;
coinex

بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 ؛ شناخت حوزه های جدید سرمایه گذاری

بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 را امروز در این مطلب با شما مطرح خواهیم کرد، برای دانستن جزئیات بیشتر در اینباره لطفا تا پایان با تکراتو همراه شوید.

روز از نو روزی از نو، دوباره سال جدید میلادی آغاز شده است حتما از خود تا به حال پرسیده‌ اید که در میان این بحبوحه‌ بحران همه‌گیری کووید-19 و مشکلات اقتصادی پیش آمده باید برای حفظ خود و افزایش سرمایه کجا سرمایه گذاری کنید، ما امروز چند پیشنهاد را برای بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 با شما در میان خواهیم گذاشت.

بسیاری از افراد در شروع سال جدید به فکر انجام دادن کارها و وظایف جدیدی می افتند، شاید اولین و مهم ترین تعهدی که یک فرد می تواند به آن فکر کند، شروع برخی از سرمایه گذاری های جدید و تغییر جهت بعضی دیگر از سرمایه گذاری های پیشین است.

بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021

سال 2020، سال بی ثباتی هم در اقتصاد و هم در بازارهای مالی بود. با توجه به روند گذشته و آنچه درحال جریان است، احتمالا سال 2021 نیز می تواند بر همین منوال پیش برود.

به همین دلیل ممکن است، شما در سال جدید قصدی برای تغییری اساسی در سرمایه گذاری های خود نداشته باشید، با این حال ما به شما می گوییم الان اتفاقا زمان امتحان کردن برخی از چالش های جدید است. بنابراین به ما اعتماد کرده و کمی محافظه کاری را کنار بگذارید. در اینجا لیستی از هفت مورد از بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 با شما در میان خواهیم گذاشت.

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : ذخایر نقدی خود را بسازید

بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 ؛ شناخت حوزه های جدید سرمایه گذاری
بهترین سرمایه گذاری 2021

سرمایه گذاری در بازار سهام همچنان یکی از راه های پیشروی شما خواهد بود اما باید به شما بگوییم انتظار تکرار رفتار بازار در سال 2020 را نداشته باشید، همانطور که می دانید شاخص بازار بورس S&P تا کریسمس 2020 چیزی حدود 14 درصد رشد داشته، این رشد در سال 2019 بیش از 29 درصد بود، اما آنچه شایان تذکر می باشد این مسئله است که هر دوی این اعداد بالاتر از میانگین سالانه 10 درصد است. بنابراین احتمالا سال 2021 سال اصلاح انتظارات است، البته این معنای سقوط کامل نیست.

از آنجایی که هیچ راهی برای مبارزه با زیان ها از طریق دارایی های دیگر وجود ندارد، پول نقد بهترین انتخاب ممکن است. پول نقد نه تنها در زمانه آشفتگی بازارهای مالی ارزشش را حفظ می کند، بلکه همچنین سرمایه ای را برای خرید سهام با قیمت های مناسب نیز ارائه می دهد.

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : خرید سهام ها

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : خرید سهام ها
بهترین سرمایه گذاری 2021

هیچکس نمی تواند بگوید در سال 2021 بازار سهام به کدام سمت پیش می رود، اما در هر صورت سهام همیشه می تواند یک گزینه مناسب باشد. شاخص های اصلی مانند S&P و NASDAQ نشان می دهند سهام های شرکت های تکنولوژی با قدرت در حال افزایش ارزش هستند، اگر سهام این شرکت ها سقوط کند، آن گاه این شاخص ها نیز به شدت پایین خواهند آمد.

یکی از دلایل دیگری که باید ذخایر پولی بسازید به این دلیل است که اگر در حال حاضر سرمایه گذاری سنگینی در S&P کرده اید، این ذخایر به شما امکان می دهد که در بخش های درحال ظهور حتی در صورت سقوط بازار سهام سرمایه گذاری نمایید.

البته این نکته نیز لازم به ذکر است که شاید بردن پول به سمت سهام های شرکت های تکنولوژی یکی از بهترین سرمایه گذاری ها سال 2021 نباشد چراکه سهام شرکت های فناوری با سابقه قانع کننده ای از سودهای ثابت و چشمگیر طی چندین سال گذشته به طور قابل توجهی با کاهش چشمگیر ارزش مواجه بودند، با اینحال باید به شما بگوییم گزینه های دیگری برای خرید سهام وجود دارد.

اسکات ساکنوف مدیرعامل شاخص SPADE می گوید: «سهام های صنایع دفاعی اگرچه در سال 2020 افت کرده اند، اما به طورکلی در 30 ماه گذشته ارزش این سهام بالاترین رکورد خود را ثبت کرده است. همچنین به نظر می رسد جهش ها در صنایع هوا و فضا و صنایع دفاع سنگین در سال 2021 افزایش یابد.»

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اپلیکیشن سیگنال

با توجه به پتانسیل رشد اقتصادی و افزایش متناسب تورم در سال آینده، بخش های خاصی از کالاها ممکن است نیز ارزش سرمایه گذاری داشته باشند. به نظر می رسد کالاهای خاصی مانند فلزات صنعتی و محصولات کشاوری در سال 2021 امکان خوبی را برای سرمایه گذاری فراهم آورند.

سهام بخش بیوتکنولوژی نیز به دلیل افزایش مراقبت های بهداشتی به دلیل همه گیری ویروس کووید-19 و همچنین ساخت واکسن ها می تواند یک بخش قدرتمند در بازار سهام سال 2021 باشد. بنابراین یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 ، سرمایه گذاری در سهام شرکت های بیوتکنولوژی است.

در ارتباط با این بازار توصیه میکنیم حتما با مطالعه بهترین کتاب های آموزش بورس و البته با عضویت در بهترین کانال های بورس تلگرام به آگاهی و شناخت خود از بازارهای مالی اضافه کنید. همچنین میتوانید از بهترین اپلیکیشن های بورس برای اندروید و آیفون برای به روز بودن اطلاعات خود استفاده کنید.

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : بازار مسکن

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : بازار مسکن
بهترین سرمایه گذاری 2021

با توجه به افزایش مداوم قیمت املاک و مستغلات مسکونی به نظر می رسد این بخش یکی از بهترین سرمایه گذاری ها 2021 باشد. ما طرفدار بزرگ اعتماد به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستیم، اگرچه این بخش به طورکلی در سال 2020 ضعیف عمل کرد و شاخص سهام US Real Estate تا 24 دسامبر شاهد کاهش 7.25 درصدی بود، اما نباید فراموش کرد که این کاهش در سایه رشد 28 درصدی سود در سال 2019 عمل کرده است.

اگرچه معمولا افراد گرایش به سرمایه گذاری در بازارهای سهام دارند اما از آنجا که بازدهی سهام املاک و مستغلات در چند دهه گذشته را می توان با بازار بورس اوراق بهادار مقایسه کرد، بنابراین سرمایه گذاری در این بخش می تواند به عنوان گزینه طبیعی برای سرمایه گذاری در سال 2021 باشد. در ارتباط با این موضوع بد نیست نگاهی به پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400 داشته باشید.

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : پرداخت بدهی

بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021
بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021

پیش بینی اینکه اقتصاد در سال 2021 رونق خواهد یافت و یا سقوط می کند با توجه به تجربه سال 2020 کار سختی است. در سال 2020 میلیون ها کارگر شغل خود را از دست دادند، ده ها هزار نفر در مشاغل دیگر بیکار شدند، بازار سهام افت فاحش داشت و دیگر مسائلی که زندگی همه ما را تحت تاثیر خود قرار داد. مسئله این است که به هرحال زندگی غیرقابل پیش بینی است.

در ابتدای سال 2020 بورس در بالاترین سطح خود بود، قیمت مسکن افزایش پیدا کرده و بیکاری نیز در پایین ترین سطح قرار داشت و هیچکس پیش بینی نمی کرد که چند ماه بعد از ما شاهد سقوطی کامل باشیم.

اگر سال 2021 به اندازه سال 2020 غیرقابل پیش بینی باشد، پرداخت بدهی ها یکی از بهترین سرمایه گذاری ها 2021 خواهد بود، چراکه اگر مبادا شغلتان را از دست بدهید، پس دادن بدهی های کارت اعتباری با نرخ بهره 20 درصد کار بسیار سختی خواهد بود. علاوه بر این پرداخت و یا بازپرداخت بدهی ها تنها راهی برای آماده شدن برای بدترین حالت ممکن نیست، چراکه می تواند به معنای آماده شدن برای بهترین ها نیز باشد.

بیشتر بخوانید: آینده ایران در سال 1400

بنابرین اگر با نظر ما موافق هستید تلاش کنید پس انداز بازنشستگی خود را افزایش دهید یا کار جانبی راه اندازه کنید، هر چه بدهی کمتری داشته باشید اینکار آسانتر خواهد بود. درست به مانند افزایش دخایر نقدی، فرار از بدهی راهی برای افزایش آمادگی است، چه شما درحال آماده شدن برای یک طوفان باشید و چه در جستجوی یک کار جدید، این عمل در آینده به نفع شما عمل خواهد کرد.

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : طرح پس انداز بازنشستگی خود را اجرا و یا تسریع کنید

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : طرح پس انداز بازنشستگی خود را اجرا و یا تسریع کنید
بهترین سرمایه گذاری 2021

از لحاط فنی، برنامه بازنشستگی یک سرمایه گذاری نیست، شاید بهتر باشد بگوییم این عمل بستری است که می توانید با میانجی آن سرمایه گذاری نمایید.

شما باید نهایت استفاده را از این برنامه را ببرید، چراکه درآمد این سرمایه گذاری معاف از مالیات بوده و می تواند بازده سرمایه شما را افزایش دهد با این تفاوت که ممکن است الان اندک به نظرتان رسد تا 20 یا 30 سال آینده شگفت انگیز خواهد بود. بگذارید مثالی بزنیم، شما می توانید در بازار سهام و یا بازار مسکن سرمایه گذاری کنید و متوسط بازده سالانه 10 درصد را بدست آورید، اگر نرخ مالیات بر درآمد فدرال و ایالتی شما 30 درصد باشد، بازده خالص سرمایه گذاری های در یک حساب مشمول مالیات 7 درصد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت سکه در سال 1400

اگر 10 هزار دلار در یک حساب مشمول مالیات به مدت 20 سال سرمایه گذاری کنید، با میانگین بازده سالانه پس از کسر مالیات، این حساب به حدود 38700 دلار خواهد رسید، اما اگر همین 10 هزار دلار را در یک طرح بازنشستگی معاف از مالیات سرمایه گذاری کنید، پس از 20 سال سرمایه شما به 67300 دلار افزایش پیدا خواهد کرد. این بدان معناست که تفاوت در سرمایه گذاری می تواند شما را 30 هزار دلار ثروتمندتر کند. برای اینکه یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 خواهد بود.

این همان چیزی است که سرمایه گذاری از طریق برنامه بازنشستگی معاف از مالیات می تواند برای شما به ارمغان آورد. با توجه به این محاسبات اکنون باید انگیزه لازم را برای شروع برنامه بازنشستگی یا افزایش مشارکت در سال جاری در شما پیدا شود. همچنین لازم به ذکر است که اگر در یک برنامه بازنشستگی تحت حمایت کارفرمایان شرکت کنید، می توانید تا 100 درصد درآمد کسب شده خود، 19500 دلار در سال یا اگر 50 سال بیشتر دارید تا 26 هزار دلار درآمد داشته باشید.

بنابراین خودتان را برای حداکثر میزان مشارکت در برنامه بازنشستگی آماده کرده و یا اگر تاکنون برنامه بازنشستگی را شروع نکرده اید، اینکار در سال جاری انجام دهید، چراکه این کار یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 است.

سال 2021 را سال سرمایه گذاری برای خود قرار دهید

سال 2021 را سال سرمایه گذاری برای خود قرار دهید
بهترین سرمایه گذاری 2021

سرمایه گذاری روی خود غالبا بهترین حرکت در بلندمدت است که می توانید آن را انجام دهید، این یک فرصت خوب برای افزایش قدرت درآمد شما است که تاثیر عمده و مثبتی بر روی هر فعالیت سرمایه گذاری دیگری که به آن فکر می کنید، خواهد داشت. پس این یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 است.

انجام اینکار در سال جدید از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به دهه های قبل پیدا کرده است. سال 2020 سال بسیار مشکلی از جهات مختلف برای مردم جهان بود، سرمایه گذاری کردن بر روی خود می تواند راهی برای اضافه کردن توانایی باشد که شما را قادر سازد که شغلتان را نگه دارید یا به حوزه دیگری وارد شوید.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت اینترنت در سال 1400

تام دیام متخصص مدیریت سرمایه در اینباره می گوید: «برای غلبه بر بیکاری نیازی به ورود به یک برنامه آموزشی گسترده نیست. بهتر است کمی متفاوت فکر کنیم. مطمئنا امسال صنایع غذایی، جهانگردی، تناسب اندام و زیبایی لطفه زیادی دیده اند. اما علی رغم قرنطینه های گسترده، صنعت بهسازی منازل در سال 2020 پیشرفت های زیادی از خود نشان داده است، طبق گزارشات سود فروش سه ماهه این صنعت در پایان سال 2020 28 درصد بوده، بنابراین مسئله این است که به  از مشاغل رو به زوال به مشاغل درحال رونق منتقل شوید.»

سرمایه گذاری در خود لزوما به بهبود چشم انداز شغلی شما محدود نمی شود. شما همچنین می توانید در زمینه های دیگر زندگی خود سرمایه گذاری کنید، از این موارد می توان به بهبود سلامتی خود و یا یادگیری سرمایه گذاری بهتر اشاره کرد. هر کدام از این مسائل پتانسیل بهبود وضعیت مالی و همچنین کیفیت زندگی شما را دارند، بنابراین به نظر ما سرمایه گذاری روی خودتان یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 می تواند باشد.

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : در یک تجارت جانبی سرمایه گذاری کنید

بهترین سرمایه گذاری در سال 2021 : در یک تجارت جانبی سرمایه گذاری کنید
بهترین سرمایه گذاری 2021

تقریبا مانند سرمایه گذاری در خود، یک کسب و کار جانبی معمولا به عنوان یک سرمایه گذاری تصور نمی شود. اما به نظر من اینطور نیست و این یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 است. مسئله آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست.

مشاغل جانبی می تواند حول شغل اصلی شما شکل بگیرید، برای مثال اگر معلم هستید، می توانید تدریس خصوصی انجام دهید، اگر دو زبانه هستید، می توانید انگلیسی را به عنوان زبان دوم آموزش دهید، اگر حضوری پررنگ در شبکه های اجتماعی دارید، ممکن است بتوانید مدیریت رسانه اجتماعی چندین مشاغل کوچک را برعهده بگیرید. این تنها چند نمونه است که می تواند به شما در شروع یک شغل جانبی یاری رساند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت گوشی 1400

هر چه از مزایای یک تجارت جانبی صحبت کنم، کم است، بارزترین مزیت آن توانایی بدست آوردن پول اضافی است که می تواند برای پرداخت بدهی یا افزایش پس انداز مورد استفاده قرار گیرد. اما اگر با نگاهی بلند مدت تر به مسئله بنگرید، چه بسا که در آینده این تجارت و شغل جانبی شما تبدیل به شغل اصلیتان شود، بنابراین دست به کار شوید چراکه راه انداختن یک تجارت جانبی یکی از بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021 است.

حرف آخر

دیگر فکر می کنم مسائل پیش آمده در سال گذشته به همه ثابت کرده باشد که تغییر قسمتی طبیعی از زندگی همگان است، گاهی این تغییرات بر رفاه اقتصادی شما تاثیر می گذارد که می تواند شغل، تجارت و سرمایه گذاری های شما را تهدید نماید.

از آنجا که وحشت هیچ چیز را حل نمی کند، بهترین راهکار برنامه ای هجومی است، این لزوما به معنای انجام کاری رادیکال نیست، بلکه اجرا برخی از استراتژی های ساده می تواند باعث افزایش بازده سرمایه گذاری کاهش ضرر و زیان، بهبود توانایی تامین معیشت و کنترل بهتر جریان نقدینگی شما شود. امیدواریم این مقاله توانسته باشد در این راه به شما کمک کرده تا بتوانید با بهترین سرمایه گذاری ها 2021 آشنا شوید.

در پایان توصیه میکنیم بهترین شغل های 2021، پیش بینی قیمت نفت در سال 2021 و بهترین سرمایه گذاری 1400 را ببینید. به علاوه همانطور که میدانید ارزهای دیجیتال حوزه رو به رشدی در سرمایه گذاری هستند.

در نتیجه برای شناخت بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 توصیه میکنیم پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت تتر در سال 2021، پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021 و پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  را حتما ببینید.

بیشتر بخوانید:

منبع:forbes

نظر شما درباره بهترین سرمایه گذاری ها در سال 2021  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر