;
coinex

مشخصات فنی موتورولا موتو جی استایلوس 5G منتشر شد

اخیرا اطلاعات جدیدی از مشخصات فنی موتورولا موتو جی استایلوس 5G به طور عمومی منتشر شده است. بنابراین اطلاعات، این محصول به زودی معرفی خواهد شد.

معمولا موتورولا را با محصولات باکیفیت و نسبتا ارزان قیمت که روانه بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 می‌ کند می‌ شناسیم. حالا باز نوبت به محصولی اینچنین و مخصوص به این بازار رسیده که ضمن اینکه به لحاظ سخت افزاری همه ویژگی های یک گوشی میان رده خوب را دارد،‌ می توان آن را در شمار ارزان ترین گوشی های 5G دنیا نیز قرار داد.

این محصول جدید ورژنی از موتورولا موتو جی استایلوس محبوب است که از فناوری ۵ جی پشتیبانی می‌کند و یک میان رده جدید برای تنوع هرچه بیشتر در قیمت بهترین گوشی های موتورولا به نظر می رسد. اخیرا اطلاعاتی از این محصول منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی موتورولا موتو جی استایلوس 5G منتشر شد

سری موتو جی موتورلا از خانواده های محبوب این شرکت با طرفداران بسیار است. بنابر بررسی ها نسخه ۵ جی موتو جی استایلوس گزینه ارزان قیمت تری نسبت به نسخه ۴ جی نیز هست. این گوشی گواهی FCC را دریافت کرده و اکنون برخی از اساسی ترین مشخصات آن مشخص شده است.

نسخه اصلی و اولیه این محصول بدون پشتیبانی از ۵ جی در اوایل سال جدید میلادی رونمایی شده و حالا باید انتظار این نسخه جدید با پشتیبانی از ۵ جی را داشته باشیم.

اطلاعات و تصاویر منتشر شده ما را کمی درباره مشخصات فنی این محصول راهنمایی می کند. بنابر تصاویر در این محصول شاهد یک ماژول دوربین ۴ گانه شبیه به موتو جی ۱۰۰ فایوجی هستیم. ماژول دوربین روی برآمدگی جزیره دوربین حضور پیدا کرده و فلش دقیقی زیر ماژول قرار گرفته است.

مشخصات فنی موتورولا موتو جی استایلوس 5G منتشر شد

در دیگر بخش ها،‌ جک هدفون 3.5 میلیمتری به همراه پورت USB-C، میکروفون اصلی، درگاه قلم استایلوس و مواردی دیگر به چشم می خورد. در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر حفره دوربین سلفی نمیان است و پایین بدنه حاشیه ضخیمی دارد.

بنابر اطلاعات موجود این محصول تنها در ایالات متحده عرضه خواهد شد، اما احتمالا باید شاهد عرضه این دستگاه در سایر بازارها نیز باشیم. نسخه ایالات متحده دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و از تراشه اسنپدراگون 480 بهره مند است. اسنپدراگون ۴۸۰ در مقایسه با ۶۷۸ استفاده شده در مدل ۴ جی توان پردازشی کمتری دارد اما تجهیز آن به مودم فایوجی سبب ارتباط با نسل نوین اینترنت شده است.

طبیعتا برای افراد زیادی همین مسئله و تجهیز به ۵ جی می تواند گزینه موثری در انتخاب و خرید باشد، به خصوص زمانی که قیمت بهترین گوشی های 5G در سال 2021 که عموما شامل بهترین گوشی های سامسونگ 2021،‌ بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 می شود بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص مشخصات فنی موتورولا موتو جی استایلوس ۵ جی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر