;
coinex

خانواده ریلمی 8 رونمایی شدند

ریلمی از جمله کمپانی های تولید موبایل است که طی سال های اخیر به محبوبیت بالایی دست یافته است. حالا خانواده ریلمی 8 رونمایی شدند.

طی سال های اخیر رقابت بر سر عناوین اصلی در فهرست بهترین گوشی های 2021 از بحث دو یا سه شرکت عمده خارج شده است. حالا اگر مثل سال های اخیر باید جایی برای بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 نگه داریم، باید نام کمپانی های جدیدی را نیز برای داشتن نمایندگانی در فهرست بهترین های سال قرار دهیم.

در حال حاضر شمار زیادی برند جدید به طور جدی به رقابت بهترین ها وارد شده اند. در این میان کمپانی هایی مانند وان پلاس، اوپو، ویوو و البته حالا ریلمی در شمار برندهای رقیب بازار قرار گرفته اند.

خانواده ریلمی 8 رونمایی شدند

ریلمی بالاخره از جانشین های محصول موفق ریلمی 7 ، یعنی ریلمی 8 و 8 پرو رونمایی به عمل آورد. به نظر می رسد این دو محصول تفاوت جدی با سری قبل خود ندارند.  ریلمی 8 پرو بسیار شبیه به مدل قبلی خود 7 پرو است.

اصلی ترین ارتقا در مدل جدید به بخش دوربین و تجهیز آن به سنسور 108 مگاپیکسلی مربوط است. ریلمی 8 پر در برخی موارد پیشرفت هایی داشته و در موارد دیگر شاید بتوان گفت دچار پسرفت شده است.

خانواده ریلمی 8 رونمایی شدند

این محصولات هر دو به اسنپدراگون 720G مجهز هستند و ریلمی کوشیده تا رابط کاربری اختصاصی خود یعنی Realme UI را با این پردازنده منطبق کند.

ریلمی 8 پرو در نسخه هایی با رم 6 و 8 گیگابایتی در دسترس است و حافظه ذخیره سازی هر دو مدل 128 گیگابایت است. با این حال امکان افزایش حافظه ذخیره سازی از طریق کارت حافظه جانبی میسر است. حتی در صورت استفاده از کارت حافظه، می‌توانید دو سیم‌کارت درون ریلمی 8 پرو قرار دهید. گفتنی است گوشی ‌های سری ریلمی 8 از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌ کنند در نتیجه در شمار بهترین گوشی های 5G در سال 2021 جای ندارند.

با این شرایط به نظر نمی رسد ریلمی چندان برای رقابت سال جدید آماده باشد. در این میان ممکن است بررسی بهترین گوشی های میان رده 2021، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های وان پلاس برایتان جالب تر باشد.

همچنین در پایان توصیه می کنیم نگاهی به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 داشته باشید. همچنین بهترین باتری گوشی 2021، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های سری M سامسونگ را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص خانواده ریلمی 8 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر