;
coinex

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟

اپلیکیشن کلاب هاوس این روزها تیتر اصلی اخبار اپلیکیشن را به خود اختصاص داده است. این جستار تکراتو به دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر اختصاص دارد.

کلاب هاوس هم یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام و البته پیامرسان هایی چون واتساپ و تلگرام است اما با یک تفاوت اساسی! در کلاب هاوس همه چیز بر مبنای صوت جریان دارد و عضویت آن در حال حاضر کمی پیچیده است.

درواقع کلاب هاوس سعی دارد فضایی برای گفتگوهای دورهمی صمیمانه یا سمینارهای رسمی گفتگو محور را در بستر آنلاین بازسازی کند. چیزی که باشیوع پاندمی کرونا بسیاری از ما از آن محروم شده ایم.

البته که استفاده از تماس های ویدیویی در پلفترم های گوناگون برای این مقصود حالا رواج یافته است، اما کلاب هاوس به طور خاص بر این قابلیت تمرکز دارد و استفاده افرادی چون ایلان ماسک، مارک زاکربرگ، بیل گیتس و دیگر چهره های شناخته شده از آن سبب شده است تا این پلتفرم حالا به یکی از محبوبترین پلتفرم ها بدل شود. جستار پیش رو به دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر یا نسخه دسکتاپ کلاب هاوس اختصاص دارد. با ما در دانلود کلاب هاوس برای ویندوز همراه باشید.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر

نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟

استفاده از کلاب هاوس اگرچه ساده است، اما عضویت در آن کمی پیچیده است و شما برای عضویت باید حتما یک دعوتنامه رسمی از یکی از اعضا داشته باشید. این موضوع سبب شده تا کسب دعوتنامه کلاب هاوس به چالشی مهم بدل شده باشد و فروش آن در پلتفرم هایی چون ebay رونق بگیرد.

حالا اما به نظر میرسد تیم طراحی کلاب هاوس که گمان نمیبرد اپلیکیشنش به این حد از محبوبیت برسد در حال کار روی نسخه های اندروید و نسخه دسکتاپ کلاب هاوس است. جستار پیش رو بررسی و دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر اختصاص دارد. با ما در دانلود کلاب هاوس برای ویندوز همراه باشید.

نسخه دسکتاپ کلاب هاوس و برخی آموزش های کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
دانلود کلاب هاوس برای ویندوز

اگرچه پیش از این در جستار اپلیکیشن کلاب هاوس چیست به برخی آموزش های اولیه درباره این پلتفرم پرداخته بودیم، حالا و در این جستار قصد داریم ضمن آشنایی با نسخه دسکتاپ کلاب هاوس شما را با آموزش هایی جزئی تر درباره این اپلیکیشن آشنا کنیم.

همانطور که باید بدانید در حال حاضر برای عضویت در این اپلیکیشن و هم صحبت شدن با برخی چهره های مشهور دنیای سرگرمی و البته افرادی چون ایلان ماسک باید حتما یک دعوتنامه از یکی از اعضای اپلیکیشن داشته باشید. البته که میتوانید همین حالا نام کاربری خود در اپلیکیشن را رزرو کنید.

بعد از دریافت دعوتنامه کار چندان سختی ندارید و تنها باید ثبت نام کرده، علایق خود را به اپلیکیشن معرفی کنید و بر اساس ارتباط علایق خود در اتاق های موجود در اپلیکیشن عضو شوید. البته که میتواند یک اتاق به میزبانی خود نیز ایجاد کنید که در آموزش ساخت روم در کلاب هاوس مفصلا به آن پرداخته بودیم.

به مانند سایر اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی، در نسخه دسکتاپ کلاب هاوس نیز در بخش Feed مواردی به شما پیشنهاد می شود که مرتبط با حرفه و تخصص یا علایق شما باشد و شما امکان دنبال کردن آنها را داشته باشید.

منوی اصلی در کلاب هاوس مشابه تصویر زیر است که در آن می‌توانید افراد، نام‌ها و کلمات کلیدی را جستجو کنید. همچنین امکان ارسال دعوت‌نامه، مشاهده رویدادها و اعلان‌ها و دسترسی به پروفایل از طریق این بخش انجام می‌گیرد.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
نصب کلاب هاوس در ویندوز

در ادامه دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر با ما باشید تا اطلاعات بیشتری از نسخه دسکتاپ کلاب هاوس با شما به اشتراک بگذاریم.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر

در این بخش از دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر از نسخه های مختلف اپلیکیشن و امکان دانلود آنها برایتان میگوییم. برای دانلود کلاب هاوس برای اندروید توصیه میکنیم به گفتار اختصاصی آن که پیش از این در تکراتو به آن پرداخته بودیم مراجعه کنید.

در مود دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر باید گفت در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد. چراکه هنوز نسخه دسکتاپ کلاب هاوس عرضه نشده است. البته از قرار معلوم تیم طراحی و توسعه کلاب هاوس به عرض نسخه دسکتاپ کلاب هاوس می اندیشند که به محض انتشار، لینک دانلود کلاب هاوس برای ویندوز را در همین جستار قرار خواهیم داد. پس فعلا برای دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر باید منتظر عرضه نسخه دسکتاپ کلاب هاوس بمانیم.

اما همانطور که میدانید در حال نسخه iOS این اپلیکیشن در دسترس تمام افرادی است که کاربر گوشی های اپل باشند. برای دانلود کلاب هاوس آیفون اینجا کلیک کنید. بر این اساس لینک دانلود کلاب هاوس از اپ استور را در ادامه قرار خواهیم داد. نسخه دسکتاپ کلاب هاوس به طور رسمی منتشر نشده است. اما نسخه غیررسمی برای مک و لینوکس را می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس برای LINUX با لینک مستقیم

دانلود نسخه غیررسمی کلاب هاوس برای مک با لینک مستقیم

آموزش کار با کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
دانلود کلاب هاوس برای ویندوز

در ادامه جستار دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر قصد داریم به برخی آموزش های اساسی درباره این اپلیکیشن و پاسخ برخی سوالات مهم بپردازیم. پس در ادامه دانلود کلاب هوس برای ویندوز با ما همراه باشید.

شاید در کلاب هاوس به بخش Hallway برخورده باشید و برایتان سوال باشد که این بخش چیست و به چه کار می آید؟ در حقیقت Hallway یا تالار ورودی نامی است که کلاب هاوس برای صفحه Feed در نظر گرفته است و در آن چت روم های آنلاین و فعال قابلب مشاهده است.

در ادامه دانلود کلاب هاوس برای ویندوز قصد داریم شما را با بخش های مختلف کلاب هاوس آشنا سازیم. با ما در نسخه دسکتاپ کلاب هاوس همراه باشید.

آموزش بخش های مختلف کلاب هاوس

با ورود به تالار ورودی کلاب هاوس با آیکون ها و بخش های مختلفی مواجه میشویم که در ادامه قصد داریم هریک از آنها، کاربرد و نحوه استفاده از آنها را به شما آموزش دهیم.

در تصویر زیر که تا حدی شبیه به نوار ابزار پنج گزینه ای در پایین اینستاگرام است، گزینه های مختلفی ار میبینید. این درواقع منوی بالای کلاب هاوس است که برای دسترسی به بخش های اصلی و پرکاربرد اپلیکیشن به کار میرود.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
نصب کلاب هاوس در ویندوز

اولین آیکون از سمت چپ امکان جستجو است که میتوان در آن افراد مختلف را از طریق نام کاربری، نام و یا کلمات کلیدی موجود در پروفایل آنها جستجو کرد. بعد از آن آیکون شبیه به پاکت نامه وجود که برای ارسال دعوتنامه به دوستان و اشنایان در نظر گرفته شده است.

آیکون تقویم، رویدادهای پیش رو را به شما نمایش خواهد داد. بخش اعلام ها نیز که در قالب آیکون معروف زنگوله مانند نمایش داده میشود، مشاهده تمام اعلان ها را برای شما میسر می کند.

تنظیمات کلاب هاوس

اگر در بخش صفحه پروفایل، آیکون چرخ دنده را که آیکون مشترک برای بخش تنظیمات در عموم اپلیکیشن ها و پلتفرم هاست لمس کنید، به تنظیمات آن هدایت خواهید شد. اولین بخش مربوط به بخش اعلانات است که در تصویر زیر آنرا میبینید.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
نصب کلاب هاوس در ویندوز

در بخش «Frequency»، دفعات نمایش اعلان‌ها را تنظیم می‌کنید. اگر گزینه «Include Trending Rooms» فعال باشد، اعلان‌های مربوط به روم ‌های محبوب را دریافت می ‌کنید. برای توقف اعلان ‌ها نیز باید از گزینه «Pause Notifications» استفاده شود.

در ادامه بخشی با لینک های خارج از اپلیکیشن وجود دارد. در بخش What’s New فهرستی از آخرین به روزرسانی های اپلیکیشن در دسترس شما خواهد بود. برای سوالات متداول و ارتباط با کلاب هاوس نیز میوانید از همین قسمت و با کمک گزینه FAQ/Contact us اقدام کنید.

گزینه Report Incident نیز برای گزارش مشکلات یا سایر مسائل مرتبط به کار میرود. همچنین شرابط استفاده از خدمات و سیاست های حریم خصوصی نیز در بخش های Terms of Services و Privacy Policy آورده شده اند.

اتاق های کلاب هاوس

روم ها بخش اصلی کلاب هاوس هستند و برای پیدا کردن آنها باید در بخش Hallway اسکرول کنید. نکته مهم درباره این اپلیکیشن و اتاق های آن این است که شما تمامی آنها را مشاهده نمی کنید بلکه آنها توسط الگوریتم خاص اپلیکیشن و براساس علایق و حرفه شما به شما نمایش داده می شوند.

بعد از ورود به اتاق ها، صحنه را به همراه شنوندگان آنها مشاهده می کنید. فهرستی از تمامی افراد حاضر در صحنه به همراه تصویر پروفایل و نام کوچک نمایش داده میشود. کاربرانی که در یک هفته گذشته عضو شده اند در کنار نامشان آیکون مهمانی ظاهر میشود و همچنین علامت میکروفون بیانگر قطع یا وصل بودن صدای افراد است.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟

در یک اتاق کلاب هاوس شما آیکون ها و ابزارهای گوناگونی را در دسترس خود دارید که تعامل و گفتگو با افراد از طریق آنها صورت میگیرد. اگر به عنوان «حضار» (Audience) در روم حضور داشته باشید، دکمه‌های زیر برای شما وجود خواهند داشت.

برای خروج گزینه Leave را انتخاب کنید و برای حرف زدن باید آیکون دست را لمس کنید تا درخواست شما برای مدیر و یا اداره کننده گفتگو ارسال شود. برای دعوت از فالورهای خود به به اتاق نیز میتوانید از علامت + استفاده کنید. اگر به طور پیشفرض در صحنه حضور داشته باشید، به جای آیکون دست آیکون میکروفون وجود دارد که از ن میتوان برای صحبت کردن استفاده کرد.

ایجاد روم یا برگزاری رویداد (Event) در کلاب هاوس

درواقع کلاب هاوس و نحوه کارکرد اتاق هایش را باید نوعی پادکست البته به صورت زنده و با تعامل شرکت کنندگان دانست. درواقع به محض اینکه یک چت روم صوتی را ایجاد میکنید و افراد مختلف به آن وارد می شوند میتوانید موضوع مورد نظر خود را انتخاب و درباره آن صحبت کنید.

برای این‌که یه روم را ایجاد کنید، در پنجره اصلی Feed، دکمه سبزرنگ را لمس کنید. همچنین با استفاده از گزینه «Add a Topic» نیز امکان اضافه کردن موضوع وجود دارد. توصیه میکنیم حتما موضوعاتی را اضافه کنید تا جنبه تخصصی کار شما بیشتر مشخص شود.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، این امکان وجود دارد تا روم ‌هایی تحت کلوپ‌ های مشخصی ایجاد کنید. البته برای این کار باید عضو آن کلوپ ‌ها باشید و آن ‌ها به شما اجازه چنین کاری بدهند.

البته اگر نخواهید یک روم ایجاد کنید، امکان ایجاد رویداد را دارید. به طور مثال ممکن است بخواهید رویدادی درباره موضوع مورد علاقه خود و یا تخصص خود برگزار کنید. برای تنظیم رویداد باید ابتدا آیکون تقویم را انتخاب کنید.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
نصب کلاب هاوس در ویندوز

در ادامه به بخش زیر هدایت میشوید که در آن باید عنوان رویداد، مهمانان، تاریخ و زمان رویداد موردنظر خود را به همراه کلوپ میزبان و توضیخات دیگر ایحاد کنید. البته اگر خود صاحب کلوپ باشید، افراد عضو کلوپ از رویداد باخبر خواهند شد.

مدیریت اتاق در کلاب هاوس

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
دانلود کلاب هاوس برای ویندوز

در هر اتاق کلاب هاوس صحنه ای را میبینید که در آن افراد مختلف اجازه صحبت دارند. صحنه ها شامل مدیر و گویندگان هستند. مدیران با ستاره سبز مشخص شده اند. وظایفی که هر مدیر میتواند داشته باشد عبارتند از:

  • قطع و وصل صدای گویندگان: با لمس دکمه میکروفون روی آیکون آن‌ها می‌توان صدای گوینده را قطع و وصل کرد.
  • اضافه کردن افراد به صحنه: برای این کار افراد متقاضی باید اجازه بگیرند که با این کار، اعلانی برای مدیر نمایش داده می‌شود و امکان تایید یا به تعویق انداختن درخواست وجود دارد.
  • امکان انتقال گویندگان و تبدیل آن‌ها به حضار: با این کار، گویندگان دیگر صحنهی برای صحبت نخواهند داشت.

شنوندگان نیز فالوورهای افراد در سایر روم‌ها را تشکیل می‌دهند. زمانی که در «سطح حضار» (Audience Level) قرار داشته باشید می‌توانید با فشردن آیکون دست‌، به اصطلاح دست خود را برای صحبت بلند کنید. در صورتی که مدیر به شما اجازه دهد، امکان صحبت در صحنه را خواهید داشت. تمامی افراد حاضر در روم این امکان را خواهند داشت که با فشردن دکمه +، به روم وارد شوند.

جزئیات پروفایل در کلاب هاوس

به مانند همه شبکه های اجتماعی، در کلاب هاوس نیز این قابلیت وجود دارد که در پروفایل خود برخی اطلاعات و یا خدمات خود را به افراد معرفی کنید. تصویر پروفایل را میتوانید از گالری موبایل انتخاب یا از دوربین موبایل در لحظه تهیه کنید.

در بخش بیو و چیزی در حد 150 کاراکتر میتوانید استفاده کنید. البته در این بخش مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی نمیتوانید از ایموجی ها و یا لینک استفاده کنید. سه خط اول بیو شما در اتاق ها و برای سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
نصب کلاب هاوس در ویندوز

سایر موارد نیز شامل عکس پروفایل و تعداد دنبال کنندگان و دنبال شوندگان است. در نوشتن بیو برای کلاب هاوس میتوانید نکات زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • کلاب هاوس اپلیکیشینی است که به طور زنده می‌توانید در آن صحبت کنید. در نتیجه، اطلاعاتی پیرامون موضوعات صحبت خود در بیو قرار دهید.
  • در حال حاضر، تنها لینک‌های قابل کلیک در بیو، لینک اینستاگرام و توییتر شما هستند. بنابراین، یک راه مناسب این است که با گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام آشنا باشید و از فاوورها نیز بخواهید به لینک شما در بیو اینستاگرام سر بزنند.
  • موضوعات مورد علاقه خود را فهرست کنید تا افراد از این موضوعات اطلاع داشته باشند و بر این اساس شما را جلسات خود دعوت کنند.
  • به شکل مناسبی از کلمات کلیدی استفاده کنید. با این کار به افراد مختلف کمک می‌کنید که به هنگام جستجو، شما را بیابند.
  • متن بیو خود را در چند خط بنویسید تا نوشته‌ای منسجم و سازماندهی شده داشته باشید. برای این کار باید متن را در محل دیگری بنویسید و آن ‌را در بیو وارد کنید.

بسیاری از کاربران کلاب‌هاوس ترجیج می‌دهند بیو خود را در برنامه‌هایی مانند Notepad بنویسند و آن‌را در پروفایل وارد کنند. با این کار حداقل امکان درج ایموجی‌ها نیز فراهم می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید نمونه‌ای از بیو کلاب هاوس را مشاهده کنید. در این بیو، تعداد فالوورها در سایر شبکه‌های اجتماعی نشان داده شده و دلیل دنبال کردن شخص و سوابق کاری او نیز درج شده است.

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ؛ نسخه ویندوز کلاب هاوس را چگونه دریافت کنیم؟
نصب کلاب هاوس در ویندوز

در پایان دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر ، به علاقه مندان دنیای تکنولوژی و اپلیکیشن توصیه میکنیم حتما نگاهی به روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک، آموزش کار با اپلیکیشن بایننس، آموزش کار با اپلیکیشن وب مانی (WM)، ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ و آموزش کار با اسنپ چت داشته باشند.

علاوه بر اینها بدون شک در مواردی آموزش کار با اپلیکیشن این‌شات (InShot)، آموزش کار با اپلیکیشن دیسکورد (Discord)، فیلترشکن و پروکسی برای تلگرام دسکتاپ، تلگرام آلفا (Telegram Alpha) بدون فیلتر برای دسکتاپ و بهترین اپلیکیشن دوست یابی میتواند مفید فایده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |