;
coinex

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

دوج کوین یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال است. در جستار پیش رو به همه شیوه های کسب کسب دوج کوین رایگان خواهیم پرداخت. با ما باشید.

دوج کوین (Dogecoin) نام یک ارز دیجیتال یا رمزارز است که اواخر سال 2013 معرفی شد. این ارز دیجیتال در ابتدا بیشتر یک میم یا شوخی اینترنتی بود. اما با توجه کاربران و خصوصاً برخی سلبریتی‌ها از جمله ایلان ماسک شناخته‌ تر شد و به‌ خاطر برخی ویژگی‌ ها مورد توجه عموم کاربران قرار گرفت.

دوج کوین توسط دو مهندس نرم‌افزار شناخته شده بیلی مارکوس از IBM و جکسون پالمر از ادوبی پایه‌گذاری و توسعه داده شد. هدف اصلی ایجاد Dogecoin ساخت یک ارز دیجیتال peer-to-peer برای انتقال پول با گستره کاربرهایی بیشتر از بیت کوین بود.

مارکوس پالمر پورتکل Dogecoin را براساس رمزارزهای موجود از جمله لاکی کوین و لایت کوین ساخت که از فناوری scrypt در الگوریتم proof of work استفاده می‌کنند. استفاده از scrypt به این معناست که ماینرها نمی‌توانند از تجهیزات ماینینگ بیت کوین SHA-۲۵۶ استفاده کنند. ماین این ارز دیجیتال با تجهیزات FPGA و ASIC ممکن است که ساخت آن‌ ها دشوارتر خواهد بود.

دوج کوین حالا یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال است و در ادامه قصد داریم به آموزش دریافت دوج کوین رایگان بپردازیم. برای این امر شما راه های مختلفی دارید که شامل استفاده از بهترین سایت دریافت رایگان دوج کوین یا استفاده از بازی دوج کوین مجانی است. اما بهترین راه دریافت Dogecoin رایگان کدام است؟

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

در این جستار به راهنمایی و آموزش درباره شیوه های دریافت دوج کوین رایگان خواهیم پرداخت. این جستار شامل تمامی اطلاعات مربوط به دریافت و به دست آوردن دوج کوین رایگان و بسیاری اطلاعات دیگر خواهد بود. با ما باشید تا بهترین راه دریافت Dogecoin رایگان را بررسی کنیم.

در سال 2018 فاست های زیادی به بازار ارز های دیجیتال وارد شدند. یکی از برنامه ها، Freedoge بود. این برنامه یک راه معقول برای دست یابی به دوج کوین بود. Freedoge.co.in یکی از برترین وب سایت های دریافت دوج کوین رایگان محسوب می شد که سر و صدای زیادی در رسانه های مختلف به پا کرد.

دوج کوین‌ به عنوان یکی از بهترین میم کوین ها ، برگرفته از تصویر بامزه یک سگ نژاد شیبا اینو بود، در سال 2013 به عنوان «ارز شوخی» معرفی شد. البته شیبا اینو توکن اختصاصی خود را نیز دارد که حالا مدتی است بسیار پرسروصدا شده است.

حالا دوج کوین، به یکی از بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 تبدیل شده است. حالا باید از آن تصویر بامزه تشکر کرد، چرا که موجب شهرت دوج کوین شده و اکنون بیشتر‌ وب سایت‌ها، فاست‌ های دوج کوین رایگان را آغاز کرده اند. حالا ممکن است بپرسید که آیا این فاست‌های دوج کوین قانونی هستند؟ آیا این فاست‌ها تنها شکل دیگری از کلاهبرداری‌های اینترنتی می‌باشند؟ بهترین سایت دریافت رایگان دوج کوین کدام است؟ بازی دوج کوین مجانی چیست؟ و اساسا بهترین راه دریافت Dogecoin رایگان کدام است؟

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

Freedoge.co.in : بهترین راه دریافت Dogecoin رایگان

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

Freedoge.co.in در سال 2013 با دفتری مرکزی در کشور بلیز در آمریکای مرکزی تاسیس شد. این پلتفرم به عنوان بهترین سایت دریافت رایگان دوج کوین شناخته ی شود. این وب سایت با بیش از 7 میلیون دوج کوین در روز، بزرگترین سیستم فاست دوج کوین محسوب می شود. به علاوه این پلتفرم شباهت زیادی با Freebitco.in دارد، سایتی که در آن دریافت بیت کوین رایگان ممکن است. اما سایت Freedoge.co.in چگونه کار می کند؟

درواقع ثبت نام در این وب سایت بسیار ساده است. شما تنها به یک ایمیل معتبر، یک پسورد و آدرس کیف پول دوج کوین نیاز دارید. زمانی که حساب کاربری خود را بسازید، می تواند وارد حساب شده، دوج کوین رایگان به دست آورید. سایت Freedoge.co.in چندین راه گوناگون برای دست یابی به دوج کوین مجانی به شما ارائه می کند. در ادامه روش های و بازی دوج کوین مجانی در یکی از بهترین سایت دریافت رایگان دوج کوین را به شما آموزش می دهیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

توکن دفینیتی ICP چیست

تاس انداختن : بازی دوج کوین مجانی

در این بخش به عنوان بهترین راه دریافت Dogecoin رایگان شما با تنها چند کلیک می توانید روی دکمه گردش و تکمیل کپچا (تست‌های همگانی که معمولا در تمامی سایت‌ها می‌توان با آن رو‌به‌رو شد) دریافت مجانی دوج کوین ممکن خواهد بود و می توانید این کار را هر 60 دقیقه یک بار انجام دهید.

در ابتدای امر و زمانی که گزینه ROll را انتخاب کنید، یک عدد کاملا تصادفی دریافت خواهید کرد. بعد بر اساس آن عدد و با توجه به جدول پرداخت ها، می توانید دوج کوین بیشتر یا کمتری به دست آورید. پرداخت ها نیز براساس نرخ روز دوج کوین متفاوت است.

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

مثلا اگر عدد 10000 به شما برسد، درواقع بیشتری مقدار در هر گردش را به دست آورده اید که ارزش این ارز دریافت شده بسیار بالا خواهد بود. علاوه بر این، پلتفرم مورد بحث گزینه ای شامل پخش صدا دارد. با فعال شدن آن، هر زمان که سیستم اجازه گردش دوباره بدهد، توسط پلتفرم به شما اطلاع داده می شود.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

چند برابر کردن دوج کوین رایگان : بازی دوج کوین مجانی

در این بخش به عنوان یکی از بهترین راه دریافت Dogecoin رایگان شما به لطف بازی Hi-Lo یا همان بالا پایین امکان دسترسی به دوج کوین رایگان را خواهید داشت. در اینجا می توانید 4750 دوج کوین را ضرب کنید. روند بازی به این شکل است که اگر تصور می کنید که شماره گردش این دور، بالاتر از قبلی خواهد بود، HI را انتخاب کنید و اگر فکر می کنید شماره پایین تر است LO را برگزینید.

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

همیشه این جمله را یادتان باشد؛ شانس برد بالاتر، پرداخت پایین‌ تر و شانس برد پایین‌ تر، پرداخت بالاتر را برای شما به همراه خواهد داشت. فارع از این موارد، در سمت راست صفحه، شما با فعال کردن شانس بردن تمامی پول ها، امکان شرط بندی های بیشتری را نیز دارید. قانون ساده ای است، اگر شما عدد 8888 را به گردش درآورید، در آن زمان جایزه برای اساس مقداری که انتخاب شده به شما تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

رمزارز چیا چیست

اشتراک گذاری لینک معرفی : بهترین راه دریافت Dogecoin رایگان

در این بخش با یافتن لینک معرفی و ارسال آن برای آشنایان و دوستان خود به افراد امکان به دست آوردن دوج کوین مجانی را هدیه می دهید. بر این اساس و در ازای عضویت این افراد، شانس شما برای دریافت دوج کوین مجانی نیز بالا خواهد رفت.

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

از این راه می‌توانید یک کمیسیون 50 درصدی از دوج‌ های افرادی که توسط شما معرفی شدند به راحتی کسب کنید. در نتیجه، اگر مثلا فرد معرفی شده، 100 دوج برنده شود، شما نیز 50 دوج می‌ گیرید. پس  اگر بتوانید تنها 2 فرد فعال در این زمینه پیدا کنید، دو برابر بیشتر از آن که به تنهایی کار کنید، دوج کوین رایگان کسب میکنید. علاوه بر آن، به شما یک بنر نیز داده می‌ شود که بتوانید با لینک معرف خود، وبسایت را بیشتر معرفی کنید.

همچنین امکانی وجود دارد تا گزینه ای برای دادن درصدی از درآمد خود به مرجع برای تشکر فعال کنید. می توانید مقدار دوج کوین دلخواه را وارد کنید و آن را در میان همه مراجع و بر اساس فعالیت شان پخش کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پرداخت‌ های Freedoge.co.in : بهترین سایت دریافت رایگان دوج کوین

Freedoge.co.in دو گزینه برای برداشت درآمد به دست آمده برای دریافت دوج کوین مجانی در اختیار شما قرار داده است. هنگامی که روی دکمه برداشت کلیک کنید می توانید یکی از دو روش زیر را برای برداشت دوج کوین انتخاب کنید.

برداشت خودکار: اگر بیشتر از 25 دوج کوین در حساب خود دارید، می‌ توانید از گزینه‌ خودکار (auto) استفاده و به صورت خودکار، هر یکشنبه از حساب خود برداشت کنید. بهتر است این گزینه را در صورت وجود سود هفتگی بالا انتخاب کنید.

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

برداشت آنی: اگر گزینه‌ی خودکار را انتخاب نکردید، به شرطی می‌ توانید از طریق این گزینه درخواست پرداخت کنید که در حسابتان بیشتر از 25 دوج کوین وجود داشته باشد.

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

به هرحال، از هر دو طریق، شما باید 0.25 دوج کوین خود را به عنوان کارمزد تراکنش پرداخت کنید. پس از 6 ساعت، دوج کوین را در کیف پول خود دریافت می‌کنید.

در مجموع باید گفت که Freedoge.co.in یکی از بهترین پلتفرم ها برای آغاز کسب دوج کوین مجانی است. این سایت مدت مدیدی است که در دسترس است و شهرت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

ارز دیجیتال پیمان

سایت moon dogecoin

از دیگر وب سایت های دریافت Dogecoin مجانی سایت فاست مون دوج کوین است که ارز دیجیتال رایگان دوج کوین را به شما ارائه می دهد. برای ثبت نام در این سایت، باید ابتدا در کوین پات حساب داشته باشید و اگر ندارید حتما ایجاد کنید. سپس برای ثبت نام در مون دوج کوین مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در بخش CoinPot email address, or bitcoin wallet address ایمیل کوین پات خود را وارد کنید و روی Sign in (ورود) کلیک کنید.
  • کد کپچا را حل کنید که از شما می خواهد که مشخص کنید که ربات نیستید.
  • Human verification: تیک کد امنیتی گوگل (I’m not a robot) رو هم بزنید که مشخص بشه شما ربات نیستید.
  • بعد از وارد شدن (Login) به اکانتتون یک تایمر (Timer – زمان بند) خودکار شروع به شمارش می کند و در هر ثانیه به شما مقداری ارز میدهد(این مقدار می تواند با افزایش قیمت تغییر کند)
  • هر وقت دوست داشتید روی Claim Now کلیک کنید تا دوج کوین به کیف پول کوین پات انتقال داده شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

آموزش کسب دوج کوین از moon dogecoin

دوج کوین رایگان ؛ بهترین سایت‌ها، بازی‌ها و روش‌های دریافت Dogecoin مجانی

برای کسب Dogecoin مجانی روی گزینه Claim Now کلیک کنید. سپس کد کپچا را حل کنید و نهایتا روی Claim کلیک کنید. توجه کنید که این سایت دوج کوین مجانی را به شما ارائه می دهد و هر 5 دقیقه یک بار می توانید برداشت داشته باشید. شما با هر بار Climb کردن 2 واحد CoinPot Token دریافت خواهید کرد.

شما هر 5 دقیقه Climb را می توانید انجام دهید. هرچه دیرتر Climb کنید، درصد دادن دوج کوین در هر 30 ثانیه کمتر می شود. پس بهترین راه برای Climb کردن 5 یا 10 دقیقه است. برای کسب درآمد بیشتر با هر بار انجام این کار، 2 واحد توکن کوین پات دریافت می کنید که می توانید آن را از ارز مورد نظر خود تبدیل کنید.

سایت doge.faucetspool

سایت doge.faucetspool نیز می تواند مقداری دوج کوین به شما ارائه دهد. در این صورت شما آدرس والت دوج کوین خود را وارد کردن و با زدن دکمه Get DOGE مقداری ارز دوج کوین به شما اختصاص داده خواهد شد و در حساب کاربری سایت ذحیره می شود. در این شرایط و هنگامی که دوج کوین شما به 1 واحد برسد، برداشت آن میسر خواهد بود. برای برداشت هم احتیاجی به درج دوباره آدرس والت نیست و ارز به همان آدرس سابق واریز خواهد شد.

پیش از هرگونه فعالیتی در دنیای ارزهای دیجیتال، عمیقا توصیه می کنیم نگاهی به پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیوه های دریافت دوج کوین رایگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام می خواستم بدونم که سایت فری دوج کوین تعطیل شده یا نه

    پاسخ

    سلام من از این سایت روزی حدود 1 دلار درآمد رایگان دارم که همشو دوج کوین برداشت کردم، کمی تلاش کردن میخواد ولی ارزش داره، تا الان 400‪0 تا دوج جمع کردم منتظرم دوج بشه 1 دلار اونوقت مزد زحمتم رو می بینم

    پاسخ