;
coinex

فیلم آکوامن 2 (Aquaman) ؛ تاریخ اکران، تریلر و بازیگران

پس از فروش موفق 1.1 میلیارد دلاری فیلم ابرقهرمانی آکوامن در باکس آفیس، ساخت فیلم آکوامن 2 نیز تائید شد. در ادامه به جزئیات منتشر شده از این فیلم می‌پردازیم.

فیلم آکوامن از جمله فیلم‌های ابرقهرمانی جیمز وان است که در اواخر سال 2018 اکران شد و توانست فروش موفق بیش از 1 میلیارد دلاری در باکس آفیس داشته باشد و در زمره پرفروش‌ترین فیلم‌های موفق سال 2018 و پرفروش‌ترین فیلم‌های تمام دوران دی سی قرار بگیرد.

این فروش موفق و استقبال مردم موجب شد تا کمپانی برادران وارنر اعلام کند قسمت دوم این فیلم هم ساخته می‌شود. اما برخلاف تمام فیلم‌های هالیوودی که سعی می‌کنند قسمت‌های بعدی با فاصله زمانی کمی ساخته شوند، این قضیه در مورد فیلم Aquaman صدق نمی‌کند. در ادامه به تاریخ اکران Aquaman 2 ، بازیگران فیلم Aquaman 2 و داستان فیلم آکوامن 2 می‌پردازیم.

فیلم آکوامن 2 (Aquaman)

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، کمپانی برادران وارنر هیچ عجله‌‌ای برای ساخت قسمت دوم آکوامن ندارد و تاریخ انتشار Aquaman 2 را برای 4 سال پس از پخش قسمت اول اعلام کرده است. در واقع، تهیه کننده پیتر سفران (Peter Safran) نیز این موضوع را تائید کرده و گفته است:

 

دست اندرکاران فیلم معتقدند که زمان کافی برای ساخت فیلم آکوامن 2 می‌تواند تاثیر مثبتی بر ساخت محصول نهایی داشته باشد. از این رو، آنها هیچ عجله‌ای برای این کار ندارند.

همینطور یکی دیگر از دلایل این کمپانی برای تعیین تاریخ اکران Aquaman 2 پس از 4 سال از قسمت اولیه این بود که تعداد زیادی از عناوین دیگر دنیای دی سی هم در دست ساخت بودند و تا آن زمان اکران می‌شدند. از جمله این عناوین می‌توان به زن شگفت انگیز 1984 و فیلم Birds of Prey اشاره کرد.

از این رو، این کمپانی تاریخ اکران Aquaman 2 را در تاریخ 16 دسامبر 2022 مشخص کرده است. با توجه به اخبار منتشر شده، فیلمبرداری فیلم آکوامن 2 در تابستان امسال در لندن شروع خواهد شد. دولف لاندگرن که نقش پادشاه نرئوس را در این سری برعهده دارد، در مورد فیلم Aquaman 2  گفته است:

احتمالا من از تابستان در لندن فیلم‌برداری Aquaman 2 را شروع کنم. سازنگدان امیدوار هستند که این فیلم یک سال بعد در سینماها اکران شود.

البته با توجه به وضعیت جهانی و ویروس کرونا، مشخص نیست که ساخت این فیلم چگونه پیش برود. اما امید است که تاریخ انتشار Aquaman 2 بیش از این به تعویق نیفتد. به علاوه، اسپین اف آکوامن تحت عنوان The Trench نیز قرار است به دست این استودیو ساخته شود. این اسپین آف که در دسته فیلم های ترسناک قرار دارد، بودجه کمتری نسبت به دیگر فیلم های DC دارد. بنابراین ستارگان میلیون دلاری آکوامن در آن حضور ندارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2021

بهترین فیلم های کمدی 2021

بازیگران فیلم Aquaman 2

فیلم آکوامن 2
تاریخ اکران Aquaman 2

مطمئنا ساخت قسمت دوم این فیلم بدون حضور بازیگران نقش اول آن ممکن نیست. از این رو، جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آرتور کوری جزو بازیگران فیلم Aquaman 2 است. وی بازیگری آمریکایی است که با حضور در نقش‌های کونان در بازسازی کونان بربر (Conan the Barbarian) و کال دروگو در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) به شهرت رسید. امروزه با فعالیت در فیلم های دنیای دی سی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

او در فیلم بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) نیز نقش آکوامن را ایفا کرد و پس از آن فیلم آکوامن به طور اختصاصی در مورد کاراکتر وی ساخته شد.

به علاوه، امبر هرد (Amber Heard) در نقش مرا (Mera) نیز به عنوان یکی از بازیگران فیلم Aquaman 2 شناخته می‌شود. وی بازیگری آمریکایی است که پس از طلاق جنجالی‌ای که با جانی دپ داشت، کمتر کسی وجود دارد که او را نشناسد. اولین سریال  تلویزیونی  که امبر هرد در آن بازی کرده  Jack & Bobby 2004 نام دارد این نقش باعث شد که او در دنیایی سینما شناخته شود بعد از بازی در این نقش بود که به او پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی Friday Night Lights 2004 ارسال شد و وی مشتاقانه آن را پذیرفت.

فیلم آکوامن 2

به لطف بازی در فیلم‌های عقب نشینی هرگز و پاین اپل اکسپرس، امبر هرد یکی از دارندگان جوایز هالیوود جوان است. همچنین با حضور درخشان در فیلم‌های خبرچینان و همچنین ناپدری، سرزمین زامبی‌ها و جونزس ها بیش از پیش معروفیت به دست آورد. او با بازیگران مشهوری همانند نیکلاس کیج در فیلم رانندگی جنون و همچنین خاطرات عجیب و غریب با حضور جانی دپ همکاری کرده است.

پاتریک ویلسون نیز به عنوان اورم (Orm)، برادر ناتنی آکوامن، در قسمت دوم آکوامن حضور دارد. وی که یک خواننده و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است، در فیلم‌های زیادی از جمله شبح اپرا، نگهبانان، احضار1، احضار2 و فرشتگان در آمریکا حضور داشته و اخیرا بخاطر نقش‌های خود در فیلم‌های ترسناک همچون آنابل شهرت یافته است.

ویلسون در رابطه با نقش خود در دنباله فیلم Aquaman می‌گوید:

تصویر کلی کارگردان جیمز وان در فیلم آکوامن 2 بیشتر بر روی شخصیت اورم متمرکز است.

 

فیلم آکوامن 2

یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) از دیگر هنرمندانی است که در لیست بازیگران فیلم آکوامن 2 حضور دارد. این بازیگر آمریکایی یک رگه مسلمانی دارد و تاکنون در فیلم های گارد ساحلی، برترین شومن و نگهبانان حضور داشته است. عبدالمتین دوم در قسمت اول آکوامن نقش شخصیت شرور Black Manta را ایفا می‌کرد.

وی درباره حضور کاراکتر خود در سری دوم آکوامن اظهار نظر کرده و گفته است:

Black Manta بازخواهد گشت و امیدوارم او مثل قسمت اول بتواند دردسرها و مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.

تمورا موریسون (Temuera Morrison) از جمله دیگر بازیگرانی است که در اولین قسمت از Aquaman، نقش تام کری (Tom Curry)، پدر آکوامن را بازی کرد. وی برای قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانی نیز یازخواهد گشت. موریسون بازیگری نیوزلندی است که در فیلم های سرعت ۲، جزیره دکتر مورو، محدودیت عمودی، شش روز و هفت شب حضور داشته است. وی همچنین در سریال اسپارتاکوس: خدایان میدان نبرد و فیلم فانوس سبز به کارگردانی مارتین کمپل حضور داشته و تجربه بازیگری موفقی دارد.

از دیگر بازیگرانی که در قسمت دوم آکوامن کامبک دارند می‌توان به نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش ملکه آتلانتا (Queen Atlanna) اشاره کرد که یک بازیگر با ملیت آمریکایی و استرالیایی است. او تاکنون چندین جوایز از جمله یک جایزه اسکار، ۲ جایزه امی ساعات پربیننده، یک جایزه بفتا، 4 جایزه گلدن گلوب و خرس نقره‌ای برای بهترین بازیگر زن دریافت کرده‌است.

وی حرفه بازیگری خود را با فیلم کریسمس بوش آغاز کرد و اولین حضور او در هالیوود در سال ۱۹۹۰، در فیلم مسابقه‌ای روزهای تندر بود که در نقش مقابل تام کروز قرار داشت. در آنجا با تام کروز آشنا شد و آنها ازدواج کردند. اما پس از گذشت چند سال از هم طلاق گرفتند. وی در فیلم‌های دیگری همچون درام دور و دورتر، فیلم ابرقهرمانی بتمن برای همیشه و فیلم جنایی کمدی-درام به خاطرش مردن نقش آفرینی کرده است.

فیلم آکوامن 2

علاوه بر بازیگرانی که در بالا معرفی کردیم و همگی در آکوامن 1 حضور داشتند، وب سایت Deadline در آوریل 2021 گزارش کرد که پیلو اسبک (Pilou Asbaek) نیز جزو بازیگران فیلم آکوامن 2 انتخاب شده است. اگر شما از طرفداران سریال گات باشید، مطمئنا وی را در نقش پادشاه دزدان دریایی یورن گریجوی می‌شناسید.

وی که یک بازیگر دانمارکی است، در فیلم‌های معروف دیگری همچون فیلم دانمارکی غایب (Fasandræberne)، لوسی (Lucy) و فیلم ترسناک بدو عزیزم بدو (Run Sweetheart Run) حضور داشته است. وی در سریال Borgen نقش مهمی بازی کرده است و توانست تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیدسه ببت نادسن، Birgitte Hjort Sørensen، Søren Malling و Thomas Levin بر تجارب او افزود. اما گذشته از تمام این‌ها، نقش او در فیلم آکوامن 2 نامعلوم است.

تاکنون این بازیگران برای بازی در اپیزود دوم سینمایی Aquaman معرفی شده‌اند، با این حال احتمال دارد بازیگرانی همچون ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش والکو، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش آتلانا و دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش نرئوس را هم در Aquaman 2 ببینیم.

رندل پارک (Randall Park) نیز قرار است در اپیزود دوم در نقش دکترشین حضور داشته باشد. او قبلا در آثاری همچون فیلم سینمایی «لاری کراون»، فیلم سینمایی «Office Christmas Party» و فیلم سینمایی «شامی برای احمق ها» فعالیت داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مورگان فریمن

بهترین فیلم های موزیکال

سازندگان فیلم آکوامن 2 چه کسانی هستند؟

فیلم آکوامن 2

علاوه بر بازیگران قسمت اول Aquaman، سازندگان این فیلم نیز برای ساخت اپیزود دوم انتخاب شده‌اند. جیمز وان (James Wan) قبل از اینکه کارگردانی اپیزود دوم را قبول کند، گفته است تنها به شرطی اینکار را می‌کند که Aquaman 2 فیلمنامه‌ای بی نقص داشته باشد.

حال که او به عنوان کارگردان آکوامن 2 انتخاب شده، انتظار می‌رود که این فیلم دارای فیلمانمه‌ای کامل و عالی باشد. همینطور وان درباره اپیزود جدید Aquaman گفته است که با فیلمی جدی‌تر طرف هستیم که بیشتر با دنیای امروزی ربط دارد.

جیمز وان که از سال 2004 تاکنون در این صنعت مشغول به کار است، فرنچایزهای موفقی را در کارنامه خود دارد. او کار خود را با سری فیلم‌های اره شروع کرد و پس از آن نیز کارگردانی فیلم‌‌های ترسناک را با سینمایی‌های Insidious و The Conjuring ادامه داد. البته وی کارگردانی فیلم سریع و خشن 7 را نیز بر عهده داشت.

علاوه بر آن، نویسندگان قسمت اول برای نوشتن این اپیزود نیز دست به کار شده‌اند. کمپانی برادران وارنر از نویسنده فیلم Aquaman، دیوید لزلی جانسون مک گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick) درخواست کرده تا متن نمایشنامه را برای فیلم Aquaman 2 آماده کند.

مک گلدریک از جمله فیلنامه نویسان بسیار مطرح آمریکایی است که در دومین پروژه The Conjuring نیز با جیمز وان همکاری داشته است. وی همچنین فیلمنامه سینمایی یتیم و سریال مشهور واکینگ دد را نوشته است.

تهیه کنندگی این اثر نیز بر عهده پیتر سفرن (Peter Safran) است. وی آثار آنابل، راهبه، جوخهٔ انتحار ۲، آنابل: آفرینش و اپیزود اول آکوامن را در کارنامه خود دارد. او علاوه بر اینکه در پروژه آکوامن 2 همکاری دارد، قرار است در ساخت احضار ۳، جوخهٔ انتحار ۲، شزم! خشم خدایان نیز همکاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های مارول در سال 2021

بهترین فیلم های مارول

داستان فیلم آکوامن 2

فیلم آکوامن 2

به نظر می‌رسد در قسمت دوم این سینمایی، بلک مانتا نقش کلیدی را بازی کند. احتمالا در قسمت جدید فیلم آکوامن، شاهد نجات بلک مانتا توسط ماهیگیران باشیم. بلک مانتا زمانی که چشمانش را باز می‌کند، خود را درون یک کلبه مشاهده می‌کند که احتمالا مال دکتر استفان شین است. دکتر شین یک تئوریسین توطئه آتلانتیس است که نقش او را رندل پارک بازی می‌کند.

شین و بلک مانتا با هم معامله‌ای می‌کنند و در آن شین قول می‌دهد که بلک مانتا را به آکوامن برساند و او در عوض، به شین برای پیدا کردن منبع تکنولوژی لباس خود (یعنی آتلانتیس) کمک کند. البته همچنان جزئیاتی از داستان فیلم آکوامن 2 منتشر نشده است و نمی‌دانیم که چه اتفاقات دیگری در این اپیزود خواهد افتاد و می‌بایست منتظر تریلر فیلم آکوامن 2 باشیم.

تاکنون دی سی اقدام به انتشار تریلر فیلم آکوامن 2 نکرده است و احتمال دارد که تریلر فیلم آکوامن 2 در اواخر سال 2021 پخش شود. از این رو، باید تا آن زمان صبر کنیم تا یک تریلر از این فیلم پخش شود. اما از آنجایی که مدت زیادی از پخش قسمت اول این فیلم می‌گذرد، بد نیست داستان آن را با هم مرور کنیم.

فیلم آکوامن 2

به طور کلی، داستان فیلم در سال 1985 رخ می‌دهد. در یک شب بسیار طوفانی، توماس که نگهبان فانوس دریایی است، متوجه می‌شود یک زن جوان و زخمی همراه آب ها در کنار ساحل افتاده است. او وی را به خانه می‌برد و از او مراقبت می‌کند تا حالش خوب شود.

سپس متوجه می‌شود که آن زن ملکه سرزمین زیر آب است. آن ها که عاشق هم شده اند چند سال در کنار  هم زندگی می کنند و صاحب پسری به نام آرتور می شوند. اما روزی گروهی از جنگجویان آتلانتیس به خانه آن ها حمله کرده و آتلانا را به آتلانتیس می‌برد. پس از سال‌ها، آرتور در وضعیتی قرار می‌گیرد که برای نجات انسا‌ن‌ها بر روی خشکی، جلوی برادر ناتنی‌اش بایستد.

جیسون ماموآ با اندام عضلانی و بازی جذاب خود توانسته به خوبی از عهده نقش آکوامن بربیاید، سایر بازیگران نیز به همان اندازه خوب ظاهر شده اند. این فیلم با وجود فروش خوب گیشه از نظر داستان در سطح متوسط قرار دارد اما برای کسانی که عاشق فیلم های ابر قهرمانی هستند فوق العاده سرگرم کننده می باشد.

حال که معرفی این فیلم تمام شد و می‌دانیم تاریخ انتشار Aquaman 2 آن در اواخر سال 2022 است، باید صبر کنیم تا ببینیم این تیم سازندگان و بازیگران در قسمت دوم چه عملکردی نشان می‌دهند. گذشته از آن، امسال نیز پر از فیلم‌هایی است که مطمئنا بسیاری از آنها ارزش دیدن دارند.

شما می‌توانید با بررسی لیست های بهترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های دی سی 2021 و بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 و انتخاب فیلم های مورد علاقه‌تان، در این ایام  قرنطینه خود را سرگرم کنید.

به علاوه، تیم تکراتو به معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 نیز پرداخته است که ممکن است برای شما جالب باشد.

فراتر از آن، خواندن گفتارهای بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021، بهترین فیلم و سریال های IMDb در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021 نیز می‌تواند شما را در انتخاب بهترین فیلم و سریال ها کمک کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درخصوص فیلم Aquaman 2 چیست؟ به نظر شما این فیلم پس از 4 سال و با توجه به جنجال‌های امبر هرد مورد استقبال قرار می‌گیرد؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر