;
coinex

ایلان ماسک ماهواره Doge 1 اسپیس ایکس را با بودجه Dogecoin به فضا می‌برد

طبق اخبار جدید، ماهواره Doge 1 اسپیس ایکس ایلان ماسک در سه ماه اول سال 2022 ماموریت خود را آغاز می‌کند و تمام هزینه‌های آن را دوج کوین پرداخت می‌کند.

شرکت ژئومتریک انرژی (GEC) در روز یکشنبه اعلام کرده است که هزینه ماموریت ماهواره اسپیس ایکس از طریق دوج کوین پرداخت خواهد شد و این خبر توسط تیم ارتباطات اسپیس ایکس نیز تائید شده است. اما همچنان ارزش مالی این ماموریت اعلام نشده است.

ایلان ماسک ماهواره Doge 1 اسپیس ایکس را با بودجه Dogecoin به فضا می‌برد.

شرکت GEC تصمیم گرفته است که با شرکت اسپیس ایکس همکاری کرده و ماهواره Doge 1 اسپیس ایکس را که 40 کیلوگرم وزن دارد را با استفاده از راکت فالکون ۹ و به منظور کاوش و تحقیقات بیشتر به سمت ماه پرتاب کند. در این ماموریت به کمک سنسورها و دوربین‌های نصب‌شده بر روی ماسواره، اطلاعاتی در مورد ماه جمع‌آوری می‌شود.

 

معاون فروش تجاری SpaceX، تام اوکینرو (Tom Ochinero) در بیانیه‌ای گفته است:

DOGE-1 نشان می‌دهد که کریپتوکارنسی چیزی فراتر از پول دیجیتالی مورد استفاده بر روی زمین است و تجارت بین سیاره‌ای را پایه ریزی می‌کند. ما بسیار هیجان زده هستیم که ماهواره DOGE-1 را به ماه می‌فرستیم.

ماهواره Doge 1 اسپیس ایکس

ایلان ماسک قبلا برنامه کمپانی خود را در توییتی در روز اول آوریل اعلام کرده بود اما بسیاری فکر کردند که این موضوع تنها دروغ اول آوریل است. وی در توییت اعلام کرده بود:

شرکت اسپیس ایکس قصد دارد دوج کوین واقعی را بر روی ماه واقعی قرار دهد.

ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین افراد جهان 2021 که خود را پدر دوج کوین می‌داند، دبیوت خود را با میزبانی در برنامه Saturday Night Live آغاز کرد. اما با اینکه وی به دوج کوین اشاره کرد و درباره آن در برنامه به صحبت پرداخت، قیمت دوج کوین با کاهش 25 درصدی قیمت مواجه شد و از حدود 0.66 دلار به 0.50 دلار رسید.

این موضوع باعث شد افرادی که دوج کوین دارند، کنجکاو شوند که آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری چگونه است و چرا ایلان ماسک که با حمایت خود موجب محبوبیت دوج کوین شد، در این برنامه به مردم اخطار می‌دهد که با احتیاط بر روی این ارزها سرمایه گذاری کنند و با این کار موجب سقوط این ارز می‌شود.

اما بعد از انتشار این خبر، قیمت این ارز دیجیتالی در صرافی بایننس جهش 10 درصدی داشته است و این موضوع کمی هودلرهای دوج کوین را تسکین داده است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران این ارز هستید، گفتارهای ‌‌آموزش استخراج دوج کوین و ‌پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021  را در تکراتو مطالعه  کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cnbc

نظر شما در خصوص ماهواره Doge 1 شرکت اسپیس ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر