;
coinex

فیلم همگریز ؛ همسفر 2 ساخته می شود

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین فیلم های قبل از انقلاب بدون شک فیلم همسفر بود. حالا خبر میرسد فیلم همگریز یا همسفر 2 در دست ساخت است.

بهروز وثوقی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بازیگران سینمای ایران است که متاستفانه همه هنرنمایی های او به پیش از انقلاب محدود می شود. همانطور که پیش از این گفته بودیم، یکی از بهترین فیلم های بهروز وثوقی فیلم همسفر با بازی گوگوش است.

همسفر نام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود اسداللهی و محصول سال 1354 ایران بود که در زمان انتشار خود به یکی از موفق ترین و پرفروش ترین فیلم های سال بدل شد. حالا به نظر می رسد ساخت فیلم همسفر 2 در دستور کار قرار دارد.

فیلم همگریز ؛ همسفر 2 ساخته می شود

چندی پیش از این، گوگوش به عنوان یکی از اصلی ترین شخصیت های فیلم همسفر و بازیگر مکمل نقش بهروز وثوقی در مصاحبه ای از ساخت همسفر 2 با بازی خودش و بهروز وثوقی خبر داد.

بر این اساس این دو بازیگر بعد از 46 سال از ساخت قسمت قبلی حالا در لس آنجلس و در فیلمی که فیلمنامه آن را رها اعتمادی به رشته تحریر در آورده است، مقابل دوربین خواهند رفت.

همسفر 2 با بازی بهروز وثوقی در دست تولید است

داستان این فیلم از جایی آغاز می شود که عاطفه (گوگوش) پس از به هم خوردن رابطه اش با علی (بهروز وثوقی) ، با خواستگار قبلی خود ازدواج کرده و به آمریکا می رود. وی پس از چندی صاحب یک دختر و پسر می شود، تا اینکه ناگهان سر و کله علی در آمریکا پیدا می شود …

فیلم همسفر به کارگردانی مسعود اسداللهی در سال 1354 اکران شد و در زمان خود به موفقیت چشمگیری رسید. حالا باید دید وضعیت فیلم دوم بعد از 46 سال چگونه خواهد بود.

یبشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساخت فیلم همگریز ؛ همسفر 2 با بازی بهروز وثوقی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر