;
coinex

تفاوت بین فالوور فیک، فالوور واقعی و فالوور ارگانیک در کلاب هاوس

یکی از مواردی که همواره مورد سوال کسانی که از خدمات شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند می باشد این است که فرق بین فالوور فیک و واقعی و فالوور ارگانیک در کلاب هاوس چیست؟

قبل از خرید خدمات شبکه های اجتماعی حتما توجه داشته باشید که هیچ سرویسی برای خرید فالوور ارگانیک وجود ندارد. لذا فروش خدمات تحت عنوان خرید فالوور لایک زن اینستاگرام ، خرید فالوور شرکت کننده در روم کلاب هاوس یا عناوین مشابه فقط جنبه تبلیغاتی دارد. از میان فالوورهای شما فقط فالوورهای ارگانیک اقدام به لایک پست اینستاگرام می کنند یا در روم کلاب هاوس شرکت می کنند و به صورت فعال در پیج یا روم شما فعالیت می کنند.

به شکل خلاصه همواره هدف از خرید فالوور واقعی یا فیک ایجاد بستر برای جذب فالوور ارگانیک می باشد. چراکه این فالوورها هستند که برای شما ایجاد ارزش می کنند. محصول شما را خریداری می نمایند و در پیج شما مشارکت می می کنند.

فالوور فیک، فالوور واقعی و فالوور ارگانیک کلاب هاوس چیست؟

قبل از بیان تفاوت های میان انواع فالوور ها لازم است بدانیم هر کدام از فالوور ها چه ویژگی هایی دارند.

فالوور ارگانیک

فالوور های ارگانیک به شکل طبیعی جذب پیج شما می شوند. هدف نهایی همه افراد جذب این دسته از فالوورها می باشد. این گونه فالوورها از طریق تبلیغات، جستجو یا بازاریابی محتوایی وارد پیج شما می شوند و سپس با توجه به علاقه مندی خود شما را فالو می کنند.

فالوور واقعی

فالوور واقعی به فالوورهایی گفته می شود که از نظر کیفیت کاملا شبیه فالوور ارگانیک هستند. این دسته از فالوورها دارای تصویر پروفایل، بیوگرافی و پست می باشند و به هیچ وجه توسط سایر کاربران ارگانیک نبودن آنها قابل تشخیص نیست. با خرید فالوور کلاب هاوس از سایت فالوده، فالوور هایی با کیفیت پروفایل بالا اکانت شما را فالو میکنند. با توجه به اینکه این فالوور ها خریدنی هستند و می توانید هر تعدادی که لازم دارید فالوور واقعی بخرید، پس از خرید قابل تمایز میان فالوور های واقعی و ارگانیک وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:‌ رکورد بیشترین فالوور کلاب هاوس در دست کیست؟

فالوور فیک

فالوور فیک کلاب هاوس به فالوورهایی گفته می شود که تنها به جهت بالا بردن عدد تعداد فالوورهای شما مناسب می باشند. اکانت های این نوع از فالوورها کیفیت پایینی دارند. همچنین این دسته از فالوورها مخصوصا زمانی که با قیمت پایین خریداری می شوند ریزش بالایی دارند.

تفاوت میان فالوور ارگانیک ، واقعی و فیک چیست؟

حالا که متوجه جزییات هر نوع فالوور شدیم، خوب است بدانیم که تفاوت میان فالوور ارگانیک ، واقعی و فیک چیست؟ چرا باید فالوور فیک بخریم؟ و خرید فالوور واقعی یا فیک چه مزایا و معایبی دارد.

تفاوت فالوور واقعی و ارگانیک

در نگاه اول مراجعه کنندگان به پیج شما هیچ تفاوتی میان فالوور واقعی و ارگانیک مشاهده نمی شود. علت اصلی خرید فالوور واقعی اینستاگرام و خرید فالوور کلاب هاوس همین امر می باشد.

فالوور واقعی خریدنی کیفیت بسیار بالایی دارند و همه دارای عکس پروفایل و بیوگرافی هستند. اما در عمل با وجود کیفیت بالا، آنها مشارکت فعال در پیج شما ندارند. لایک نمی کنند، استوری و پست های شما را نمیبینند و در روم های شما شرکت نمی کنند.

البته شما می توانید با خرید بازدید کننده روم کلاب هاوس، روم ویزیتور های بیشتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین روم ها و کلاب های ایرانی کلاب هاوس

فالوور واقعی شبکه های اجتماعی خریداری می شوند که به پیج شما اعتبار بخشند. اگر شما به دنبال افزایش سریع فالوور خود هستید. خرید فالوور سریعترین روش افزایش فالوور است!

چرا؟ زیرا خرید فالوور در جذب فالوور ارگانیک شما بسیار موثر عمل می کند. برای مثال وقتی شما به یک مغازه برای خرید مراجعه می کنید که هیچ مشتری ای در آن وجود ندارد و سریع مغازه را ترک می کنید.در زمان دیگری به همان مغازه مراجعه می کنید و مشتری زیادی در آن وجود دارد، شکی نیست که شما گرایش به خرید از مغازه دارای مشتری زیاد دارید.

زمانی که فالوور شما کم باشد توجه کمتری به حساب شما می شود. چراکه حتی قبل از بررسی کیفیت خدمات شما، افراد ترجیح می دهند از اعتبار پیچ یا فرد اطمینان حاصل کنند. تصور کنید دو اکانت با نام فروشگاه فروش خدمات دیجیتال وجود دارد. شما پس از جستجو این دو را پیدا می کنید. در کدام عضو می شوید اکانتی که ۱۰۰۰ فالوور دارد یا اکانتی کد صد هزار فالوور دارد.

تفاوت بین فالوور فیک، فالوور واقعی و فالوور ارگانیک در کلاب هاوس
تفاوت بین فالوور فیک، فالوور واقعی و فالوور ارگانیک در کلاب هاوس

خرید فالوور ایرانی کلاب هاوس ، اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگری به منظور به منظور ایجاد بستر برای جذب فالوور ارگانیک می باشد.

تفاوت فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوور فیک و واقعی در کیفیت فالوور ها می باشد. فالوور واقعی کیفیتی مشابه با فالوور ارگانیک دارند ولی فالوور فیک کیفیت پایین تری دارند. همچنین فالوورهای فیک نسبت به فالوور واقعی ریزش بسیار زیادی دارند. از سوی دیگر قیمت فالوور واقعی بعضا تا چهار برابر فالوور فیک است. حال این سوال مطرح می باشد که علت این تفاوت قیمت چیست؟

علت تفاوت قیمت فالوور واقعی و فیک

قبل از خرید فالوور کلاب هاوس ، اینستاگرام ، تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری لازم است بدانید علت تفاوت قیمت میان فالوور واقعی و فیک چیست. تفاوت اصلی در قیمت فالوور فیک و واقعی در کیفیت اکانت هایی که شما را فالو میکنند. فالوور واقعی دارای عکس ، بیوگرافی مناسب و بعضا دارای تعدادی فالوور هستند. به طور خلاصه بین آنها و فالوور ارگانیک هیچ تفاوت ظاهری وجود ندارد و ارگانیک نبودن آنها توسط مراجعه کنندگان به صفحه شما قابل شناسایی نیست.

بیشتر بخوانید: چگونه کد دعوت کلاب هاوس رایگان بگیریم؟

ولی فالوورهای فیک درست است که با افزایش تعداد فالوور شما اعتبار پیج یا اکانت شما را بالا می برند ولی به جهت کیفیت پایین ممکن است پس از بررسی توسط مراجعه کنندگان شما فیک بودن آنها مشخص گردد.

تفاوت بین فالوور فیک، فالوور واقعی و فالوور ارگانیک در کلاب هاوس
تفاوت بین فالوور فیک، فالوور واقعی و فالوور ارگانیک در کلاب هاوس

همچنین عامل مهم دیگر ریزش فالوورها می باشد. بسیار مشاهده گردیده که افرادی بدان جهت که به دنبال خرید فالوور ارزان کلاب هاوس یا خرید فالوور ارزان اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی هستند با هزینه های کم اقدام به خرید فالوور ارزان می کنند. بدیهی است که این گونه فالوورها دارای ریزش بالایی هستند و عملا بعد از یک روز ، یک هفته و یا یک ماه تعداد زیادی از آنها شما را آنفالو می کنند.

ریزش فالوور های خریداری شده کلاب هاوس

معمولا دو علت برای ریزش فالوور های خریداری شده وجود دارد. 1) این فالوور ها توسط کلاب هاوس یا اینستاگرام حذف می شوند. 2) اکانت ها پس از فالو کردن شما، آنفالو میکنند. فالوور های کلاب هاوس سایت فالوده پس از فالو کردن شما، اقدامی به آنفالو کردن نمی کنند.

نتیجه گیری

در بین روش های افزایش فالوور کلاب هاوس، خرید فالوور یکی از روش های سریع و بدون دردسر است. البته باید در انتخاب سرویس مناسب قبل از خرید دقت کرد. چرا که گرچه با خرید فالوور، فالوورهای شما افزایش پیدا می کند ولی انتخاب سرویس نامناسب می تواند به ضرر شما تمام شود. خرید سرویس نادرست، نه تنها به اعتبار پیج یا اکانت شما صدمه میزند بلکه فرایند جذب فالوور کلاب هاوس ارگانیک شما را نیز مختل سازد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر