;
coinex

اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 21 فن ادیشن سامسونگ افشا شد

با توجه به اطلاعات جدیدی که منتشر شده، گوشی گلکسی اس 21 فن ادیشن سامسونگ با دو نوع رم 6 و 8 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

اطلاعات جدیدی که از گلکسی S21 FE منتشر شده، نشان می‌دهد که این نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی گلکسی S21 در کنار گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رونمایی می‌شود.

اخیرا اطلاعاتی درباره طراحی و برخی دیگر از مشخصات این مدل در دسترس عموم مردم قرار گرفته بود اما اخبار جدید حاکی از این است که سامسونگ برای این مدل، دو نوع رم را در نظر گرفته است. بنابراین، گلکسی اس ۲۱ اف ای با دو نوع رم 6 و 8 گیگابایتی به مردم عرضه خواهد شد.

اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 21 فن ادیشن سامسونگ افشا شد

اطلاعات قبلی که راجع به این گوشی منتشر شده بود، خبر از این می‌داد که گلکسی S21 FE سامسونگ تنها با یک رم 6 گیگابایتی وارد بازار می‌شود. اما حال در فهرست گیک‌بنچ مشاهده شده که این مدل با رم 8 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

فهرست جدید تأیید می‌کند که گلکسی S21 FE با تراشه‌ی اسنپدراگون 888 (با رمز Lahaina)، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ و احتمالا با One UI 3.1 رونمایی خواهد شد. گوشی مذکور توانسته است در آزمون تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز ۵۹۲ و در آزمون چند‌هسته‌ای امتیاز ۲۶۱۰ کسب کند.

سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۱ خانواده اس ۲۱ را که شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا بود به عنوان شماری از بهترین گوشی های 2021 رسما عرضه کرد. از آن زمان تاکنون اخبار و شایعات بر نسخه فن ادیشن این خانواده که طبعا نسخه ای ارزان قیمت تر است متمرکز شده است.

گلکسی اس 21 فن ادیشن سامسونگ

همینطور با توجه به اطلاعات قبلی که از گلکسی اس 21 فن ادیشن (S21 FE) منتشر شده، احتمالا این مدل به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی Super AMOLED اینفینیتی-او  و  با رزولوشن +Full HD‌، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود.

این گوشی احتمالا میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل در جلو و دوربین سه‌گانه در عقب خواهد بود که شامل حسگر اولیه ۱۲ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسل و دوربین تله‌فوتو با رزولوشن ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از طرف دیگر پیش‌بینی می‌شود که گلکسی S21 FE از بلندگو‌های استریو و گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار باشد.

این محصول را می‌توان یکی از مهم‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 دانست که در رده محصولات اقتصادی، گران قیمت و میان رده های قدرتمند بازار قرار داد که به لحاظ فنی از میان رده هایی چون بهترین گوشی های ال جی، قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سونی 2021 قدرتمندتر است. در نتیجه با پرچمدار بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 روبرو هستیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر