;
coinex

آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری چگونه است؟

دوج کوین یکی از مهمترین و برترین ارزهای دیجیتال سالیان اخیر است که رشد خوبی داشته است. در جستار پیش رو به آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.

دوج کوین از مهمترین و محبوبترین ارزهای دیجیتال طی حداقل دو سال اخیر است. این ارز دیجیتال در اواخر سال 2020 با عنایات خاصه جناب ایلان ماسک کبیر که با توییت هایش ارزش و اهمیت هرچیزی را چند برابر می کند، رشد قیمت خوبی را تجربه کرد و حالا آینده جالبی برای آن تصور می شود.

اما آیا سناریوی آینده دوج کوین تنها همین یک سناریو است؟ در ادامه قصد داریم با بررسی پیش بینی های قیمت دوج کوین در سال های آینده، سناریوهای آینده دوج کوین را بررسی کنیم. شاید با بررسی اخبار و اطلاعات این حوزه بتوانیم به دید جامع تری در این حوزه برسیم. بر همین اساس در جستار پیش رو ضمن پرداختن به چیستی دوج کوین و گذشته و آینده قیمتی آن ، به آینده دوج کوین خواهیم پرداخت.

آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری چگونه است؟

دوج کوین یک ارز دیجیتال مبتنی بر شبکه نظیر به نظیر (Peer to Peer) و البته یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است. این ارز با تکیه بر شبکه خود، امکان انتقال سریع پول به صورت آنلاین را به کاربران می دهد. نکته مهم و جالبی که درباره دوج کوین وجود دارد، اینکه وقتی در سال 2013 این پروژه راه اندازی شد، بیشتر یک امر غیرجدی بود اما اتفاقات و عوامل بیرونی آن را به رمز ارزی محبوب بدل کرد.

دوج کوین در طول دوران فعالیت خود به چند موفقیت کوچک ولی مهم دست پیدا کرده است. یکی از این موارد، مقبولیت آن به عنوان یک ارز پرداختی است برای مثال حالا برخی از سایت ها از این آلت کوین پشتیبانی می کنند. علاوه بر سایت ها، تجار و کاربران زیادی آن را به عنوان یک ارز مقبول استفاده می کنند. در ادامه و پیش از پرداختن به پیش بینی آینده Dogecoin قصد داریم قیمت دوج کوین در سال های آینده را بررسی کنیم.

بررسی قیمت دوج کوین : آینده دوج کوین

آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری چگونه است؟
پیش بینی آینده Dogecoin

بی تردید وقتی سخت از آینده دوج کوین یا هر ارز دیجیتالی دیگری باشد، باید بر پیش بینی قیمت آن و البته گذشته و چیستی آن رجوع کرد. بر همین اساس بخش مهمی از بحث ما در باب پیش بینی آینده Dogecoin به قیمت این رمز ارز در سال های آتی اختصاص یافته است.

دوج کوین در اوایل سال جدید میلادی رشدی 900 درصدی را تجربه کرد و عجیب تر اینکه این افزایش نجومی قیمت در یک روز اتفاق افتاد. اتفاقی تقریبا بی مثال! البته قیمت دوج کوین هیچگاه در اوج نبوده است. قیمت این ارز نسبتا محبوب به رکورد 0.83947 نیز دست یافته است.

اما از قیمت دوج کوین در سال 2021 چه میدانیم؟ درست است که پیش از این به طور مفصل به آن پرداخته بودیم، اما در بحث پیش بینی آینده Dogecoin ناگزیر باید به این مسئله بار دیگر بپردازیم.

در مورد دوج کوین نیز مانند برخی موارد از جمله پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 و پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 پیش بینی های گوناگونی وجود دارد. برخی از پیش بینی ها امیدوارانه است و برخی دیگر آینده ای تاریک برای دوج کوین متصورند. موضوعی که در آموزش استخراج دوج کوین به آن پرداخته بودیم.

آینده دوج کوین

تحلیلگران و کارشناسان دنیای رمزارزها دو آینده کاملا متفاوت برای این رمزارز در نظر دارند. برخی مراجع روندی نزولی درباره آینده دوج کوین پیش بینی می کنند و در سوی دیگر برخی از تحلیلگران برجسته رسیدن به قیمت 10 دلار در هر واحد را دور از انتظار نمی بینند. در ادامه با تکیه بر پیش بینی روند قیمتی دوج کوین قصد داریم وضعیت این ارز دیجیتال در آینده را بررسی کنیم.

پیش بینی آینده Dogecoin در سال های آینده

دوج کوین ویژگی های خاصی دارد که حتی نگاه تریدرها را نیز به خود جلب کرده است. به علاوه اخباری از نزدیک شدن این آلت کوین به ترون وجود دارد که بی تاثیر نیست. همچنین نباید حمایت ایلان ماسک از دوج کوین را فراموش کنیم که به همان ترتیبی که بر پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 موثر بود، در مورد دوج کوین نیز می تواند موثر باشد. در ادامه این جستار پیش بینی آینده Dogecoin تا پایان سال 2028 را گرد آورده ایم.

تاریخ پیش بینی قیمت
قیمت فعلی $0.35778300
پایان 2021 $0.53099932
پایان 2022 $0.64892311
پایان 2023 $0.76246622
پایان 2024 $0.93403514
پایان 2025 $1.05
پایان 2026 $1.27
پایان 2027 $1.25
پایان 2028 $1.64

البته آینده دوج کوین بیش از اینکه تحت تاثیر عوامل بیرونی باشد، بسته به اجرایی شدن برنامه های در دست اقدام این پلتفرم است. این ارز این روزها محبوب، با پیروی از شبکه همتا به همتا در پی ایجاد شبکه ای برای انتقال آنلاین و سریع پول است.

اما دوج کوین تا زمانی که نتواند زنجیره Dogethereum را به طور کامل به بهره برداری برساند، همچنان کمیت آن لنگ خواهد زد! زنجیره Dogethereum را می توان یک پل ارتباطی بین دوج کوین و اتر تلقی کرد. بدون شک ایجاد ارتباط دوج کوین با دومین رمز ارز محبوب دنیا، می تواند تاثیر مهمی در آینده دوج کوین داشته باشد.

آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری چگونه است؟
پیش بینی آینده Dogecoin

این رمزارز بعد از توییت های ایلان ماسک نیز تجربه صعودی خوبی تجربه کرد و به ناگاه به دوازدهمین رمز ارز بزرگ دنیا بدل شد. دوج کوین در فاصله چند ساعت در روز 4 فوریه، بیش از 50 درصد سود کسب کرد و به قیمت 0.05 دلار رسید. این در حالی است که این ارز در 29 ژانویه پیش از عقب نشینی به اوج قیمتی خود رسیده، بیش از 900 درصد افزایش یافت و حجم معاملات آن از بیت کوین پیشی گرفته بود.

تاریخچه دوج کوین

دوج کوین در سال 2013 و به عنوان یک شوخی و سرگرمی توسط دو مهندس نرم افزار یعنی بیلی مارکوس از IBM و جکسون پالمر از Adobe با استفاده از یک meme برای تقلید از آلت کوین هایی که به عنوان جایگزین بیت کوین معرفی می شدند عرضه شد! این دو بنیانگذار مستقیما در ارز دیجیتال دوج کوین مشارکتی ندارند.

آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری چگونه است؟
پیش بینی آینده Dogecoin

پروتکل دوج کوین بر Luckycoin مبتنی بود که حالا از بین رفته و یک فورک یا اسپین آف از لایت کوین محسوب می شود. از آنجا که عرضه دوج کوین محدود نشده است، بیش از 128 میلیارد سکه از این رمز ارز در گردش است و قیمت پایین باعث محبوبیت این ارز در شبکه های اجتماعی برای انجام معاملات کوچک شده است. قیمت دوج کوین در سال 2013 تقریبا 0/000232 دلار بود، از این رو افزایش به حدود 0/05 دلار رسید که از یک افزایش 21000 درصدی حکایت دارد.

محبوبیت دوج کوین در شبکه‌ های اجتماعی باعث شده دوج کوین مستعد نوسانات شدید قیمت باشد. ضمن اینکه تلاش‌ های مختلف کاربران در رسانه هایی چون TikTok و Reddit برای افزایش جمعی قیمت‌ ها باعث جهش بازار آن شده است. در اینجا همچنین توصیه می شود نگاهی به پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021، پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 و ارز دیجیتال پیمان نیز داشته باشید.

آخرین تحولات پروژه دوج کوین و آینده دوج کوین!

دوج کوین حالا کاربردی بیش از یک الگوی رفتاری سرگرم کننده در شبکه های اجتماعی دارد. این توکن اکنون توسط برخی فروشگاه های آنلاین برای پرداخت پذیرفته شده است و سرمایه گذاری در دوج کوین بخشی از سبد سهام متنوع ارزهای دیجیتال را تشکیل می دهد. بر اساس گزارش یکی از نهادهای شناخته شده در این حوزه، حالا دوج کوین دارای ارزش بازار 9 میلیارد دلاری است و بالاتر از آلت کوین هایی مانند یونی سواپ که پیش از این در پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021 به آن پرداخته بودیم قرار دارد.

این ارز دیجیتال از 26 ژانویه روی شبکه اتریوم در دسترس قرار گرفت. این پروژه Ren یک پروتکل باز برای انتقال ارزش بین بلاکچین هاست که با OpenDAO همکاری کرده و استفاده از دارایی های واقعی زنجیره ای را برای راه اندازی renDOGE تسهیل می کند.

این امر به دارندگان دوج کوین این امکان را می دهد تا در اپلیکیشن OpenDAO، دوج کوین خود را به renDOGE و از renDOGE به استیبل کوین DOGEO تبدیل کنند. سپس آن ها می توانند از این استیبل کوین به عنوان وثیقه برای محصولات امور مالی غیرمتمرکز مانند وام استفاده کنند. مایکل بورگس، مدیر ارشد پروژه Ren در همین رابطه گفت:

برای اولین بار برای RenVM، دوج کوین دیگر یک سکه meme نیست. به لطف RenVM و OpenDAO در نوع خود یک ابزار مالی مناسب است.

همچنین، دوج کوین در بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال در دسترس قرار گرفته و سرمایه‌گذاری در Dogecoin را در دسترس افراد بیشتری قرار داده و از حجم معاملات بالاتری پشتیبانی می‌ کند.

در ۱۳ ژانویه، سه صرافی پشتیبانی از DOGE را اضافه کردند Huobi Futures برای مبادلات مارجین، FTX برای معاملات اسپات و معاملات آتی و WazirX برای معاملات اسپات. معاملات دوج کوین در صرافی ‌های ارز دیجیتال بایننس، بیتفینکس و اوکی اکس نیز موجود است.

مشابه سایر ارزهای دیجیتال، دوج کوین نیز نوسانات قیمت بالایی دارد. ارزش دوج کوین در سال 774 درصد در برابر دلار آمریکا افزایش یافته است. بر اساس اطلاعات کوین دسک، یک سال پیش این ارز با قیمت ۰/۰۰۲۴۹۳ دلار معامله می شد و در مارس 2020 به ۰/۰۰۱۵۸۲  دلار سقوط کرد. در ماه جولای دوج کوین، در طی چند روز تقریبا از ۰/۰۰۲۲۸۶ دلار به ۰/۰۰۴۵۴۳ دلار رسید و در نهایت دوباره به ۰/۰۰۲۹۶۱افت کرد و تا اوایل نوامبر 2020 به ۰/۰۰۲۵۰۳ کاهش یافت.

دوج کوین اما سال 2021 را با صعود آغاز کرده اس و در 2 ژانویه 2021 دو برابر شد و از ۰/۰۰۵۴۰۵ دلار به ۰/۰۱۱۴۲۷ دلار رسید و در 27 ژانویه با قیمت ۰/۰۷۴۳۲ معامله می شد تا اینک آخرین جهش آن را به بالاترین قیمت خود یعنی ۰/۰۷۸۱۸ رساند.

آینده قیمتی دوج کوین!

آینده دوج کوین برای سرمایه گذاری چگونه است؟
پیش بینی آینده Dogecoin

توییت های ایلان ماسک و پست های مشتاقنه کاربران تنها محرک های ارز دوج کوین نیست! افزایش قیمت اخیر بیت کوین و به دنبال آن یک دوره تثبیت، سرمایه گذاران خرد بیشتری را به سرمایه گذاری در دوج کوین و سایر آلت کوین هایی که در بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 به آن ها پرداختیم تحریک کرد.

بنابر داده های موجود، ارزش بازار ترکیبی ارزهای دیجیتال برای اولین بار به بالای 1 تریلیون دلار در ماه ژانویه صعود کرد. برخی تحلیل گران در یادداشت های اخیرشان در این باره گفته اند رنج زدن بیت کوین فضای رشد آلت کوین ها را فراهم می کند. در ژانویه 2021 حجم معاملات در صرافی های غیرمتمرکز به بالاترین خود در سپتامبر 2020 رسید.

پیش‌ بینی قیمت دوج کوین در آینده

بنابر داده های برخی مراجع معتبر پیش بینی و قیمت گذاری، دوج کوین می تواند دوباره از سطح 0.05 بالاتر رفته و دو برابر شود و به 0/10 دلار برسد. البته این مراجع احتمال کاهش قیمت این ارز به 0/0390 در دسامبر 2021 را نیز مطرح کرده اند.

پیش‌ بینی های بلند مدت نشان می‌دهد که قیمت ممکن است در پایان سال ۲۰۲۲ به ۰/۰۴۱۷ دلار، در پایان ۲۰۲۳ به ۰/۰۴۴۱ دلار و در ژانویه ۲۰۲۶ به ۰/۰۵۰۹۶ دلار برسد. باید بدانید که بازار ارزهای دیجیتال بسیار مستعد تغییرت شدید و سریع است، در نتیجه اگر قصد ورود به دنیای آلت کوین ها را داشته باشید، با وجود چشم انداز بلند مدت صعودی باید برای نوسانات بالای قیمت در طول مسیر آماده باشید.

پیش از این در تکراتو در مبحث ارزهای دیجیتال و در راستای معرفی بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021  به پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021  و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 نیز پرداخته بودیم که در نظر گرفتن آن ها می تواند جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پیش بینی آینده Dogecoin چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر