;
coinex

بسته اینترنت رایگان انتخابات 1400 ؛ چگونه 7 گیگ اینترنت رایگان بگیریم؟

بسته اینترنت رایگان انتخابات 1400 وعده جدید آذری جهرمی، وزیر ارتباطات است. در ادامه نحوه دریافت بسته اینترنت 7 گیگ مخصوص انتخابات 1400 را بررسی می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید.

وزیر ارتباطات در پیج اینستاگرام خود درباره بسته‌های اینترنتی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است توضیحاتی ارائه کرد.  وزیر جوان بسته اینترنت یک ماهه، یک بسته ۷ گیگابایتی و برای استفاده در اپراتورهای موبایل است. این بسته صرفا محدود به استفاده از پلتفرم‌های داخلی نیست. به گفته او، مقرر شده به هر کد ملی یک بسته تعلق بگیرد و مراحل ثبت نام دریافت آن طی یک هفته انجام خواهد شد.

آذری جهرمی در آخرین یادداشت خود در شبکه های اجتماعی نوشته که برای تبلیغات در فضای مجازی، یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت یک ماهه در نظر گرفته شده که به هر کدملی تعلق می‌گیرد. به گفته وی ثبت‌نام برای دریافت بسته یک ماهه انتخابات از عصر امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود. اما نحوه ثبت نام اینترنت رایگان انتخابات 1400 چگونه است؟ در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

بسته اینترنت رایگان انتخابات 1400

چگونه 7 گیگ اینترنت رایگان بگیریم؟

کد اینترنت هدیه انتخابات 1400 چیست؟ نحوه نحوه ثبت نام اینترنت رایگان انتخابات 1400 چگونه است؟ در این نوشتار همه چیز در مورد بسته اینترنت 7 گیگ رایگان انتخابات 1400 را بررسی خواهیم کرد. جهرمی در صفحه اینستاگرام خود درباره بسته اینترنت رایگان انتخابات 1400 نوشت:

ستاد ملی کرونا برای حفظ سلامت مردم در روزهای انتخابات، تبلیغات در فضای مجازی را تجویز کرده و علاوه بر دستوراتی به ستادهای انتخاباتی به استفاده از این ظرفیت، از وزارت ارتباطات هم خواسته است که به مردم برای این روزها بسته‌های رایگان اینترنت ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه «برای هر کد ملی یک بسته هفت گیگابایتی اینترنت یک ماهه به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.» ادامه می‌دهد:

برای اینکه یک‌باره شبکه تحت فشار قرار نگیرد و سرعت افت نکند، ثبت‌نام در یک هفته انجام می‌شود که تقسیم‌بندی ثبت‌نام نیز بر اساس رقم آخر کدملی خواهد بود و هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک ماه اعتبار دارد.

در بخشی از نوشته او در مورد داخلی یا بین المللی بودن نوع بسته آمده است: «نپرسید داخلی، اینترنت یک شبکه بین‌المللی است.» وزیر ارتباطات می‌گوید این بسته‌ها فقط بر روی اپراتورهای تلفن همراه ارائه و ثبت‌نام آنها از عصر امروز آغاز خواهد شد.

بسته اینترنت رایگان انتخابات 1400
کد اینترنت هدیه انتخابات 1400

نحوه دریافت کد اینترنت هدیه انتخابات 1400 چگونه است؟

آنطور که آقای جهرمی می‌گوید با فعال سازی این بسته، بسته‌های فعلی که در حال استفاده هستند، رزرو نگه داشته می شوند و پس از اتمام بسته اینترنت رایگان انتخابات 1400 ، مجددا باقی مانده بسته‌های فعال قبلی قابل استفاده خواهند بود. او در پایان با اشاره به کلاهبرداری‌های احتمالی در این خصوص، خاطر نشان کرد که «ما با هیچ کسی برای بسته هدیه تماس نخواهیم گرفت.» وزیر جوان ادامه داد:

 از شما درخواست ارسال هیچ کد فعال‌سازی هم نخواهیم کرد، ثبت‌نام هم فقط از طریق سایت خواهد بود که امروز از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد، بنابراین مراقب کلاهبرداران باشید

پیشتر آذری‌جهرمی پیشتر در صفحه رسمی توییتر خود وعده بسته اینترنت رایگان انتخابات 1400 را داده بود. در توییت مذکور آمده است:

  با تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و به‌منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به‌جای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های «اینترنت» یک‌ماهه «رایگان» به همه مردم ایران عرضه خواهد شد.

پیشتر شایعاتی در خصوص اینترنت رایگان برای کاندیداهای انتخابات مطرح شده بود که آقای جهرمی در این خصوص گفته بود:

تخصیص اینترنت رایگان به کاندیداهای ریاست جمهوری به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست. منظور ارائه بسته امکانات تبلیغاتی در فضای مجازی اعم از ارتباط ویژه با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی داخلی، تسهیلات ارتباطی، خدمات صوت و تصویر فراگیر و.. است که به کاندیدهای تائید صلاحیت‌شده شورای نگهبان اختصاص پیدا می‌کند تا بتوانند از ظرفیت‌های کمپین‌های فضای مجازی برای تشریح برنامه‌های خود استفاده کنند.

ثبت نام اینترنت هدیه انتخاباتی 1400 با کد ملی [آموزش تصویری]

در پایان مطلب اینترنت هدیه انتخاباتی باید اشاره کرد که با شیوع ویروس کرونا در کشور از اسفند ۱۳۹۸، میزان مصرف اینترنت مردم تا 100 درصد افزایش پیدا کرد. وزیر جوان آن زمان از اراه بسته اینترنت 100 گیگابایتی اینترنت هدیه توسط ارائه دهندگان اینترنت ثابت گفته بود. به دلیل لزوم استفاده از اینترنت در فرآیند دورکاری و آموزش‌های آنلاین، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مقاطع مختلف اقدام به ارائه اینترنت رایگان کرد.

در آن زمان تلویزیون‌های اینترنتی فیلم و سریال‌های خود را برای مدتی رایگان عرضه می‌کردند و در مقاطعی برای دانش‌آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان نیز بسته های اینترنت و کد هدیه در نظر گرفته شده بود. افزایش استفاده از اینترنت منجر به افت کیفیت آن شده بود. آنطور که آن زمان در گزارش‌ها می‌خواندیم «اپراتورها به‌دلیل افزایش استفاده تعداد کاربران برای ارائه سرویس هم در لایه‌ی شبکه هم در لایه‌ی فرکانس آماده نبودند.» حالا باید امروز منتظر سایت ثبت نام اینترنت هدیه انتخابات 1400 بمانیم و با جزئیات آن بیشتر آشنا شویم. آیا باز هم قرار است افت کیفیت اینترنت را شاهد باشیم؟

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همراه با ششمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه (۲۸ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بسته اینترنت رایگان انتخابات 1400 چیست؟‌ نظرات خود را با تکراتو در این خصوص به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر