;
coinex

با اولین ارز دیجیتال روسیه آشنا شوید

در زمانه ای که ارزهای دیجیتال مبحث داغ دنیای فناوری هستند، عرضه ارزهای دیجیتال جدید اصلا عجیب نیست. حالا با اولین ارز دیجیتال روسیه آشنا شوید.

حالا و در شرایطی که قیمت ارزهای دیجیتال سیر صعودی بلند مدت خود را آغاز کرده و به طور خاص اتریوم و بیت کوین هر روز رکوردهای جدیدی را میشکنند، بانک مرکزی روسیه اعلام کرده که در صدد عرضه نسخه دیجیتال واحد پول ملی این کشور است.

بر اساس گفته یکی از مقامات ارشد اجرایی این بانک، دولت روسیه انتظار دارد این پروژه تا سال 2022 به بهره برداری آزمایشی برسد. در نتیجه شاهد اولین ارز دیجیتال روسی خواهیم بود.

با اولین ارز دیجیتال روسیه آشنا شوید

روز چهارنشبه، الکسی زابتکین، معاون بانک مرکزی روسیه گفت که این بانک قصد دارد نمونه اولیه روبل دیجیتال را تا پایان سال 2021 عرضه کند. زابتکین خبر راه اندازی این پروژه جدید را در رویداد آنلاینی به میزبانی مدرسه اقتصادی جدید مسکو اعلام کرد.

او گفت نمونه اولیه احتمالا از تراکنش واقعی پشتیبانی نخواهد کرد، و تنها نقطه شروعی برای ساخت اکوسیستم این ارز دیجیتال خواهد بود. زابتکین می گوید:

براساس این نمونه‌ اولیه که شامل به‌سازی می‌شود، در سال آینده کارهای آزمایشی را انجام می‌دهیم.

بانک مرکزی روسیه به‌ طور رسمی برنامه‌ ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را در اواخر ۲۰۲۰ اعلام و اکتبر گذشته مقاله‌ مشاوره ‌ای توسعه‌ روبل دیجیتال را منتشر کرده بود. ژانویه، مؤسسه‌ بانک ‌های روسیه بازخورد خود را از این پروژه منتشر کردند و هشدار دادند که مدل پیشنهادی بانک روسیه شامل ریسک‌ های مرتبط با امنیت سایبری و کلاهبرداری است.

با اولین ارز دیجیتال روسیه آشنا شوید

همچنین چندی پیش معاون اول بانک مرکزی روسیه، اولگا اسکوروبوگاتووا نیز اعلام کرد که این بانک برنامه دارد مدل مفهومی روبل دیجیتال را توسعه دهد. او گفت بانک امکان گرفتن کارمزد بین والت های روبل دیجیتال را حذف نکرده است.

در اینجا برای اطلاعات بیشتر در حوزه ارزهای دیجیتال و شناخت بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 و بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 توصیه می کنیم حتما نگاهی به پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 ، پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اولین ارز دیجیتال روسیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر