coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پابجی نیو استیت (PUBG New State) ؛ دانلود اندروید، آیفون و کامپیوتر، تریلر و تاریخ عرضه

پابجی نیو استیت (PUBG New State) بازی مورد انتظار پرطرفداری است. در ادامه این نوشتار در مورد دانلود PUBG New State برای اندروید، آیفون و کامیپوتر و نیز تاریخ عرضه پابجی نیو استیت صحبت می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید.

به تازگی یک نسخه جدید از پابجی موبایل معرفی شده است. بازی PUBG New State یک بتل رویال آینده‌گرا محسوب می‌شود که در سال ۲۰۵۱ میلادی جریان خواهد داشت. بازی PUBG New State بازی جدیدی از سازندگان بازی PUBG برای PC و کنسول‌های بازی یعنی شرکت KRAFTON است. PUBG NEW STATEپابجی نیو استیت یک بازی اندروید می باشد که شما در آن به صورت آزادانه میتوانید به هر نقطه موجود در بازی رفته و بازی کرده در این بازی هدف شما باید زنده ماندن باشد و با سایر افراد موجود در بازی رقابت کنید و در نهایت جایزه ای را دریافت کنید.

اگر به خاطر داشته باشید بازی PUBG Mobile، بازی بتل رویالی است که توسط شرکت بازی سازی مشهور در عرصه موبایل یعنی Tencent Games طراحی و ساخته شده است. در این بازی ۱۰۰ نفر در یک نقشه بازی می‌کنند که به گروه های ۴ نفره تقسیم می شوند. پس از ورود به نقشه تصادفی شما باید به دنبال اسلحه و لوازم کمکی باشد تا به وسیله آنها بتوانید زنده بمانید. این شرکت حق و امتیاز ساخت این بازی را از سازنده اصلی این بازی یعنی KRAFTON خریده است.

اما به تازگی خود KRAFTON که سازنده بازی PUBG برای کنسول و PC است تصمیم به ساخت یک بازی PUBG در پلتفرم موبایل گرفته است. پابجی نیو استیت موبایل دارای گرافیک بالای می باشد که شما میتوانید با هم گروهی های خود به صورت متنی و یا به همراه صوت با هم ارتباط برقرار کنید.  با تکراتو همراه باشید تا در ادامه پیرامون دانلود PUBG New State برای اندروید، آیفون و کامیپوتر و تاریخ عرضه آن صحبت کنیم.

پابجی نیو استیت (PUBG New State)

دانلود اندروید، آیفون و کامپیوتر و تاریخ عرضه

سه ماه پیش بود که بازی PUBG: NEW STATE رسما معرفی شد. دیدیم که نهایی برای عرضه سال آینده خواهد بود. بازی PUBG New State قرار است در سال 2051 در حالی اتفاق بیفتد که دنیا در حال پسا نابودی به سر می‌برد و آشوب در بین فرقه‌ها و گروه‌ها به جنگ بین آن‌ها منجر شده است. در New State در نقشه Troi فرود آمده و بایستی با استفاده از سلاح‌های پیشرفته (از جمله پهپاد و کاورهای قابل حمل) مشغول رقابت شوید.

این بازی که قرار است با گرافیک های نسل بعدی موبایل گیمینگ عرضه شود، تجربه بازیکنان از یک بازی بتل رویال را به کلی متحول سازد. با این حال پیش از عرضه رسمی شاهد ارایه فازهای تست مختلفی خواهیم بود. به تازگی فاز تست آلفا بازی PUBG New State آغاز شده است. بازی PUBG New State به طوری است که در آن صد بازیکن باید به جنگ با هم خواهند پرداخت و آخرین بازیکن و یا تیمی که زنده می‌ماند پیروز و غالب نبرد خواهد بود. توسعه‌دهندگان در رابطه با بازی جدید پابجی گفته‌اند: «در سال ۲۰۵۱، همچنان که گروه‌های مختلف باهم می‌جنگند، هرج و مرج بر دنیا حکم‌ران شده.» در ادامه می‌خوانیم:

رقابت به یک میدان نبرد جدید کشیده شده که شامل تکنولوژی‌های پیشرفته است و بازیکنان را ملزم به تطبیق با شرایط و تاکتیک‌های جدید می‌کند.

زون این بازی که از آن به نام Blue Zone یاد می‌شود بهبود یافته است و از این پس سریع‌تر کوچک خواهد شد و در نتیجه این عمل بازیکنان باید سریع‌تر عمل کنند. این بازی جدید از KRAFTON, Inc و استودیو پابجی گرافیکی بسیار واقع‌گرایانه و گیم پلی درگیرکننده دارد و در کنار این‌ها به تمام المان‌های بتل رویالِ سنتی وفادار است. بازیکنان باید با سرعت بیشتری به دنبال سلاح ها، ماشین‌ها و Consumable ها بگردند تا بتوانند نسبت به رقیبان خود برتری یابند. تنها اطلاعاتی که در رابطه با انتشار رسمی بازی PUBG New State داریم این است که این بازی قرار است در نیمه دوم سال 2021 میلادی انتشار یابد اما تاریخ قطعی آن معلوم نیست.

پابجی نیو استیت
دانلود بازی پابجی نیو استیت

همچنین عنوانی با نام Lone Survivor به بازی اضافه شده که به بازیکن یا تیمی که برنده می‌شود و زنده می‌ماند در آخر هر مچ اعطا خواهد شد. Krafton اخیراً اعلام کرده است که این بازی طی چند ماه بیش از ۱۰ میلیون پیش ثبت نام را در فروشگاه Google Play ثبت کرده است. همچنین جزئیات بیشتری درباره تست آلفا محدود که ابتدا در ایالات متحده آغاز می شود، به اشتراک گذاشته است. اما مهمترین تغییر این بازی با سایر ورژن‌ها اضافه شدن پهباد‌های جنگی یا همان Combat Drones به این بازی و شیلد‌های قابل نصبی است که بازیکنان می‌‌توانند برای بیشتر دوام آوردن در مکانی از آن‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست گیمینگ 2021

بازیکنان همچنین قادر خواهند بود که سلاح‌های خود را در طول یک مچ و بازی شخصی‌سازی کنند که خود به تنوع و تغییر در این بازی و قوانینش منجر خواهد شد. در واقع برای شخصی‌سازی سلاح‌ها بازیکنان باید کیت‌های خاصی به نام Customization Kits یا کیت‌های شخصی‌سازی بدست آورند.

قابلیت های بازی PUBG NEW STATE

  • گرافیک فوق واقع گرایانه
  • دارای یک میدان جنگ عظیم و جهان باز
  • تجربه کاربری فوق‌العاده در گوشی های هوشمند
  • تنظیمات و شخصی‌سازی منحصر به فرد اسلحه‌ها
  • وسایل نقلیه جدید

این کیت شخصی‌سازی سلاح‌های بازیکنان را به روش‌های مختلفی تغییر می‌‌دهند، مثل افزایش عملکرد آن‌ها و انتخاب نوع شلیک سلاح‌ها. همچنین Attachment هایی مثل پرتاب کننده نارنجک یا همان Grenade Launcher نیز از تغییراتی هستند که این کیت‌های شخصی‌سازی برای سلاح‌های بازیکنان فراهم می‌آورند.

توسعه دهندگان می‌گویند که جنبه‌های جنگی این بازی با اعمال این تغییرات واقع گرایانه‌تر و پویاتر خواهد شد. بازیکنان علاقه مند در ایالات متحده (یا بازیکنان هر جایی با VPN امریکا) می توانند با دانلود نسخه نسخه آلفا بازی PUBG New State، دسترسی زودهنگام به این نسخه جدید داشته باشند.

فاز تست آلفا پابجی New State چیست و چگونه آن را نصب کنیم؟

همانطور که بالاتر اشاره شد، شرکت بازی سازی مشهور بازی های پابجی یعنی کرفتون اعلام کرده است که سرور های آزمایشی محدود بازی Player’s Unknown Battleground New State در وهله اول فقط در کشور ایالات متحده آمریکا دایر خواهند بود و پس از مدتی در کشورهای دیگر نیز ورژن تست این بازی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

در حال حاضر امکان پیش‌ثبت‌نام پابجی موبایل جدید یعنی PUBG New State روی اندروید و iOS وجود دارد اما تاریخ عرضه‌ای برای آن مشخص نشده. در حال حاضر، تست آلفا فقط برای بازیکنان ایالات متحده در دسترس است. حجم نسخه نسخه آلفا بازی PUBG: New State برابر ۱.۱۱ گیگابایت است. نسخه آلفا در حال حاضر برای کاربران اندروید تنها قابل استفاده است.  البته در روزهای آینده احتمالا جزئیات بیشتری در خصوص نسخه iOS خواهیم شنید. باید بدانید که PUBG New State اساساً همان 2.0 PUBG Mobile است که قبلاً شایعه شده بود. به علاوه اطلاعاتی نیز در خصوص برنامه این شرکت برای عرضه نسخه پایداری از این بازی در دسترس نیست.

پیش از نصب این بازی باید به مشخصات فنی حداقلی مورد نیاز توجه کنید:

  • سیستم عامل اندروید 6 یا بالاتر
  • حدود 2.5 گیگابایت حافظه رم آزاد
  • حدود 5 تا 7 گیگابایت حافظه داخلی

برای نصب نسخه آلفا PUBG New State باید مراحل زیر را دنبال کنید:

همانطور که گفتیم تنها کابران اندروید در حال حاضر می‌توانند نسخه آلفا را نصب کنند. برای این منظور نیاز است از نرم افزار تغییر IP استفاده کنید و آیپی خود را روی کشور آمریکا تنظیم کنید.

مرحله اول: پیش ثبت نام (Pre-register) در گوگل پلی. برای این منظور به لینک زیر مراجعه و اطمینان حاصل کنید که پیش‌ثبت‌نام انجام داده‌اید:

لینک گوگل پلی PUBG New State

دانلود بازی پابجی New State
دانلود بازی پابجی New State

مرحله دوم: در ادامه مانند شکل زیر وارد سایت پابجی (این لینک) شوید و روی گزینه ALPHA TEST Selection Staus کلیک کنید. با این کار بررسی خواهید کرد که آیا حساب کاربری گوگل شما برای تست آلفا مجاز است یا خبر. گر اکانت گوگل شما مجاز باشد، به صفحه دانلود گوگل پلی منتقل می شوید. در غیر این صورت با عبارت Your Deployment Is Delayed رو به رو می شوید. چیزی مانند شکل زیر:

دانلود بازی پابجی New State
دانلود بازی پابجی New State

راه حل جایگزین: اگر از روش فوق موفق نشدید می‌توانید از مارکت TapTap بازی را دانلود کنید. برای این کار مجددا با استفاده از آی‌پی آمریکا به لینک زیر مراجعه و بازی را دانلود کنید.

لینک تپ‌تپ PUBG New State

تریلر بازی پابجی نیو استیت

برای مشاهده تریلر بازی پابجی نیو استیت (PUBG: New State) در یوتیوب اینجا را کلیک کنید!

دانلود بازی پابجی New State
دانلود بازی پابجی New State – پابجی نیو استیت

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام
    ایا روی گوشی با رام 2 و اندروید 6 اجرا میشه؟

    پاسخ

    نه باید کم کم ۴ گیگ رم میخواهد با پردازنده ۸ هسته ای حداکثر ۱.۸ گیگاهرتز پردازش و اندروید ۶ به بالا

    پاسخ

    با سلام تاریخ دقیق بازی کی هستش ممنون میشم

    پاسخ