویدئو و چند نمونه صدا از خودتان بگیرید و بعد آواتار دوقلوی مجازی‌تان را درست کنید!
  • ساخت فیلم برای خوانس متن‌های دلخواه: شما می‌توانید متن‌هایتان را به این آواتار بدهید تا با صورتی که می‌پسندید قرائت کند.
  • مسئول روابط عمومی هوش مصنوعی: این آواتارها همچنین به مسئولان روابط عمومی خوبی هم خواهند شد.
  • سینما: احتمالا ما در یکی دو دهه آینده موجی از فیلم‌های بر پایه شخصیت‌های AI را خواهیم دید.
  • انقلابی در بسیاری از عرصه‌ها: دگرگونی در هنر، روابط میان‌فردی، خبررسانی و حتی اقتصاد.

این برنامه پیشنهاد می‌کند از عکسی که دهان سوژه بسته است استفاده کنید اما حتی یک عکس دهان بسته نیز می تواند به طرز خنده‌داری اشتباه از کار دربیاید، همانطور که برای معمر قذافی پیش آمد و تنها گردن او را متحرک شد!

دانلود اپلیکیشن Wombo
دانلود اپلیکیشن Wombo / دانلود اپلیکیشن لیپ سینگ

با نصب و دانلود اپلیکیشن Womob به سرعت خروجی را به شما تحویل داده و ‌می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید. کار با اپلیکیشن به همان سادگیست که می‌توان تصورش کرد. فقط یک سلفی خوب بگیرید (یا از گالری انتخاب کنید) و بعدا آهنگ مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و در نهایت در انتظار خروجی باشید. یکی از زیبایی‌های کار با اپلیکیشن Wombo این است که به غیر از تصویر انسان‌های واقعی روی کاراکترهای کارتونی یا شخصیت‌های ویدیو گیم هم عالی کار می‌کند.

چندین نوع آهنگ وجود دارد که می توانید به کلیپ خود اضافه یا اعمال کنید. برخی باعث می شود عکس مطابق با سرعت حرکت کند یا به عبارتی زندگی کند. حالات چهره شما کاملا تغییر خواهد کرد. که آن را به یک چهره خنده دار تبدیل خواهد کرد. مدیر این برنامه فضای AI (هوش مصنوعی)، فضای الگوهای رفتاری و فضای deepfake را فرصتی برای انجام کارهایی جالب دانست و گفت فیلم‌های ساخته شده توسط وومبو هم به اندازه کافی جعلی هستند و هم واقعی.

در عرض کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن ویدئوی کوتاهی برایتان درست می‌کند که در آن عکس پرتره، در حال خواندن همان ترانه دیده می‌شود. البته موسیقی‌های این برنامه محدود و از قبل تعیین شده هستند شما امکان انتخاب موسیقی دلخواه خود را نخواهید داشت. این یکی از معایبی است که در بحث دانلود اپلیکیشن Wombo باید به آن اشاره کرد. متأسفانه Wombo امکان انتخاب موسیقی را به شما نمی‌دهد. بلکه موسیقی‌هایش چند گزینه از پیش تعیین شده‌اند که انتخاب شما به آن‌ها محدود شده.

امنیت اپلیکیشن Wombo چگونه است؟

در بازه زمانی‌ای که برخی از ما از دیپ فیک به ترس افتاده‌ایم، ویدئوهای مفرحی که کاربران با استفاده از آن از شخصیت‌های مشهور می‌سازند و به اشتراک می‌گذارند، نوعی تسلی خاطر و تفریح در شرایط کرونایی شده. بهترین قسمت برنامه این است که ویژگی های پولی را ارائه می دهد. می توانید تمام ویژگی های برتر را در برنامه باز کنید. اگر پول ندارید ، پس لازم نیست نگران این موضوع باشید زیرا بسیاری از ویژگی های جالب که رایگان هستند، وجود دارد.

بدون شک جامعه گیمرها در شبکه‌های اجتماعی هم در ترند کردن این اپلیکیشن نقش بسیار پررنگی داشته‌اند. اپلیکیشن وومبو گرچه تفریحی است، اما نشان از پیشرفت فناوری‌های هوش مصنوعی دارد و اندکی از دنیای نوینی را به ما نشان می‌دهد که در ان تغییر ویدئو برای هر کسی ممکن است.

دانلود اپلیکیشن Wombo
دانلود اپلیکیشن Wombo / دانلود اپلیکیشن لیپ سینگ

فیلم‌های این برنامه به قدری واضح جعلی‌اند که ممکن است به کاربران یاد دهد تا به ویدیوهایی که در آن رهبران جهان در حال انجام کارها یا گفتن حرف‌های مضحک هستند، اعتماد نکنند. اما در سویی دیگر خبر از آینده‌ای نگران‌کننده و بحران‌هایی می‌دهد که می‌تواند در نتیجه پیدایش چنین تکنولوژی‌هایی شکل بگیرد. ایده ساخت این اپلیکیشن وقتی به ذهن سازنده اپ رسید که وقتی پیش دوستش رفته بودند به بام ساختمان رفته بودند و سیگاری می‌کشیدند.

این برنامه یک خالق ویدیوی خنده دار رایگان است که یک عکس سلفی را ضبط می کند و آن را به یک کلیپ ساختگی تبدیل می کند. توبی والش، یکی از استادان هوش مصنوعی دانشگاه نیو ساوت ولز در سیدنی، استرالیا، اما به گاردین گفت که اگرچه این برنامه بی‌ضرر است اما افزایش دسترس‌پذیری، سهولت و واقعی بودن فناوری‌های اینچنینی «ما را به یک مکان خطرناک می‌کشاند.»  یک جورهایی وومبو دنیای عاشقان هوش مصنوعی و دیپ فیک و «میم»‌سازهای اینترنتی را به هم پیوند داده است.

دانلود اپلیکیشن Wombo
دانلود اپلیکیشن Wombo / دانلود اپلیکیشن لیپ سینگ

اپلیکیشن Wombo رابط کاربری ساده و کاربر پسندی دارد. این یک برنامه کم حجم است که به راحتی در همه گوشی های اندرویدی کار می‌کند و در آن نیازی به ایجاد هیچ نوع حساب کاربری ندارید دکتر ذال استاد بخش محاسبات انسان محور دانشگاه موناش، ملبورن، نیز گفت شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی باید به این فیلم‌ها را برچسب جعلی بدهند و مردم نیز باید با سهولت تولید این ویدئوهای جعلی آشنا شوند. کارشناسان و روزنامه‌نگاران مدتی است که سعی می‌کنند با مقالاتی خطر زودباوری و دیپ‌فیک‌ها را گوشزد کنند.

با وومبو ویدئوهایی از آوازخوانی افراد سرشناسی چون کیم جونگ اون رئیس کره شمالی، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین، بنیانگذار جمهوری خلق چین، مائو تسه تونگ، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در توئیتر منتشر شده است.با دانلود اپلیکیشن Wombo می‌توان گفت با شیوه ساده‌تری می‌توان به میلیون‌ها نفر آموزش دهیم که هر ویدئویی قابل استناد نیست و در دنیای کنونی دیگر ویدئوها هم می‌توانند جعل بشوند.

این برنامه به سرعت مورد استقبال کاربران قرار گرفته و تا به حال نیز حریم خصوصی هیچ کاربری را با مشکل مواجه نکرده است. البته مثل تمام اپلیکیشن‌هایی که سلفی افراد را جمع‌آوری و پردازش می‌کنند، Wombo هم به ناچار جزو مظنونین مسئله مهم حریم خصوصی قرار می‌گیرد. در مجموع واقعا یک برنامه جالب است که می توانید از ویژگی های شگفت انگیز آن لذت ببرید و از آن لذت ببرید.

نکته مهم دیگر آن است که کیفیت خروجی این اپلیکیشن به طور قابل ملاحظه پایین است. مثلا در مورد سایر اپلیکیشن‌های مشابه نظیر ریفیس (Reface) و فیس اپ (FaceApp) که پیشتر داغ شده بود، خروجی‌های با کیفیت مناسب‌تری، حداقل بهتر از پیکسلی، ارائه می‌دهند.

دانلود اپلیکیشن Wombo

با تمام این محدودیت‌ها و کیفیت بسیار پایین فایل نهایی خروجی که مانعی برای دانلود اپلیکیشن Wombo به شمار می‌آید و آن را فرسنگ‌ها نسبت به اپلیکیشن های تراز اول پایین‌تر می‌گذارد، باید اشاره کرد که تغییراتی که بواسطه هوش مصنوعی این اپلیکیشن اعمال می‌شوند، یعنی حرکات دقیق اعضای صورت مثل چشم و لب در کنار حرکات طبیعی سر و گردن، مهمترین برگ برنده و عنصر اصلی در موفقیت و محبوبیت اپلیکیشن وومبو است.

دانلود اپلیکیشن Wombo برای اندروید از Google Play

دانلود اپلیکیشن Wombo برای iOS از اپ‌استور

در واقع این در بزرگی برای توسعه دهندگان اپلیکیشن است که شما نیاز نیست در همه موارد بهترین باشید، فقط کافی است ایده خود را به طور استاندارد به دست مشتری برساند و در ادامه فرصت بهبود کیفیت خواهید داشت. این اپلیکیشن تاکنون در گوگل پلی بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است که نشان از موفقیت بی نظیر آن دارد. در ماه فوریه‌ای که گذشت همچنین شاهد موفقیت اپلیکیشن کلاب هاوس بودیم، به طوری که با در نظر گرفتن محدودیت‌ کنونی آن برای گوشی‌های اندرویدی بیش از 2 میلیون بار دانلود شده است.

همانطور که بالاتر نیز اشاره رفت، به جز تصاویر انسان‌ها با دانلود اپلیکیشن وومبو خواهید توانست روی کارکترهای کارتونی و شخصیت‌های بازی‌های ویدیویی نیز این تغییرات را اعمال کنید. این موضوع که گیمرها در پررنگ شدن این اپلیکیشن نقش داشته‌اند تاحدی می‌تواند رگه‌هایی از اغراق و بزرگنمایی داشته باشید، ولی دور از ذهن نخواهد بود.

دانلود اپلیکیشن Wombo
دانلود اپلیکیشن Wombo / دانلود اپلیکیشن لیپ سینگ

یکی از کاربران توییتر در این خصوص نوشته بود: «اپلیکیشن wombo از عکس‌ها آوازه‌خوان می‌سازد” تازه داشتیم عکس‌ها رو با اپلیکیشن myHeritage زنده می‌کردیم، حالا آوازه‌خوان‌ شده‌اند. لعنت بهت هوشِ مصنوعی چقدر خندیدم.» ممکن است قبل از بسیاری از برنامه های همگام سازی لب استفاده کرده باشید ، اما این چیزی جدید و سریع است. در واقع با دانلود اپلیکیشن Wombo صحبت می‌کنیم. برای تبدیل تصاویر به کلیپ های خنده دار می توانید برنامه را دانلود کرده و عکس بگیرید.

در پایان توصیه می‌کنیم حتما آموزش کار با اپلیکیشن بایننس، آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)، ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ، چگونه آیفون خود را به عنوان یک هات اسپات وای فای موبایل تنظیم کنیم، آموزش کار با اسنپ چت، آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot) و آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord) را نیز مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

نظر شما در خصوص اپلیکیشن Wombo چیست؟ نظرات خود را در این زمینه با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    با فی*لتر شکن جواب میده

    پاسخ

    نرمافزار برای من بالا نمیاد

    پاسخ

    سلام، بعد از نصب wombo, با گرفتن یا آپلود عکس و زدن کلید سبز رنگ، فقط صفحه سیاه رنگی که در بالا نوشته شده wombo مشاهده می شود و ادامه روند انجام نمی گردد، آیا نیاز به تنظیمات یا نرم افزار کمکی هست؟

    پاسخ