;
coinex

دانلود گوگل استک (Stack) ؛ برنامه ای برای اسکن و مدیریت اسناد

دانلود گوگل استک (Stack)، موضوع این نوشتار تکراتوست. این اپلیکیشن گوگل برای اسکن و مدیریت اسناد کارایی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا برنامه ای قدرتمند را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن جدیدی تحت عنوان گوگل Stack توسط این کمپانی عرضه شده است. این برنامه با بهره‌گیری از فناوری‌ها و ابزارهای قدرتمند و حالت پیشرفته DocAI مترصد نائل شدن به ابزاری برای تجزیه و تحلیل قوی اسناد خواهد بود.

این اپلیکیشن اندرویدی به عنوان یک اسکنر خوب اسناد به شمار می‌رود که مطابق گفته‌های گوگل می‌تواند اسناد را به طور خودکار نه تنها بر اساس عنوان و تاریخ ساخت، بلکه براساس محتویات دسته‌بندی کند. با دانلود گوگل استک (Stack) امکان جستجوی سریع متن کامل در همه اسناد گوشی نیز مهیا می‌شوند. البته ناگفته نماند که بسیاری از این قابلیت‌های متمرکز بر روی محتویات نوشته، صرفا برای زبان انگلیسی طراحی شده‌اند و چیزی در مورد پشتیبانی از زبان فارسی شنیده نشده است.

آنطور که کریستوفر پدرگال، سرپرست تیم توسعه‌دهنده اپلیکیشن گوگل استک در یک بیانیه آورده است، گوگل جدود دو سال قبل یک استارتاپ آموزشی تحت عنوان سوکراتیک (Socratic) را خریداری کرده است که خود پدرگال آن را راه‌اندازی و مدیریت می‌کرده است. او می‌گوید هدف آن استارتاپ استفاده از بینایی کامپیوتری و درک زبان گوگل بوده تا به این وسیله برای دانش‌آموزان ابزارهای آموزشی ساده‌تری ساخته شود.

این ایده زمانی که به گوگل راه پیدا می‌کند، پخته‌تر شده و پال پر می‌گیرد و تحت عنوان گوگل Stack برای برای دسته‌بندی، تنظیم و اسکن اسناد در گوشی‌های اندرویدی استفاده خواهد شد. در ادامه این نوشتار با دانلود گوگل استک (Stack) با تکراتو همراه باشید.

دانلود گوگل استک (Stack)

برنامه ای برای اسکن و مدیریت اسناد

پدرگال و همکارانش پیش از خرید استارتاپ سوکراتیک توسط گوگل، به گوگل Area 120 پیوسته بودند تا بتوانند با استفاده از DocAI و فناوری‌های هوش مصنوعی روند اسکن قبوض، صورت‌حساب‌ها و اسناد و فایل‌های دیگر را بهبود بخشند. برنامه Stack قابلیت‌های کم و بیش مشابهی با سایر اپلیکیشن‌‌های اسکن اسناد و مدارک دارد و امکان اسکن کردن با کیفیت خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با استفاده از اپلیکیشن گوگل استک که از سیستم احراز هویت بیومتریک گوگل در اندروید استفاده می‌کند، می‌توانید برای اسکن اسناد و فایل‌های مهم، با بهره‌گیری از حسگر اثرانگشت، امنیت بیشتری را برای اسناد ذخیره‌شده‌ی خود به ارمغان آورید. به این صورت که پیش از شروع کار با برنامه نیاز است تا احراز هویت بیومتریک گوگل انجام شود.

گوگل Stack چیست؟
گوگل Stack چیست؟

به همین ترتیب قابلیت دیگری که برای این برنامه تعبیه شده است به اطلاعات اسناد مربوط است. به این صورت که برای اسکن فایل‌ها فیلدهای مشخصی می‌سازد که پس از اسکن بتوانید اطلاعات مهم هر فایل را پر کنید و به این ترتیب وقت کمتری از شما گرفته شود. دستیابی به یک سری تجربیات تازه و باز شدن درب‌هایی برای ورود به دنیای بزرگ‌تر اتفاقی بوده که در بسیاری از تلاش‌ها و دستاورهای گوگل شاهد آن بوده‌ایم. این موضوع در توسعه اپلیکیشن Stack نیز به چشم می‌خورد.

برای دانلود اپلیکیشن Stack از گوگل پلی از این لینک استفاده کنید!

همینطور مانند بسیاری دیگر از پروژه‌های گوگل هنوز در ابتدای کار قرار دارد و حتی شاید تاریخ انقضایش مانند شبکه اجتماعی گوگل پلاس، روزی به سر آید. در این مواقع اصطلاح گوگل گریویارد (Graveyard) برای پروژه‌ها و اپلیکیشن‌هایی به کار می‌آید که برای همیشه مسدود و غیرفعال می‌شود و به نوعی گوگل پایان کار آن ایده یا ابزار را اعلام می‌کند.  در خصوص آموزش کار با گوگل استک (Stack) نیز باید بگوییم، کاربران به راحتی می‌توانند از طریق دوربین گوشی هوشمند اسناد مورد نظر خود را اسکن کرده و در فرمت عکس یا فایل PDF‌ ذخیره کنند.

گوگل Stack چیست؟
گوگل Stack چیست؟

البته اپلیکیشن های اسکن بسیاری وجود دارند، اما شاید با دانلود گوگل استک پیشرفته‌ترین و مطمئن‌ترین آنها را داشته باشیم. تجزیه و تحلیل متن‌ها و عکس‌ها شاید بهترین کاری است که از عهده گوگل برمیاید تا به وسیله آن بتوانید اسناد و متون روی گوشی هوشمند خود را بهتر ساماندهی کنیم.

بیشتر بخوانید: کد دعوت رایگان کلاب هاوس

از جمله مهمترین قابلیت‌های گوگل استک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دسته‌بندی اسناد بر اساس محتوا
  • امنیت بیشتر اسناد با احراز هویت بیومتریک گوگل
  • حریم خصوصی بیشتر تحت حمایت گوگل
  • کاملا رایگان (بدون پرداخت درون برنامه‌ای) و بدون تبلیغ

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

نظر شما در خصوص دانلود اپلیکیشن استک چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر