;
coinex

تاریخ رونمایی از پوکو اف 3 مشخص شد

از چندی پیش شایعات حول پوکو اف 3 جریان دارد. به نظر می رسد این گوشی هوشمند طی چند روز آینده رسما به بازار معرفی شود. برای جزئیات بیشتر با ما باشید.

از هفته گذشته بود که شایعاتی درباره عرضه پوکو ایکس 3 و پوکو اف 3 در میان خبرها دیده شد. به نظر می رسد پوکو اف 3 درواقع مدل ریبرند شده ردمی کی 40 باشد.

حالا و مدتی پس از عرضه پوکو ام 3، به نظر میرسد باید شاهد رونمایی عناوین جدیدی در میان بهترین گوشی های چینی 2021 باشیم که می توانند در شمار بهترین گوشی های میان رده 2021 و در رقابت با بهترین گوشی های سری M سامسونگ، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های وان پلاس موفق ظاهر شوند.

تاریخ رونمایی از پوکو اف 3 مشخص شد

امروز اطلاعات جدیدی از عرضه دو محصول جدید پوکو به طور  رسمی ارائه شد. حساب کاربری پوکو در توییتر امروز به تاریخ رونمایی از دو گشوی پوکو اف 3 و پوکو ایکس 3 اشاره کرد. بر این اساس در روز 3 فروردین که باید روز شلوغی از لحاظ رونمایی از بهترین گوشی های 2021 باشد، این گوشی ها رونمایی خواهند شد.

این رویداد به صورت آنلاین از طریق یوتیوب پخش خواهد شد و علاقه مندان می توانند آنرا از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران تماشا کنند. فارغ از این شعبه هند پوکو رویدادی را در تاریخ 10 فروردین ماه برگزار می کند که بر اساس شاید احتمالا برای عرضه پوکو ایکس 3 پرو در این کشور است.

تاریخ رونمایی از پوکو اف 3 مشخص شد

بر سااس شایعات پوکو ایکس 3 پرو با اسنپدراگون 860 راهی بازارها می شود. این تراشه به لحاظ قدرت چیزی است میان اسنپدراگون 855 و 865 و تنها از نسل چهارم اینترنت همراه پشتیبانی می کند.

همچنین به نظر می رسد پوکو ایکس 3 در دو مدل راهی بازار شود. یک مدل با ترکیب 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی. از بخش های جالب توجه این محصول پشتیبانی نمایشگر آنها از نرخ نوسازی 120 هرتز و باتری 5200 میلی آمپر ساعتی است.

حالا باید دید محصولات پوکو چقدر توان رقابت با بهترین های بازار نظیر بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را دارند.

در پاین به علاقه مندان عکاسی موبایلی توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین دوربین گوشی 2021 و بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021 داشته باشند. همچنین در سال جدید بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین گوشی های 5G در سال 2021 بسیار جالب توجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر