coinex
راهنمای خرید تکراتو

تشکیل پرونده برای شهروند چینی حاشیه ساز توسط ناجا

تشکیل پرونده برای شهروند چینی حاشیه ساز در ناجا پس از آن اتفاق افتاد که واکنش‌ها به فیلم های توریست چینی با دختران ایرانی در یوتیوب بالا گرفت. در ادامه با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

دیروز در تکراتو از فیلم های توریست چینی و دختران ایرانی در یوتیوب و واکنش‌هایی که مردم در قبال آن نشان دادند، خواندیم. حالا خبرگزاری فارس نوشته ناجا برای شهروند چینی پرونده تشکیل داده تا به موضوع رسیدگی کند. رسیدگی مسئولان به این موضوع خبر خوبی است. ماجرا از این اقرار بود که یک شهروند چینی ویدیویی‌هایی مخفی از خودش در ایران منتشر کرده که در آنها به ارتباطش با دختران ایرانی پرداخته بود. انتشار این خبر موجی از خشم و نگرانی را در میان کاربران ایرانی در پی داشت.

رئیس مرکز اطلاع رسانی ناجا از تشکیل پرونده برای بررسی ادعای تبعه خارجی مبنی بر ارتباط نامتعارف با کاربران ایرانی خبر داد. در ادامه با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

تشکیل پرونده برای شهروند چینی حاشیه ساز در ناجا

دیروز خبری توسط یکی از خبرنگاران خارجی بازتاب داده شد که از فیلم‌های یک شهروند چینی مقیم ایران در یوتیوب حکایت داشت. مطابق گفته‌ها، او از ارتباط خود با دختران ایرانی ویدیو می‌ساخته و در یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر می‌کرده است. برخی کاربران می‌گفتند ویدیوهای او در شبکه‌های اجتماعی چینی میلیون‌ها بار دیده شده است.

فیلم های توریست چینی و دختران ایرانی در یوتیوب ؛ کاربران چه می‌گویند؟

سرهنگ‌ سیداحمد خسروی رئیس مرکزاطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا با اشاره به «تشکیل پرونده در خصوص ادعای یکی از اتباع خارجی و بررسی صحت و سقم آن» خبر داده است. ورود پلیس به این ماجرا احتمال منجر شود جزئیات بیشتری در این خصوص در آینده منتشر شود. سرهنگ خسروی‌ با ذکر توپیحات بیشتری، عنوان کرده است:

تصاویری در فضای مجازی منتشر شده‌است مبنی بر این که یکی از اتباع بیگانه مدعی شده با کاربران ایرانی ارتباط نامتعارف دارد. با توجه به انتشار وسیع این تصاویر در فضای سایبری بسیاری از هموطنان و اصحاب رسانه خواستار رسیدگی به این موضوع شدند؛ بر این اساس پرونده ‌ای تحت همین عنوان به صورت مشترک در دو پلیس تخصصی برای پیگیری و مشخص شدن صحت و سقم این موضوع تشکیل شده است.

ئیس مرکزاطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در پایان خاطرنشان کرد: «به محض مشخص شدن ابعاد ماجرا مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تشکیل پرونده برای شهروند چینی حاشیه ساز چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها درمیان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر