;
coinex

ایلان ماسک و امبر هرد ؛ داستان بزرگترین حاشیه تکنوکینگ تسلا

ایلان ماسک را شاید بیش از هرچیز به اعتباری که در دنیای فناروی دارد و با لقب جدیدش تکنوکینگ بشناسیم. اما از ارتباط ایلان ماسک و امبر هرد چه میدانیم؟

جنجال ساز و پرحاشیه اما پراعتبار! با هر توییت خود بازارها مختلف و اقتصاد ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار میدهد. با یک توییت سبب رشد شگفت آور قیمت بیت کوین و دوج کوین شد و با حضور در کلاب هاوس سبب ترند شدن نام این اپلیکیشن در میان مردم.

ایلان ماسک اما اگر خیلی هوشمندانه یاد گرفته که با توییت هایش اوضاع بازار ارزهای دیجیتال را به نفع خود کند ولی در زندگی خصوصی اش چندان محتاط نیست. مدت زمان زیادی از رابطه پرحاشیه ایلان ماسک و امبر هرد نمی گذرد و حالا قصد داریم همه حواشی این مسئله را بررسی کنیم. موضوعی که با لو رفتن فیلم امبر هرد و ایلان ماسک جنبه های جدیدی به خود گرفت. برای جزئیات ارتباط ایلان ماسک و امبر هرد تا پایان با ما باشید.

ایلان ماسک و امبر هرد

داستان بزرگترین حاشیه تکنوکینگ تسلا

البته همسر سابق جانی دپ خود هم چندان کم حاشیه نیست و دپ چندی پیش پای او را به دادگاه هم باز کرد. او به دلیل آنچه کتک خوردن از دپ عنوان کرده بود از جانی محبوب جدا شد. اما مدت زیادی طول نکشید که متوجه شدیم او با میلیاردر و چهره سرشناس دنیای فناوری یعنی ایلان ماسک در ارتباط نزدیک است.

انتشار عکس امبر هرد و ایلان ماسک توسط هرد در شرایطی که این دو را بسیار صمیمی نشان میداد اتفاق جالب توجهی بود. این تصاویر مربوط به رستورانی به نام مومو در استرالیا است، جایی که هرد در آن زمان در حال ایفای نقش در فیلم جدیدی بود که در آن از بازیگران مهم بود.

ایلان ماسک و امبر هرد ؛ داستان بزرگترین حاشیه تکنوکینگ تسلا
عکس امبر هرد و ایلان ماسک

ایلان ماسک 45 ساله متولد آفریقای جنوبی است و سه بار ازدواج کرده که دوبار آن با تلولاه ریلی و یک بار آن با جاستین ویلسون بوده است. او از همسر اول خود صاحب 6 پسر شد! اما شاید خیلی خانواده دوست دانستن ماسک چندان درست نباشد، انتشار فیلم لو رفته امبر هرد و ایلان ماسک همه چیز را به هم ریخته است. با ما در جزئیات رابطه ایلان ماسک و امبر هرد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: سقوط موشک چینی ؛ کاربران توییتر چه می گویند؟

ایلان ماسک و امبر هرد : فیلم لو رفته امبر هرد و ایلان ماسک

ایلان ماسک و امبر هرد ؛ داستان بزرگترین حاشیه تکنوکینگ تسلا
عکس امبر هرد و ایلان ماسک

انتشار فیلم امبر هرد و ایلان ماسک در درجه اول همسر سابق هرد یعنی جانی دپ را تحت تاثیر قرار داد. فیلم و عکس امبر هرد و ایلان ماسک متعلق به آسانسور پنت هاوس جانی دپ بود که این دو را در وضعیتی فراتر از صمیمی نشان می داد!

این تصاویر از دوربین مدار بسته آسانسور ضبط شده و مدرکی دال بر اثبات خبانت امبر هرد به دپ قلمداد شد. مدت ها پیش جانی دپ از امبر هرد به جرم خیانت شکایت کرده بود و انتشار فیلم امبر هرد و ایلان ماسک این مدعا را اثبات کرد.

این تصاویر متعلق به سال 2016 هستند و اولین بار دیلی میل آن ها را منتشر کرد. درگیری های قضایی جانی دپ و ایلان ماسک از همان جا آغاز شد. جانی دپ برای مدتی دادخواهی خود از ایلان ماسک را به تعویق درآورده بود، اما انتشار جزئیات جدید از جمله فیلم لو رفته امبر هرد و ایلان ماسک سبب شد تا وضعیت برای ماسک پیچیده تر شود.

این نخستین بار نیست که حرکات ایلان ماسک حاشیه ساز می شود و انتشار فیلم امبر هرد و ایلان ماسک وضعیت را دشوار تر می کند. پس از این کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده نیز بابت توییت های ایلان ماسک از او گلایه مند بود.

ایلان ماسک و امبر هرد ؛ داستان بزرگترین حاشیه تکنوکینگ تسلا
عکس امبر هرد و ایلان ماسک

بسیاری اعتقاد دارند ایلان ماسک با فریب دادن سهامداران، آن ها را ترغیب به واریز کردن دارایی های خود به حساب تسلا می کند. موسسات ایمنی نیز بارها سیستم اتوپایلوت تسلا را سامانه ای خطرناک برای رانندگان عنوان کرده اند. در حالی که ایلان ماسک خود را پرچمدار دنیای اتومبیل می داند. حالا و با توجه به شهادت پرستل ساختمان و تصاویر ضبط شده از دوربین های مداربسته، جنجالی جدید برای ایلان ماسک پدید آمده است. ولی چه چیزی حاشیه ساز تر از انتشار فیلم امبر هرد و ایلان ماسک و افشای جزئیات ارتباط ایلان ماسک و امبر هرد .

بیشتر بخوانید: خودکشی سریالی دانشجویان پزشکی ؛ ماجرا چیست و کاربران چه می گویند؟

ایلان ماسک و امبر هرد

ایلان ماسک و امبر هرد ؛ داستان بزرگترین حاشیه تکنوکینگ تسلا

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و بنیانگذار اسپیس‌ اکس؛ شرکتی که توانست با موفقیت موشک فالکن 9 را از کالیفرنیا به فضا بفرستد و حالا در پی فرستادن مسافر به فضاست. هرد بازیگر پرحاشیه آمریکایی در سال 2008 با بازی در فیلم پاین اپل اکسپرس شناخته شد. در سال 2010 او گفت با هرکس که عاشقش شود میتواند ارتباط جنسی داشته باشد و زن و مرد بودن طرف مقابل برایش اهمیتی ندارد!

هرد همسر سابق جانی دپ است که چندی پیش به دلیل کتک خوردن از وی جدا شد و چندی بعد از این در استرالیا با ایلان ماسک در حال وقت گذرانی بود و عکس امبر هرد و ایلان و ماسک در همین جا منتشر شد.

ایلان ماسک بنیانگذار تسلا داشتن هر گونه رابطه مخفیانه با امبر هرد در دوران زندگی او با شوهر سابقش جانی دپ را رد کرد. وی همچنین نیز در پاسخ به تهدید ادعایی دپ، او را با خنده به «مبارزه در قفس» دعوت کرد. ماسک ۴۹ ساله در واکنش به افشای فیلم امبر هرد و ایلان ماسک در مصاحبه با نیویورک تایمز چنین گفته است:

من به طور قطع هیچ ارتباطی با امبر در دورانی که او با جانی ازدواج کرده بود نداشتم، این ادعا کاملا کذب است.

بیشتر بخوانید: علت طلاق بیل گیتس و همسرش ؛ کاربران توییتر چه می گویند؟

ماسک که پدر 6 فرزند است در پی افشای فیلم امبر هرد و ایلان ماسک داشتن هرگونه رابطه جنسی همزمان با امبر هرد 34 ساله و کارا دلوین ۲۷ ساله در پنت هاوس جانی دپ در لس آنجلس را نیز رد کرده است. وی در این باره چنین گفته است:

من و کارا دوست هستیم اما هیچ وقت رابطه عاشقانه نداشته ایم. او این موضوع را تایید می کند. علاوه بر این می خواهم تاکید کنم که من و هرد تنها بعد از درخواست طلاق او به مدت یک ماه با هم رابطه داشتیم. فکر نمی کنم که در دوران ازدواجشان حتی در نزدیکی امبر نیز دیده شده باشم.

ایلان ماسک و امبر هرد ؛ داستان بزرگترین حاشیه تکنوکینگ تسلا
عکس امبر هرد و ایلان ماسک

ایلان ماسک همچنین اصرار دارد که تنها بعد از جدایی هرد از جانی دپ با او وارد رابطه شده اعتبار فیلم لو رفته امبر هرد و ایلان ماسک را زیر سوال برد. او می گوید که هرد و دپ باید دعواهایشان را کنار گذاشته و با هم کنار بیایند:

زندگی برای چنین منفی گرایی های طولانی بسیار کوتاه است. بعد از اینکه این ماجرا تمام شود هیچ کس نخواهد گفت که ای کاش دادگاه کمی بیشتر طول می کشید.

بیشتر بخوانید: عذرخواهی و اعتراف محسن نامجو به آزار جنسی ؛ کاربران در شبکه های اجتماعی چه می‌گویند؟

ایلان ماسک که به گزارش مجله فوربس بیش از 66 میلیارد دلار ثروت دارد بعد از اینکه شنید جانی دپ در دادگاه او را «Mollusk» نامیده است خندید و گفت:

خب ، آره، امیدوارم که او حالش خوب شود». وقتی از ماسک در مورد پیام های متنی که ادعا می شود توسط دپ برای او فرستاده شده و در آن جانی دپ او را تهدید کرده، چنین گفت: اگر جانی مبارزه در قفس را خواست به من خبر بدهید. همچنین ماسک در مورد رابطه اش با همسرش گریمز که اخیرا با او صاحب پسری با نام X Æ A-Xii شده است را بسیار خاص توصیف کرد:

او یکی از غیرمعمول ترین افرادی است که با او آشنا شده ام. ما این بحث را داشته ایم که آیا تو از من دیوانه تری یا من از تو دیوانه ترم؟.

به ادعای ماسک ، گریمز 32 ساله، خواننده ای با نام واقعی کلر بوچر است و در بزرگ کردن پسرشان نقش بیشتری نسبت به او دارد زیرا کودکان تنها ماشین های خوردن و مدفوع کردن هستند. وی در ادامه در مورد رابطه خود و پسر کوچکش چنین گفته است:

در حال حاضر کار زیادی از دست من بر نمی آید.  وقتی بزرگ تر شد، نقش بیشتری برای من وجود خواهد داشت.

ماسک اما چیزی درباره واکنش همسر و خانواده اش درباره انتشار فیلم لو رفته امبر هرد و ایلان ماسک نگفت.

بیشتر بخوانید: ادعای تجاوز جنسی شادمهر عقیلی ؛ کاربران توییتر چه می‌گویند؟

ارتباط ایلان ماسک و امبر هرد

ایلان ماسک و امبر هرد ؛ داستان بزرگترین حاشیه تکنوکینگ تسلا
عکس امبر هرد و ایلان ماسک

رابطه ایلان ماسک و امبر هرد البته جندان طولانی مدت نبود. بعد از انتشار فیلم لو رفته امبر هرد و ایلان ماسک ارتباط این دو پایان یافت. اما هرد می گوید هنوز از صمیم قلب برای او ارزش قائل است.

ایلان ماسک، میلیاردر چهل و شش ساله مدیر عامل شرکت خودروسازی تسلا و بنیانگذار اسپیس‌ اکس است. شرکتی که توانست با موفقیت موشک فالکن ۹ را از کالیفرنیا به فضا بفرستد.

هرد در اینستاگرام عکسی پست کرد که در آن نوشته بود «بخشنده باش، عشق بورز و خوشحال باش». او در شرح این عکس می نویسد:

چهره عمومی بودن یعنی باید زندگی ات را برای بسیاری توضیح بدهی. اما من ترجیح می دهم در این رابطه سکوت کنم.

ایلان ماسک و امبر هرد یک سال با هم در رابطه عاشقانه بودند. اطرافیانشان می گویند که این دو زوج خوبی به نظر می رسیدند اما هیچ کدام در موقعیتی نبودند که بخواهند خرفه خود را فدای ارتباط شان کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فیلم لو رفته امبر هرد و ایلان ماسک چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر